Min Gyu terpaksa berhadapan dengan keluarga Jin Na Young untuk menyelesaikan kes kemalangan itu. Walaupun Min Gyu telah pun hilang ingatan tentang gadis itu dan bagaimana dia kemalangan, dia tetap beranikan diri untuk tempuhi semuanya.
Min Gyu tersenyum. Dia dengan bangganya menyatakan bahawa anak yang dikandung oleh Na Young itu bukanlah anaknya. Dia menunjukkan bukti DNA tersebut kepada keluarga Na Young. Min Gyu bukan sahaja kacak, malah mempunyai otak yang begitu bijak.
Walau bagaimanapun, Min Gyu tetap dikenakan saman sebagai tuntutan kematian Na Young. Tentang perkara itu, dia tidak begitu hairan kerana dia akan menyelesaikannya hanya dengan duit yang berjuta-juta di dalam akaun banknya.
Siasatan mendapati memang Min Gyu tidak bersalah. Min Gyu berasa amat lega. Min Gyu telah membelikan sebiji kereta mewah kepada keluarga sebagai tanda maaf walaupun dia tidak bersalah.
Kes Jin Na Young dan Kim Min Gyu selesai.
***************************************************************************
Si Young: Anak yang saya kandungkan ini anak Kim Min Gyu.
Jota: Kim. . . Min Gyu?
Si Young: Ya.
Jota: Min Gyu mana?
Si Young: Lelaki kaya yang saya tunjukkan pada awak di hospital beberapa hari lepas.
Jota: Lelaki yang koma tu?Si Young menganggukkan kepalanya.
Jota: Lelaki itu!! Dasar lelaki tak guna!
Si Young memegang tangan Jota dan menenangkannya daripada Jota hilang kawalan untuk pukul Min Gyu.
Si Young: Jota, lelaki kaya itu suami saya.
Jota: What?Jota seakan-akan tidak percaya. Si Young menunjukkan cincin perkahwinannya kepada Jota.
Si Young: I'm sorry...
Jota tidak berkata apa-apa sebaliknya dia hanya tersenyum pahit.
***************************************************************************
Si Young menangis di dalam bilik tidur. Dia amat merindui suaminya walaupun dia sering kali disakiti. Disebabkan itu dia tidak keluar bilik sehinggakan Jota menjadi risau entah apa yang dilakukan oleh Si Young di dalam bilik sehingga tidak keluar walaupun sekejap apatah lagi makan.
Dokk. . .
Dokkk. . . .
Jota mengetuk pintu bilik Si Young. Dia membawa sedulang hidangan kegemaran Si Young.Jota: Baby dalam perut awak tu perlukan nutrisi makanan. Awak perlu makan walaupun sikit.
Si Young: Jota. . .Jota mengutip tisu yang berteraburan di atas lantai. Dia tersenyum melihat Si Young.
Jota: Ya?
Si Young terus memeluk Jota. Jota terkaku buat seketika. Habis merah kedua-dua belah pipi Jota.
Si Young: Thank you so much. You're precious to me.
***************************************************************************
Semakin hari semakin risau Min Gyu terhadap Si Young. Dia sudah menjadi gila bayang. Oleh sebab itu, dia sering kali bercakap seorang diri dan berperangai sedikit pelik. Pemikiran Min Gyu masih lagi waras dan tidak gila.
Dia mendail nombor telefon Tae Min dengan segera.
Tae Min: Hello bro!
Min Gyu: Tae Min, datang rumah aku kejap boleh?
Tae Min: Kenapa bro?
Min Gyu: Datang saja!Tae Min segera mengunjungi rumah Min Gyu. Dia duduk di sofa berhadapan dengan Min Gyu. Kelihatan air muka Min Gyu begitu serious.
Min Gyu: Kau...
Tae Min: huh?Min Gyu tiba-tiba sahaja merenung tajam wajah Tae Min seakan-akan mahu menelannya. Tae Min sudah menelan air liurnya berkali-kali.
Min Gyu: Kau free tak?
Tae Min: Bro, aku ingatkan kau nak makan tadi. Hahahaha...
Min Gyu: Sorry, aku nak makan kat luar tapi tiada member yang nak teman aku.
Tae Min: Haaaa, jomlah. Aku teman. Kau bayar okay?
Min Gyu: Okay. No problem.***************************************************************************
Terbeliak mata Tae Min melihat semua makanan yang dipesan oleh Min Gyu tadi. Tae Min sudah berasa pelik dengan Min Gyu.
Tae Min: Min Gyu, kau sihat ke tak hari ni?
Min Gyu: Aku sihatlah. Aku dah order semua makanan ni. Sekarang ni, kita tinggal makan je.
Tae Min: Banyak ni Bro!
Min Gyu: Makan je lah!Min Gyu menyumbat makanan itu ke dalam mulutnya sementara Tae Min masih lagi terpinga-pinga dengan makanan-makanan yang terhidang di hadapannya.
Tae Min: Bro, biasanya kalau orang berkelakuan macam kau ni ada 3 perkara je.
Min Gyu: Apa dia?
Tae Min: Firstly, because you're really hungry. Second, kau stress dan third, isteri kau mengandung.
Min Gyu: Apa kena-mengena dengan nombor 3 tu?
Tae Min: Aku tak tahu lah. Hahahaha
Min Gyu: Kau ni merepek je. Mana kau belajar ni? Lagipun, isteri aku baru je beberapa bulan lepas dia gugur.
Tae Min: Ehh, dah lama aku tak nampak isteri kau. Dia kerja ke?Min Gyu terdiam. Anak matanya sekadar merenung Tae Min.
YOU ARE READING
MARRIED TO THE CRUEL GUY
Fiksi PenggemarJota failed to save his beloved girlfriend named Lee Si Young from Min Gyu. Min Gyu who was Fallen in Love With Si Young since they were in High School. Si Young rejected Min Gyu's love for another reason. Min Gyu's heart was broken and when he turn...