9. Rész

733 26 0
                                    


Megcsókólt. Luke Hemmings megcsókolt!! Először fel sem fogtam mi történik de végül visszacsókoltam. Levegő hiány miatt elváltak ajkaink.
-Ez..-nem tudtam mit mondani.
-Túl sokat beszéltél.-mosolygott.
-Hát na... Ha felidegesítenek sokat beszélek.
-Mindegy. Menjünk a parkba?
-Persze.                                               -Akkor induljunk.- Felálltunk és elhagytuk az épületet. Az üzlettel szemben volt a park. Oda mentünk.
-Na és...... Még most se akarod elárulni hova megyünk?-már nagyon-nagyon kíváncsi voltam hova visz.
-Eltaláltad. Nem akarom elmondani és nem is fogom.-
-De úgyis megtudom, akkor már nem mindegy?
-Most mondtad. Úgyis megfogod tudni.-szerintem már megőrítettem szegény gyereket.
-Jól van. Miről beszélgessünk?-kérdeztem.
-Te jelentkeztél a ki mit tudra?
-Igen. A skacokkal mivel léptek fel?
-Majd meglepi lesz.-mi lehet olyan nagyszám hogy nem árulja el?- Na és te mivel lépsz fel?
-Én egy saját szerzeményt fogok énekelni kéremszépen. És mint láthatod illetve hallhatod, én nem titkolózok.
-Szeretsz énekelni?- nagyon meglepődhetett mivel eléggé érdekes fejet vágott.
-Igen. Állítólag egészen jó énekhangom van. Miért?
-Csak kérdem.
-De ti mivel léptek fel,hogy nem akarjátok elmondani? Balettoztok vagy énekeltek esetleg táncoltok, vagy mi????
-Tudsz titkot tartani?
-Ahha.
-Megesküszöl az életedre hogy a kmt-ig nem mondod el senkinek?-halál komoly fejet vágott. El kellett mosolognom magam.-Most mi az?
-Halál komoly fejet vágsz. Egy kicsit vicces vagy így és örülök hohy megbízol bennem és elmondod mi az a nagy titok.
-Értem. Na de akkor megesküszöl?
-Igen. Megesküszöm,na de mondd már mi az.
-Jó. Szóval a ki mit tudon énekelni fogunk. Van egy bandánk a 5 Seconds Of Summer. Én gitározok és énekelek. Cal basszusozik és énekel. Mikey gitározik és énekel. Ash dobol és ő is szokott énekelni.
-Énekeltek? De várj van egy jobb kérdésem. Van egy bandátok akiről szinte senki sem tud és te is tudsz énekelni?
-Igen, van egy bandánk és igen tudunk énekelni. Én is.
-Énekelsz nekem?
-Majd talán. De itt nem.
-Oké. Na de akkor rakjuk össze az egészet. Robert a középső neved. Van 2 bátyád Ben és Jack. Nagy nőcsábász vagy ráadásul tudsz énekelni és gitározni is.
-Azt kihagytad, hogy kurvára helyes vagyok.
-És baromi nagy egód van.
-Nem igaz.
-És még szerény is.
-Ohh igazán köszönöm a sok dicséretet. Megyünk a következő randi helyszínre?
-Hogyne.
-Menjünk vissza a kocsihoz.
-Oké.-visszamentünk a kocsihoz és elindultunk. Miközben mentünk a felcsendült a rádióban az egyik kedvenc számom Justin Biebertől a Love Yourself. Igen, igen szeretem JB-t.

Luke már nyúlt, hogy kikapcsolja de én rácsaptam a kezére.
-Ezt most miért kaptam?
-Azért, hogy ki ne nyomd. Ez az egyik kedvenc zeném.
-Komoly??
-Nem... komolytalan. De igen tényleg szeretem ezt a zenét.
-Mindjárt ott vagyunk.-mondta témát váltva Hemmo. Már kezdett lemenni a nap.
-A partra megyünk?- ismerős volt. Majd beugrott...
-Igen. De honnan tudod?
-Vaniék mutattak pár helyet és utoljára a tengerpartra jöttünk.
-Mostmár értem.-mondta- Meg is érkeztünk.- Luke megint kinyitotta nekem az ajtót.
-Köszönöm.-rámosolyogtam és ő megvillantotta az 1000 wattos mosolyát.
- Egy pillanat leveszem a cipőt, mert ebbe nehezen lehet homokba menni.
-Rendben van.-gyors levettem a cipőt.
-Mehetünk.-elindultunk.
-Na és milyen a suli? Sikerült beilkeszkedni?
-Öö.. jól megy bár a matekot nem értem. Mindig is sík hülye voltam belőle. Barátaim vannak. Ali, Madi és Vani. És jóba vagyok veletek is.
-Segítsek a matekba?- teljesen meglepett ez a kérdése.
-Azt ne mondd hogy érted a matekot!
-Hát pedig mondom. Anyukám matek tanár most mit vártál? A véremben van. Na de most komolyan. Szivesen korrepetállak ha akarod.
-Megtennéd?
-Persze.
-Juuujjj... Köszikeeee-húztam el az e betűt és megöleltem.- Te vagy a legjobb.
-Szivesen és nem kell mondani. Anélkül is tudom hogy én vagyok a legjobb. Szőke hajam van, kék szemem, jó énekes és gitáros na meg persze okos is. És a fő kiegészítőm a sárm.
-Egoista majom.- elröhögtem magam.
-Most mondd hogy nem igaz.
-Jó tényleg igaz egy része. Ugyanis nem tudom hogy tudsz énekelni és gitározni szóval arra nem adhatok neked igazat.
-Majd ha először korrepetállak az nálunk lesz és majd akkor megmutatom hogy jól tudok énekelni és gitározni.
-Ez mind most jutott eszedbe? És miért nálatok?-kérdezgettem.
-Igen, ez mind most. És azért mert nincs gitárod.
-Ezt egy szóval nem mondtam. Van gitárom és tudok is rajta játszani. Szerinted a ki mit tudon csak énekelni fogok?
-Egyre jobban kezdelek megkedvelni.-elmosolyodott, ahogy én is. Leültünk a homokba nézni a csodálatos naplementét.-Szeretek esténként ide kijönni és nézni az éppen lemenő napot. De most valahogy jobb, hogy te is itt vagy velem.
-Óó ez de cuki..- de édes ez a srác. Most már 120%. Beleszerettem. A vállára hajtottam a fejem, ő pedig átkarolt a nyakamnál. Síri csöndben voltunk amit Luke tört meg.
-Ideje lenne hazamenni. Holnap suli.- Felállt és engem is felsegített. Miközben hazafele vettük az irányt néma csönd volt. Mikor a házunkhoz értünk kinyitotta nekem az ajtót. A kapunál csak néztük egymást. Én törtem meg a köztünk lévő némaságot.
-Köszönöm a mai napot. Igazán jól éreztem magam.
-Én is jól éreztem magam. Esetleg benne lennél egy második randiban?
-Ez csak természetes-mosolyogtam.
-Akkor majd ezt megbeszéljük. Na szia Bella! Szép álmokat!
-Rendben Luke! Neked is szép álmokat!- adott egy gyors csókot amit viszonoztam.
-Holnap jöjjek érted reggel?
-Persze. Akkor majd holnap reggel. Jó éjt Hemmo! Szia!
-Neked is! Szia!- beült a kocsiba és elhajtott. Fülig érő mosollyal mentem be a házba. Anyáék gondolom aludtak. Csöndben felmentem a szobába. Bementem a fürdőbe. Gyors letusoltam, felvettem a pizsit, fogatmostam és mentem aludni.

**Luke szemszöge**

Jól éreztem magam Bellával. És lehet hogy hülyeség, de lehet hogy egy kicsit bejön nekem. Mikor hazaértem felmentem a fürdőbe gyorsan megfürödtem, felvettem egy boxert majd fogatmostam. Lefeküdtem az ágyamba. Egy ideig forgolódtam de végül elnyomott az álom.

Sziasztok! Ha tetszett a rész jelezzétek egy votetal vagy kommenteljetek.
Vikixx

Szerelmi Játszma [5SOS,1D] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz