5 - Doğru kişiyi buldum mu ?

115 35 14
                                    

İşte daha mutlu, daha huzurlu bir hayatı "doğru" olan erkekle yaşamak için yapmanız gerekenler...

Hayatınızdaki yanlış adamı ayıklayarak, ne kadar çok şey kazanacağınızı düşünün. Bir kere artık boş yere üzülmeyeceksiniz, boş yere uğraşmayacaksınız ve vakit kaybetmeyeceksiniz. Yaşadığınız ilişki her ne kadar size doğru gelse de bunun altında yatan sebep alışkanlık ve uzun müddettir devam eden bir ilişkiyi bozmak istememeniz olabilir.

Aşık olduğun erkeğin, doğru erkek olup olmadığını anlamak için yapman gereken şey etrafında olup bitenlere karşı gözünü daima açık tutmandır. Sana olan tavırları, konuşmaları, diğer kadınlara yaklaşımı ve en önemlisi de aşık olduğun erkeğin beden dili onu ele verecektir. Ben bunları aynı anda nasıl inceleyeceğim diye dertlenme hemen. İlk başta zorlansan bile bir süre sonra ustalaşacak ve hiçbir gayret göstermeden tüm bunları yapabileceksin.

Elbette aşık olacağımız erkeği seçeceğiz...
Öncelikle şimdiye kadar ki davranışlarını masaya yatırmalısın bu aşık olduğun erkeğin. Senin hoşuna giden hareketleri ve hoşuna gitmeyen hareketleri. Bakman gerekenler bunlar. Her şeyi teker teker incelemeli ve hiçbir şeyi göz ardı etmemelisin. Çünkü gözden kaçırdığın ufak bir ayrıntı bile çok büyük bir hata yapmana sebep olabilir. Unutma kurbanlık seçerken bile her şeyine dikkat ediyor insanlar. Elbette aşık olduğumuz erkeğin, doğru erkek olup olmadığını anlamaya çalışmak ve onu dikkatle seçmek bizim hakkımız. Söke söke alırız ;)

1.Adım: Hayalindeki doğru erkeğin özelliklerini bir liste haline getir

Aşık olduğun erkeğin, doğru erkek olup olmadığını anlamak için öncelikle bir liste yapmalısın. Hemen başla hatta... Üç tane kağıt ve bir de kalem al. Ne mi yazacaksın? Hayatında olmasını istediğin, hayalindeki doğru erkeğin özelliklerini yazacaksın tabii ki. Fiziksel görünüşü nasıl olsun? Uzun boylu mu olsun, zayıf mı olsun önce bir bunları yaz. Sonra karakteristik özelliklerine geç. Sadık, güvenilir, duygusal vs. gibi.

Yalnız özel olarak rica ediyorum. Bu listeyi bir kişiyi düşünerek yapma. Hele aşık olduğun erkeği kesinlikle düşünme. Sadece bir erkekte olmasını hayal ettiğin özellikleri yazmalı ve bunu yaparken mümkün olduğu kadar objektif olmalısın, unutma! Bir şeyler bulmakta zorlanıyor musun? Merak etme. Birkaç maddeden sonra nasıl dökülecek o kelimeler sen bile şaşıracaksın...

Evet bitti mi hayalindeki doğru erkeği tanımlayabildin mi? O vakit şimdi de bu yazdıklarını en önemliden en az önemliye doğru sırala. Yani kesinlikle aradığın doğru erkekte olmasını istediğin özellikler en yukarıda olsun, olmasa da olabilir dediklerin aşağılarda.

2.Adım: Aşık olduğun erkeğin beğendiğin ve beğenmediğin özelliklerini sırala

Şimdi sıra geldi aşık olduğun erkeğin beğendiğin ve beğenmediğin özelliklerini sıralamaya. Bu iki listeyi yaparken tam anlamıyla aşık olduğun erkeğe odaklanmalısın. Zaten ilk başta hayalindeki doğru erkeği tanımladığın için, aşık olduğun erkeğin buna uyan ve uymayan özellikleri az çok kafanda belirginleşmiştir. Şu anda tek yaptığın şey bunları kağıda dökmek.

3.Adım: Bu listeleri karşılaştır

Eğer bu iki liste de bittiyse, hayalindeki doğru erkeği anlattığın listeyle aşık olduğun erkek için hazırladığın listeleri karşılaştır. Hayalindeki erkek listesindeki maddelerin yanına + veya - koy.

Bunu neden mi yapıyorsun? Çünkü aşık olduğun erkeğin bütün artı ve eksi yönleri ortaya döküp saçtığında her şey gözlerinin önüne serilecek. Onun gerçekten hayalindeki erkek olduğunu anlayabileceğin gibi, bir anda aslında bu adama aşık olmadığını bile anlayabilirsin. Gözünde bütün değerini yitirebilir. Nasıl ben böyle birine aşık oldum diye kendi kendine kızma noktasına gelebilirsin.

4.Adım: Değerlendirme aşaması

Artık genel tabloyu çıkarmış durumdasın. Şöyle bir bak bakalım. Hayalindeki doğru erkek listesinde senin için en önemli olan özellikleri en yukarıya yazmıştın hatırlarsan. Eğer aşık olduğun erkeğin özellikleri bu listedeki en önemlilere uymuyorsa, aslında ona ne kadar yüzeysel ve boş nedenlerden ötürü aşık olduğunu fark edeceksin. Bu durumda hemen vazgeç, uğraşmana değmez. Ancak eğer çoğu özelliğiyle hayalindeki erkek tanımını sağlıyorsa o zaman dene elbette, bol şans şimdiden.

Aşkın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin