"Já vím o co ti jde puso" nad tou přezdívkou jsem se zamračila.
"Hmm , ale líbí se ti to" zašeptala jsem mu před rty.
"To nemůžu popřít že se mi to nelíbí. Kdybys jen věděla co bych s tebou teď chtěl dělat, ale řekněme že já to vydržím abych ti dal menší lekci" mrkl na mě .
"Fajn, ale já nepřestanu. A uvidíme kdo nakonec povolí"pohladila jsem ho po líčku a palcem mu sjela po dolním rtu.
"Já to nebudu" usmál se sebejistě.
"To se uvidí" znovu jsem ho lehce kousla do citlivého místečka.
Už teď byl celý roztřepaný protože ví že využiju všech jeho slabin co znám. Vstala jsem a odešla do domu.Z kuchyně jsem slyšela dohadování zřejmě o pizze.
V pokoji jsem se převlíkla do černých kraťásků a crop topu bílé barvy který měl na sobě černý potisk kolečka a bílé napsáno uvnitř NOT PERFECT!
Vlasy jsem si rozčesala a nechala volně aby mi pořádně uschly. Vzala jsem si své oblíbené náramky na krk náhrdelník od Wayfarer.
Musela jsem si ještě najít mobil který po dlouhém pátrání ležel na umyvadle.
Když jsem se dokopala k tomu abych konečně došla dolů do kuchyně nikdo tam nebyl.Všichni byli namačkaní v obýváku kde už nebylo žádné místo.Jediné místo bylo vedle Ashe na opěradle křesla.
"Na co se díváte?" zeptala jsem se.
Uviděla jsem že mě Luke sleduje jako kdybych byla nějaký anděl.Sedla jsem si k Ashovi."Na opěradle se nesedí" pošťouchl mě Cal.
"No a ? Ty tam taky sedíš" otočila jsem se na něj.
"Ale ty nesmíš" než jsem cokoli řekla seděla jsem Ashovi na klíně.
"Čekal jsem že budeš tak lehká" zasmál se.
"Hahaha" dala jsem mu lehnou ránu do ramene.
Otočila jsem se lehce na Luka.Vypadal jako rajče.Byl celí rudý a asi kdyby mohl tak by praskl.Využila jsem toho a opřela se o Ashe. " Já vím o co ti jde Kim. A zatím ti to dobře vychází" zašeptal potichoučku Ash.
"Já vím" trochu jsem se usmála.
"Tak ti trochu pomůžu" zasmál se zase on.
Ash mě chytil kolem pasu kde jsem měla holé břicho a přitáhl si mě ještě blíž. Luke vypadal že brzy vážně vybouchne.Holky si toho všimly a začaly se trochu smát. Neuteklo to ani klukům kteří se hned přidaly.
Přestala jsem si ho všímat a zaměřila svůj pohled na televizi.Opřela jsem si hlavu o Ashe.
"To ne!" uslyšela jsem Luka.
Vstal a šel rozčílený k nám.Vzal mě rychle do náruče abych byla co nejdál od Ashe. Sedl si zpět i se mnou na klíně. "U Ashe to bylo pohodlnější" chtěla jsem vstát, ale pan žárliví mě stáhl zpět k sobě.
"Nikam nejdeš" dal mi ruce okolo pasu a pevně mě držel.
"Já si můžu sedět kde chci" otočila jsem se na něj.
"Můžeš sedět jen na mě, nebo vedle mě" posunul si mě na pravou stranu tak abych mu ležela na hrudi.
"To si myslíš ty , ty žárlivče" chtěla jsem se pohnout, ale Luke mě praštil po zadku.
"Čím víc se budeš vrtět tím víc tě budu plácat přes zadek" usmál se.
"Zadus se!" zavrčela jsem.
Ta hádka by asi pokračovala kdyby mi nezvonit telefon. Ještě bych zapomněla že po těchto týdnech zábavy a všechno se mi zrak začal vracet.S doktorem to šlo moc dobře a nakonec už vidím jako kdysi jen někdy se mi trošku zamlží zrak.Tak jak doktor řekl měla jsem štěstí že to nebylo trvalé.
Vzala jsem si telefon do ruky. Bylo tam číslo Sanes.
"Ahoj" ozvala jsem se první.
"Ahoj, Kim potřebuju aby jsi přijela. Musíme vymyslet důležitou choreografii a Chrise jsem vyhodila.No ne přímo já ale když se to dozvěděla majitelka studia ihned ho vyhodila"
"Jo jasně.Nenechám tě na holičkách"
"Jo a mám ti vzkázat od Harryho že holky by měli taky přijet už do práce.Je tu toho teď strašně moc a vy jste naše záchrana"
"Řekni mu že zítra poletíme "
"Oki budete tam mít tryskáč , hlavně ať se v bezpečí dostanete tady. Už musím tak zatím ahoj"
"Ahoj"
Dala jsem si telefon do kapsy a všechny pohledy skončily na mě.
"Zítra musíme odjet zpět. Čeká nás práce"
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...