A doua zi, de dimineață aud un ciocănit în ușă. Cobor repede și deschid ușa pentru a vedea cine este.
- Bună ! Îmi spune Anne. Ce caută ea aici ? Oare, Jessica știe secretul ?
- Bună ! Intră. Îi spun eu în timp ce înghit în sec, cu un oarecare sentiment de frică.
- Ce mai faci ? Am stat aseară de vorbă cu Jessica și mi-a spus multe lucruri. Despre trecutul ei, ce ar vrea să realizeze în viitor. Aa,da, și în mare parte despre tine. Mi-a povestit si despre trecutul tău, dar și despre relația între voi doi. Îmi spune ea într- un stil foarte lent, liniștit, de parcă ar interpreta un rol într-o piesă de teatru, bineînțeles îmi afișează și un zâmbet.
- Foarte bine. Hai pe canapea. Îi răspund fără să mai zic nimic. Nu știu de ce am impresia dar cred că se va întâmpla ceva cât timp Anne va sta pe aici.
Ne așezăm pe canapea, eu într-un colț, ea într-un colț. Nu m-am pus lângă ea pentru a nu se mai repeta încă odată acel.. sărut.
- Deci, vrei sa pun un film ? O întreb calm, fără nici un pic de emoții.
- Ok, pune unul horror. Wow, o fată căreia îi plac filmele horror. În sfârșit.
- Așa să fie. Îi răspund cu un mic și simplu zâmbet.- Pe la jumătatea filmului se sperie. Eu fiind lângă ea, si nu stiu cum de am ajuns lângă ea, o i-au în brațe. Ea se uită în ochii mei iar eu în ochii ei. Nu îi pot rezista așa că o sărut.
- Bună, hai la lice.. În timp ce o sărut pe Anne, o văd pe Jessica că intră în casă. Eu mă uit la ea iar ea la mine. După 2 secunde încep să îi strălucească ochii din cauza lacrimilor și imediat începe și plânge.
- Stai, Jessica. Spun în același timp cu Anne. Nu pot să cred. Am sărutat-o din nou pe Anne, de data asta în fața lui Jessi.
Jessica aleargă spre casa ei care este la două străzi distanță de casa mea. Încep să alerg si eu spre ea. O prind de mână și o fac să se oprească.
- Nu pot să cred. Iubitul meu se sărută cu prietena mea. Nu vreau să mai am de a face cu tine. Nu vreau să te mai văd niciodată. Îmi spune bruneta, în timp ce plânge.
- Îmi pare rău. Nu am vrut. Știi că pe tine te iu... Încerc să îi spun, dar o palmă împreună cu unghiile ei îmi ating obrazul făcând-ul să sângereze.
Îi dau drumul la mână, ea îndreptându-se spre casă. Mă duc la ea acasă și incerc să deschid ușa care este încuiată, așa că îi bat în ușă.
- Deschide de rog. Încerc să îi spun. Nu pot să cred. Am fost cu ea împreună un an și jumătate și totul se duce de râpă din cauza unei noi colege de clasă de care sunt al dracului de îndrăgostit.
- Nu ! Pleacă de aici. Nu vreau să mai am de a face cu tine. Ne .. te rog nu spune cuvântul ala.. DESPĂRȚIM.
Tipă ea tristă dar în același timp și nervoasă. Gata, totul s-a dus. Pa pa relație. Nu mai bat în ușă deoarece se aude cum urcă treptele și trântește ușa. Mă întorc în spatele și o văd pe Anne.- Îmi cer scuze. Nu am vrut să vă stric relația. Eu.. Încearcă Anne să mă liniștească și să își ceară scuze. O ignor și trec pe lângă ea de parcă ar fi invizibilă. Ei bine, fata asta nu știe că o plac mai mult pe ea decât pe .. Jessica. Da, am spus-o. Sincer, sunt într-un fel bucuros că m-am despărțit de ea. De când a venit în clasa noastră m-am îndrăgostit de ea. Am simțit ceva special la ea, ceva ce Jessica Nu avea. Ei bine, nu pot trăi la nesfârșit într-o lume în care am o relație cu o fată, dar pe ascuns să mă sărut cu o altă fată de care îmi place cu adevărat.
Mă duc în casă. Aud un țipăt și mă sperii. Se aude de la televizor, de la filmul de groază. Deci, din cauza unui film de groază eu si cu Anne ne-am sărutat și eu cu Jessi ne-am despărțit. Mă bag în pat. Telefonul îmi vibrează. SMS de la Anne. > Îmi cer scuze, chiar nu am vrut. Mă simt foarte prost. Doar că, m-am îndrăgostit îngrozitor de tine. Nu am putut să mă abțin în a nu te sărută chiar dacă tu ai o relație cu prietena mea. Încă o dată, îmi cer scuze.
Cu drag, Anne. <Stai, si ea este îndrăgostită de mine. Tastez un mesaj pentru Anne. > Și eu sunt îndrăgostit de tine. < Dar din greșeală apăs TRIMITE. Chiar mă bucur că am apăsat din greșeală. Oricum nu aveam curaj.
Ei bine, da. Mă uit la ceas și văd că este ora 11:38. Școală !! Am uitat de școală. Mă îmbrac, îmi ciufulesc puțin părul și plec. Orele încep de la 12:00. Ei bine, ajung fix la ora 12:00. Ajung în clasă iar imediat după mine intră profa de chimie. Mă pun în bancă, rândul 3 de la fereastră.
- Amir, ce ai pățit la obraz ? Îți sângerează. Îmi șoptește Arthur, cel mai bun prieten al meu. Am uitat de obraz. Lovitura lui Jessi.
- Îți explic în pauză. Îi șoptesc înapoi lui Kendall pentru a nu deranja ora. La chimie, nimeni nu vorbește.
Orele au trecut, este ora 17:50. Mă întâlnesc la ieșire cu Anne.
- Bună ! Ești în regulă ? Îmi spune Anne timidă, dar imediat îi roșesc obrajii. -Cum stă cu Jessica relația ?
- Nu mai este nicio relație. Și, da, sunt în regulă. Îi răspund la întrebări.
- Îmi pare foarte rău. Nici cu mine nu m-ai vorbește Jessi. Nu cred că va m-ai vorbi cu noi niciodată.
- Haide pe la mine. Îi spun eu Annei. Vrei ? Ea, uimită de ce i-am spus, dă din cap în semn de "DA".
- Urcă în mașină. Aa, da. Nu cred că am precizat de mașină. Am un BMW Coupe. Este cadoul de la părinți pentru împlinirea a 16 ani. ( De anul trecut. )
În timp ce mergeam in drum spre casă, Anne tot trage cu ochiul la mine din când în când.
- Gata, am ajuns. Haide. Îi deschid ușa, aceasta fiind închisă deoarece mama este plecată la muncă.
- Vrei ceva de mâncare ? O întreb pe Anne, aceasta holbându-se la mine.
- Nu, mulțumesc. Răspunde blonda la întrebarea mea.- Vreau să îți spun ceva. De când ai venit in clasă, pur și simplu m-am îndrăgostit de tine. Îmi place de tine, și chiar nu regret că m-am despărțit de Jessica. Și vreau să te întreb dacă.. ai vrea să fi iubita mea. Gata, am spus tot. Acum mă pot împăca cu propria conștiință.
- Da ! Și eu te iubesc. Îmi spune și mă sărută. În sfârșit, o relație cu fata de care sunt îndrăgostit cu adevărat.
- Mâine, vrei să mergem la un film ? Doar noi doi. Îi adresez întrebarea blondei pe care am sărutat-o m-ai devreme. Îi zâmbesc frumos și îi aștept răspunsul.
- S-a făcut. Îmi răspunde ea fericită și la rândul ei îmi zâmbește și ea cald.
Este 11:39. Am ajuns acasă. Am fost să o duc pe Anne acasă cu mașina.
- Bună scumpule ! Îmi spune mama. - Acum 5 minute am ajuns și eu. Vrei să mănânci ceva ?
- Bună mamă. Nu, mulțumesc. Îi răspund mamei și mă duc sus în cameră.
Mă întind pe pat. O vibrație se aude venind de la telefon. Un mesaj. Mă întreb de la cine este. Deschid telefonul, îl deblochez și rămân șocat când văd de la cine este mesajul si ce scrie în el.
Gata, capitolul 3. Am întârziat cu el .. o oră și 21 minute, dar nu contează. Trebuia să postez sâmbătă dar nu am avut timp și .. inspirație, dar se pare că a venit. Voi încerca să fac capitolele mai lungi. Lăsați un comm pt acest capitol în care să vă spuneți ce părere aveți despre capitol/carte. ^_^
CITEȘTI
Love changes your life
RomanceUn băiat pe nume Amir Smith de 17 ani se îndrăgostește de o altă fața, el având iubită. Această fată îi poate schimba viața dar și relațiile cu prietenii și cu propria iubită ? După o așa zisă "întâlnire" lucrurile o i-au razna. El o dă în bară, pro...