A forgatás után, elköszöntem mindenkitől és az öltözőbe caplattam. Olyan volt az egész, mint ha megállt volna az idő és lassított felvételű pillantások kísérték volna a lépteimet. Senki ajkaiból nem szóltak szavak, némán néztek. Amint beértem az öltözőbe, becsuktam magam után az ajtót és a tükörbe meredtem.
Bámulom azt a lányt, aki nem én vagyok. Amikor Luke elment, akkor kiszakitott egy darabot a szívemből és azóta vérzek. A mai nappal próbáltam összeölteni, a vérző sebem. Látszólag sikerült, de senki nem lát belém, senki nem tudja hogy most mit érzek és nem is tudhatják. Esküszöm hogy próbálom összeszedni magam, de nem megy.
Könnyimnek útat engedtem és kibontottam a hajam. Bezártam az öltözőm ajtaját és levettem magamról a ruhát. Egy szál fehérneműben ültem le a földre és a térdeimre támasztottam a könyökeimet, majd pedig beletúrtam a fürtjeimbe.***
1 órával később.
-Emma!- Már sokadjára kiabálja a nevemet az ajtó másik oldalán álló Calum.
Miutan szánalmasan kibőgtem a szemeimet és a sminkem is az államig lefolyt, fel álltam és a táskámhoz caplattam. Szétnyitottam és kivettem belőle az Aparkazin piruláimat. Az orvosom szerint egy darabot kellett volna mindig bevennem belőle, ha nagyon magam alatt vagyok, de én egymást követve szedtem be. Most pedig már ott tartok, hogy rászoktam. Nem ez az egyetlen dolog, aminek a rabjává válltam. Amikor egyedül vagyok otthon és rám törnek a kínzó gondolataim, olyankor felszoktam hívni Harry-t és eljön értem kocsival, majd pedig elmegyünk hozzá. Vajon miért is? Elmesélem részletesen.
Miután Luke elment és hónapokig kerestem őt, akkor Harry mellém állt és azt igérte, hogy segíteni fog rajtam. Elvitt magához és rávett hogy LSD-zek be vele. Mondta hogy nem lesz gond, csak el fogok szállni. Olyan dolgokat fogok látni, ami gyönyörű lesz a számomra és boldog leszek. Tett egy cseppet egy kocka cukorra és azt mondta, hogy egyem meg. Első alkalomkor rosszúl lettem tőle, de erre számított Harry. Mind végig ott volt mellettem és azt ismételgette, hogy segíteni fog. Eltelt egy kis idő és amikor jobban lettem, ismét ránéztem Harry-re, de már Luke-ot láttam magam előtt. A drog olyan dolgokat láttatott velem, ami megváltoztatta arra az időre az életemet. Már nem is Harry lakásán voltunk és már nem is vele voltam, hanem egy hófehér szobában, Luke-val. A szer hatása alatt állva, Luke ajkai újra az ajkaimra találtak. Szeretkeztünk, utána pedig együtt aludtunk el. Majd mikor felébredtem és újra a tudatomnál voltam, Harry mellett ébredtem. Amikor ez legelőször megtörtét, borzasztóan megrémültem és mérhetetlenül hatalmas bűntudat kezdett gyötörni.
Fizikailag megcsaltam Luke-ot, de az elmémmel mind végig vele voltam. Harry megnyugtatott és magához ölelt. Azt suttogta, hogy így enyém maradhat Luke, cserében pedig én Harry-é leszek. Ellenkeztem és nem akartam, inkább haza akartam menni és elfelejteni az egészet. Azonban a szemeim elé ugrottak Luke tengerkék íriszei és rájöttem arra, hogy ha továbbra is látni és érezni akarom őt, akkor bele kell mennem Harry játékába. Így is tettem, amit kezdek megbánni. Kihasználva érzem magam és lassan már nem tudom eldönteni, hogy mi az ábránd és mi a valóság.-Emma! Minden rendben? Ha most nem válaszolsz, akkor betöröm az ajtót!- Kiabálta Cal.
-Em!- Kiabált Demi is.
Elfelejtettem mondani, hogy Cal és Demi összejöttek, aminek felettébb örülök. Legalább addig sem foglalkoznak azzal, hogy hova tűnök el esténként.-Jól vagyok!- Feleltem hangosan és elkezdtem leszedni magamról a sminkemet. Magamra vettem azt a szerelést, amiben jöttem. Egy egyszerű fekete bőrnadrágot és egy szintén fekete mélyen kivágott felsőt. Felvettem a 3 centis sarkú csizmámat és a nagy kapucnis szőrmés fekete kabátomat. Bevettem 2 Aparkazin pirulát és a vállamra vettem a táskámat. Mielőtt elhagytam volna az öltözőt, újra belenéztem a tükörbe és megnéztem hogy hogyan áll a színészi mosolyom.
Még mindig hihető!
Az ajtó felé fordultam és kimentem.
BINABASA MO ANG
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...