Σου / Σουδάκια (της Κατερίνας)

41 2 0
                                    

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200*C σε αντιστάσεις.
Βάζουμε 125γρ. γάλα, 125γρ. νερό, 100γρ. βούτυρο, μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι και 1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη και χτυπάμε καλα στο μίξερ μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Προσθέτουμε 3 αυγά ένα ένα, χτυπώντας παράλληλα. Μετά ρίχνουμε σιγά σιγά  150γρ. αλεύρι, χωρίς να σταματήσουμε το μίξερ. Αν το μίξερ μας ειναι χειροκίνητο τοτε βάζουμε λιγο αλεύρι και χτυπάμε καλα και επαναλαμβάνουμε μέχρι να μας τελειώσει το αλεύρι.
Σε ένα ταψί καλυμμένο με λαδόκολλα, σχηματίζουμε τα σου με ένα κουτάλι και τα ψήνουμε στον φούρνο για 5 λεπτά, ύστερα τοποθετούμε στο πορτακι του φούρνου ένα χαρτί (κουζίνας) και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 15 ακόμη λεπτά.
Τα αφήνουμε να ξεκουραστούν μια μέρα ή ένα βράδυ.
Σε ένα μίξερ βάζουμε 125γρ. ζάχαρη, 6 κρόκους αυγών και 500ml γάλα και χτυπάμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και να διαλυθούν τα αυγά. Ύστερα τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα και προσθέτουμε (σε δυνατή φωτιά) 40γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις και λίγη βανίλια (όση θελουμε) και ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι το μείγμα να πήξει.
Αφήνουμε να κρυώσει η κρέμα ή αν θελουμε την βάζουμε στο ψυγείο.
Μετα παίρνουμε τα σου, τα τρυπάμε απο πίσω και με ένα κορνε βάζουμε την κρέμα.
Καιιιιι.... ΕΤΟΙΜΑ! Απολαύστε τα!

xoxo, ellie

Συνταγές  Where stories live. Discover now