1. BÖLÜM

51 4 0
                                    

Okulda her zamanki gibi sıradan bir gün karnım aç kantine gitmem gerek fakat pek arkadaşım olmadığı için mecburen yalnız gitmeye karar verdim.Koridorda inanılmaz bir gürültü var ne oluyo yine sabah sabah diye düşünürken ilan panosunun önünde büyük bir kalabalık gördüm.Ne kadar gürültüden nefret etsemde ne olduğunu merak ettiğim için birine sormaya karar verdim.Kime sorsam diye bakınırken arkadaşım olan nadir insanlardan Cansu'yu gördüm.

"Cansu ne oluyo burda sabah sabah yine ne gereksiz etkinlik var"

dedim ama içimdeki merak sanırım daha baskın geliyodu.

"Melina sana inanılmaz harika bir haberim var"

Duyar duymaz tabiki bende kayışlar koptu çünkü yıllardır beklediğim şey olma olasılığı vardı.ve daha fazla bekleyemeyip saydırmaya başladım.

"Ne oluyo kızım çatlatmasana adamı yoksa tahmin ettiğim şey mi ay söylesene"

Bir anda herkesin içinde her zamanki gibi saçma sapan hareketler yapmaya başladım ve malesef yine herkesin 'bu kız ne yapıyo' temalı bakışlarına maruz kaldım.

"Söylüyorum dur dur daha fazla rezil etme beni,dans yarışması varmış önce okulu temsil edecekler seçilecek sonra okullar arası ve son olarak Türkiye genelinde yani bu senin için büyük bir fırsat"

Sanırım ölüyorum,hayatımın fırsatıyla karşı karşıyayım,kendimi kanıtlamanın zamanı geldi.Ortaokuldan beri okul çıkışları bir kaç arkadaşımla kendi özel yerimizde dans ediyoruz ve bunu öğrenenler bana,biseyleri başarabileceğime inanmıyo 'işte şimdi zamanı geldi'dedim kendi kendime ne olursa olsun vazgecmiycem.

O şokla hiç kimseye bişey demeden sınıfa gittim sadece yarışmaya odaklanmıştım hemen çantamı alıp sınıftan çıktım ve dans ettiğimiz yere gittim.

Dans edemiyodum ne yapacağımı bilmiyorum bir an sanki yeteneğimi yitirmiştim kafayı yiyecek gibiyim.Bir an sakinleşmeye karar verdim kendimi oturup dinlendiğimiz rengarenk puflar,müzik seti,posterler ve kıyafetler olan bölüme attım.telefonumu elime aldığımda 12 cevapsız arama olduğunu gördüm ve telaşlandım hemde cansu'dandı.Hemen geri aradım kalbim patlıycak gibi hissediyordum.
Bir anda telefon açıldı ve cansu'nun bağırıp çağırmasıyla karşı karşıya kaldım.

"Kızım sen mal mısın neden hemen gidiyosun eşleşmeler yapılıyo çok az kişi kaldı hemen gelmen lazım"

Cevap bile vermeden telefonu kapattım sırtıma hırkamı atıp bisikletime atladığım gibi okula gittim. Kapının önüne gelir gelmez bisikletimi atıp koşmaya başladım bi an arkamdan koşma sesleri duydum ve kafamı hafifçe çevirdim.Okulun aktif çocuğu Serkay Güneş 'Ah!Ne tesadüf' sinir oluyodum şu çocuğa ne zannediyodu kendini ama bişeyi itiraf etmem gerek ki arkamdan saçlarını savurarak koşarken harika gözüküyodu.

Neyse ben şu an neden bunları düşünüyorum.koşarak cansu ve bir kaç öğretmenin yanına geldim kimse kalmamıştı sanırım bitmişti her şey,yıkılmıştım hayallerime kavuşamadan bitmişti.O sırada Serkay koşarak yanımıza geldi.

"Kaçırdım demi" dedi üzgün bir suratla.

Müdür bir anda "ee o zaman siz de ikiniz eşleşiyosunuz"

Sanırım şu an hayatımın şoklarından birini yaşıyordum Allah'ım ben bu kendini beğenmişle nasıl anlaşıcam, belki itiraz eder diye dönüp ona baktım.Önce surat astı sonra dönüp beni bi baştan aşağıya süzdü ve çarpık arsız bir gülümsemeyle gözlerime baktı ve konuşmaya başladı.

"Tamam hocam o iş bende biraz zor olacak ama adam edebileceğimi düşünüyorum"

Sanırım çıldırıyorum,ben bununla ne yapıcam ya, o an tepesine atlayıp sen mi beni adam edeceksin deyip gebertmek geldi içimden ama çok hassas olduğum bir konu olduğu için susmayı tercih ettim ve hızla merdivenlere yöneldim

-----------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar inşallah beğenirsiniz değişik bir şeyler denemek istedim aslında bir bollywood filminden esinlendim hikayemle adı aynı fakat konusu farklı.Neyse inşallah beğenilir klasik patron çalışan,mafya kaçırılan kız konularından sıkıldığım için acemice de olsa bişeyler yazmak istedim 😄

Herkes Dans EdebilirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin