Huhh wtf ik werd wakker in een best mooie kamer
De deur ging open
"Heeyy" zei een onbekende man"WAAR THE FACK BEN IK ?!!'
"In je nieuwe huis houbbii"
"Kifesh ? HAAL ME HIER WEGG HELLP"
"zina in
ou, niemand kan je hore
Je bent vanaf nu van mij"
"LAAT ME LOSSSS"
hij kwam dichterbij en hij gaf me kusjes ieuwe "OPKANKEREN"
"waarom ? Je hoort tog al bij mij ahahahaha" ik huilde en gilde : waarom doe je me ditaan!! "Je vader moest zonodig mn beste vriend vermoorden, dus ja, nu ontvoer ik jou en ben je mn vrouwtje".
Mijn vader ? Heeft hij iemand vermoord ? "JE LIEGT! VIEZE VUILE RAT!MIJN VADER ALLAH Y RAHMOU IS NIET ZO JE LULT MAAR WAT HOMO" pats, hij gooide een slipper tegen me hoofd "Jij kent je vader nii he eh kehba , en je broer sws ook nii. Ik vermoed dat je je niks hebbe vertelt. " hij kwam nu dichterbij en haalde iets uit zn broek*mensen, het volgende stuk is een 16+ plus deel ! Er zijn twee schrijfters , een van bijna 14 en een van 16 ! Dit aankomende deel word geshreven door de oudste*
Hij kwam dichterbij en pakte een pistool. Ohh shit wat gaat hii doen , ik sprak snel de shahada uit . "Als je tegenstribbeld of nii meewerkt, schiet ik je neer , begrepen ? " shitt gaat ie me nou verkrachten ? Wat denkt deze maffia wel "maak je maar geen zorgen ik ga zachtjes doen " zei die met een vieze glimlach. Hij duwde me op bed en begon me te zoenen. Ik zoende nii terug en hij pakte toen zn pistool en hij werd woedend " ik zei toch , als je niet meewerkt, schiet ik je zo neer " hij richtte zn pistool op mn hoofd . Ik moest maar meewerken dan " dit was je laatste waarschuwing , BEGREPEN ?" Ik knikte bang ja . Hij zoende me en ik deed het met tegen zin mee. We rolden over het bed heen en weer en toen trok hij zn shirt uit. Hij had wel sixpack ens . Shitt hij trekt mn blous uit en mn broek. Ik stond nu alleen in mn lingerie.
Ik kan en mag niet huilen, anders word ik doodgeschoten
Hij trok zn onder broek uit ieuwww en zei dat ik hem moest pijpen. Ik voelde me net een pop.
Ik deed het en och het was smerig man.
Hij kwam gelukkig niet klaar in mn mond.Hij duwde me nu het bed op en daar gaat het gebeuren.
Opeens ging de bel. Hij zei :"we gaan zo weer verder ' en hij liep weg
Ik zag een raam. EEN RAAM ?!!
ik maakte hem open maar het was fcking hoog man.Ik dacht yolo en ik sprong.
Ik zag volgens mij zijn auto, een dikke bmw mann♥Ik zag sleutels er nog in, yesss ik sprong erin * en reed gwn naar het wilde westen . Ik zag een bordje waarop : Nador stond. Omgg wacht eens even , misschien heeft hij een gps op de auto shittt!!!
Ik dumpte de auto ergens 10 km verderop en ging heel veel lopen. Ik kwam bij een huis aan.
Ik dacht nii na en klopte aan.
JE LEEST
Mijn Leven♥
RomanceDit is GEEN waargebeurd verhaal! Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Safa. Safa had een perfect leventje, maar alles veranderde, door de dood van dr pa. Ik zou zegge, lees gerust verder♥