9 dalis

588 28 4
                                    

Buvau Harry glėbį ir verkiau.
-Nagi , gana verkti, nusivalyk ašaras, pasidažyk akis ir parodyk jam, kad jis tavęs nepalaužė. Mokykloje aš buvau patyčių objektas, nes nešiojau akinius ir buvau moksliukas. Bet kaikas privertė mane pasikeisti ir visos merginos 12 klasėje krito man po kojomis. Iki tol kol sužinojo, kad aš homoseksualus.
-Palą ką ?-Išsižiojau atsitraukus.
-Aš gėjus, tikiuosi tu nesiruoši nebebūti mano drauge, nes tu jau esi mano draugų rate ir iš jo gyva neišeisi.
-Net nesiruošiu palikti tavęs , nes wow. Tai yra faina , visada norėjau sutikti homoseksualų žmogų.
Apsikabinau jį ir stipriai suspaudžiau.
-Tu turi vaikiną ?
-Taip.
-Papasakok man apie jį.
Atsisėdau turkiškoj pozos ir klausiausi.
-JO vardas yra Louis, jam 21, jis 2 metais už mane vyresnis. Jis tai pat nieko nestudijuoja, nes tai pat nori būti dainininku.
-Kur jūs susipažinot ?
-X-faktoriuje, mes turėjome kartu dainuoti.
-O dieve , aš tuoj verksiu. Man taip faina girdėti apie jus. Aš noriu susipažinti su juo. Noriu noriu.
Harry nusijuokė.
-Žinoma,kad galėsi, apsikeiskime numeriais.
Kai apsikeitėme numeriais nusprendėme, kad jau skirstysimės ir susitiksim kitą dieną su Louis. Aš buvau dėl to tokia laimingą, kad grįżusi namo vos nepamiršau iśdaigos Delilah. Bet ją įvygdžiusi patraukiau į kambarį.
Vos tik įžengiau į jį suklykiau iš skausmo. Ta kalė.
Delilah pov.
Nusijuokiau kai išgirdau Lucy klykiant iš skausmo. Gavau atsarginį raktą ir įėjusi į kambarį pridėsčiau pelių spastų savo mielajai sesutei.
Tai pat žinojau, kad ji turės man kažką iškrėsti ir dėl to šiek tiek bijojau.
Išgirdusi kad tėvai bėga į viršų nuėjau pažiūrėti kas bus. Lucy verkė atsisėdus ant žemės o mama buvo apsikabinus ją. Lucy pakėlė akis ir pamatė mane.
-Čia ji taip padarė, jau ne pirmas kartas kai ji man kažką iškrėčia.
-Ką ? Nenusišnekėk, čia ne aš.-Bandžiau apsiginti.
-Ne, ne tu, aš pati išsidėsčiau savo kambaryje pelių spastus ir įmyniau.
Tėvas atsisuko į mane ir net ne piktu žvigsniu o nusivulusiu, pažvelgė į mane.
-Žinai, Delilah tu buvai blogesnė, ne Lucy, bet mes su mama tiesiog tikėjomės, kad tu pasikeisi. Bet tu to nedarai ir mes esame nusivylę.
Aš tik stovėjau ir žiūrėjau į juos. Kas per šūdas ? Mano skruostais riedėjo ašaros ir aš dingau iš ten. Bėgau iš namų ten kur akys veda. Net nepastebėjau, kad išbėgau basa. Mano kojas subadė spygliai, kadangi bėgau į mišką.
Atsisėdau ant akmens ir susiėmiau už galvos. Mano skruostus plovė ašaros. Ji visada buvo geresnė. Ji sušiktai geresnė. Bet juk aš turėjau būti geresnė. Kodėl tai vyksta ?
Prasėdėjus miške kažkiek laiko iki kol sušalau, patraukiau namo. Vos vilkau kojas nes nenorėjau grįžti, grįžau tik dėl to, kad sušalau. Man skaudėjo nosį ir akys tikriausiai buvo ištinusios, bet man tai buvo ne motais. Aš tenorėjau grįžti namo ir užmigti ir niekada neatsikelti.
Priėjus namus tyliai įėjau į namą ir pradėjau sėlinti į savo kambarį. Saugiai atsiradus kambaryje nuėjau išsimaudyti.
Išlipus iš vonios pamačiau, kad mano plaukai žali. Trenkiau su rankomis per veidrodį ir jis suskilo, o jo šukės susmigo man į rankas. Pradėjau verkti dar labiau. Nekenčiu tavęs Lucy.
Nusivalius ranka ir išsiėmus stiklą, jas susibintavau ir kritau į lovą.
Lucy pov.
Man, kadangi kartais turėjau didelę širdį, buvo gaila Delilah. Sakau kartais, nes dažnai man visai nusispjaut ant tokių žmonių kaip Lucy jausmų.
Ryte susitvarkiusi nulipau žemyn. Delilah sėdėjo prie stalo ir valgė dribsnius. Ji nepasakė jokio įžeidžiančio žodžio. Nieko. Jos plaukai buvo palaidni. Ji jų neslėpė. Nenorėjau net juoktis. Man buvo jos šiek tiek gaila. Vis dėl to mergaitė galvojo, kad ji buvo geriausia, o pasirodo, kad taip nebuvo. Ją tiesiog reikėjo nuleisti ant žemės.
Nors jos plaukai nebuvo geriausios formos, ji vistiek stengėsi viską nudelbti savo išvaizda.
Išėjusi iš namų patraukiau į mokyklą.
Niall pov.
Laukiau Delilah prie paradinių durų ir kai ir kai ji atėjo aš išsižiojau. Tai pačiai ir tikriausiai visi mokiniai. Ji turėjo suknistus žalius plaukus. Priėjau prie jos ir norėjau aplabinti, bet ji numetė mano ranką nuo savęs ir patraukė į mokyklą.
Nesupratau kas nutiko ? Aš tik norėjau apsikabinti. Nejau ji supyko dėl vakar vakaro įvykio ? Aš tikrai nenorėjau jos įžeisti
Lucy:

 Nejau ji supyko dėl vakar vakaro įvykio ? Aš tikrai nenorėjau jos įžeistiLucy:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Delilah:

Delilah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
StudentWhere stories live. Discover now