Hermiona seděla u stolu a snažila se zadržet vzlyky, které se ji snažily ovládnout.
"Je mi to líto, Hermiono," řekl soucitně Sirius, když ji bral za ruku.
"Není to tvoje chyba, Siriusi. Ty jsi jim to neudělal," řekla Hermiona a snažila se znovu uklidnit.
Válka skončila před šesti měsíci a zatímco byla Hermiona zaneprázdněná přestavbou kouzelnického světa, Sirius se vydal do Austrálie hledat její rodiče.
Zjistil, že měl tříměsíční zpoždění od té doby, co Smrtijedi nějakým způsobem zjistili jejich nová jména a místo pobytu a rozhodli se je navštívit. Australská vláda sdělila Siriovi, že byli absolutně k nerozeznání od jejich zubů.
"Není to ani tvoje chyba, Hermiono. Jen ses je snažila držet v bezpečí a víš, že by zemřeli mnohem dřív, kdybys to neudělala," řekl Sirius konejšivě.
"Vím, že ano, ale zemřeli, aniž by věděli, kdo jsem," řekl Hermiona a konečně se rozvzlykala.
Sirius se zvedl z křesla naproti a klekl si před ni na zem.
Vzal její ruku do své a řekl: "Jsem si jistý, že jeden z nejmocnějších Smrtijedů mohl prolomit kletbu, stejně jako Voldemort u Berthy Jorkinsové. Mohli by vědět, co jsi udělala, a mohli by vědět, že to bylo proto, že jsi je milovala a chtěla je udržet v bezpečí."
Hermiona mu stiskla ruce, aby mu dala vědět, že pochopila, protože nebyla skrz vzlyky schopná mluvit.
Tu noc ji Sirius pevně držel, zatímco plakala pro své rodiče, které už nikdy neuvidí.
ČTEŠ
Never See Again
FanfictionPlakala pro rodiče, které už nikdy neměla vidět. Originál: https://www.fanfiction.net/s/10106441/1/Never-See-Again