~1~

2K 152 13
                                    

Ajunsese la magazinul vechi de dupa colt unde intra si inainta spre tejghea unde vanzatorul statea de vorba cu un grup de baieti.
Astepta auzind tot felul de injuraturi ce o facu sa strambe din nas.
Era aproape ora doisprezece iar ea inca nu asunsese la casa de marcat pentru a-si cumpara sticla de Coca-Cola dorita.
Ofta si ii mai privi odata pe tipi din fata ei.

-Hei!Tipa ea iar capetele lor se intoarsera.
Se rusina iar baietii incepura sa rada in hohote.

-Puteti sa va dati?Intreba ea iar acestea nu o bagara in seama.

-Pentru ce?Spuse un baiat tatuat ce tinea in mana stanga o sticla cu bere.Vrei sa cumperi acadele?Intreba iar ceilalti incepura din nou sa rada.Sau tampoane?Intreaba din nou iar fata privea in jos rosie precum racul.

-Baieti ajunge!Tipa baiatul de la tejghea.Se ridica si ii facu semn sa se apropie.Cu ce te pot ajuta?Intreba el nebagandu-i pe baietii din spatele fetei in seama.

-O sticla de Coca'Cola,te rog...Spuse ea si incepu sa scotoceasca prin buzunare pentru a gasi banii.
O privii cateva secunde admirandu-i frumusetea.Isi scutura capul si se duse catre micul frigider scotand de acolo o sticla de cola.
Se intoarse si o privii in ochii verzi ce ii urmarea fiecare miscare.

-Poftim.Spuse el si incepu sa o studieze.
Parul blond ii era prins intr-o coada in varful capului,ochii verzi cu gene lungi clipeau des iar buzele rosii si carnoase ii erau umede
E o mica fetita ce probabil e in generala.
Gandi baiatul dandu-si seama ca incepu sa ii placa de mica faptura.

-Poti sa imi dai restul?Intreba ea obervand ca mai sunt cinci minute si trebuie sa se duca la liceu.

-Aaa pai...Incepu el si vazu ca banii sunt de mult pe masa.Scuze..Spuse el si ii dadu banii din casa de marcat.

-Multumesc.Spuse fata si trecu pe langa baietii ce incepura sa fluiere in urma sa.

 O Coca-Cola, te rog!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum