Four.

322 8 2
                                    

Za hodinu máme být na večeři u Lukova táty.Jsem dost nervózní,trochu se mi klepou ruce.S make-upem jsem se moc nesrala,protože Luke tvrdí,že make-up pro jeho tátu znamená faleš.Zvolila jsem tedy jen řasenku a trochu lesku na rty,vlasy jsem si navlnila.Už jsem byla převlečená v těch nových krásných šatech,co mi Luke koupil a k tomu jsem si vzala bílé balerínky.
"Babygirl už musíme jet!"slyšela jsem Luka ze zdola a radši už šla za ním dolu.

Večeře probíhala celkem v klidu,jen jsem čekala,že tam bude jen Lukův táta,jeho nevlastní matka,Luke a já.Ale mýlila jsem se.Vznikla z toho rodinná večeře se všemi jeho strýci,tetami,bratranci atd.Nebylo mi to příjemné,když na mě všichni koukali a něco si šuškali.
Najednou jsem cítila Lukovu ruku na mém stehně a trochu jsem se uvolnila.Naskočila mi husí kůže,když laskal mou vnitřní stranu stehna.Slyšela jsem,jak se tiše uchechtl a rukou putoval výš po mém stehni.

"Pověz,Bethany,jak jste se s Lukem poznali?"zeptala se jeho matka a napila se vína.Střelila jsem nervózně pohledem po Lukovi.

"Známe se už dlouho.."řekl Luke,ale pravda byla úplně jiná.

-------

Po dlouhé a únavné večeři,jsme konečně dorazili domu a já si s radostí dala horkou sprchu a pak Lukovi připravila omeletu.

Luke se celou dobu choval nějak jinak,nějak divně.

"Děje se něco?"zeptala jsem se,když se si sedlala k Lukovi na gauč.

"Ne,jen jsem unavený.."promnul si oči a zívl si.

"Chceš připravit postel?"zeptala jsem se.

"Postel,mlíko a teplou flašku s vodou"rozkázal a já to šla připravit.

~~~~~
Hello guys!😄
Hádejte kdo má dnes narozeniny?😂ME!!!😅SWEET 17💘
To je taky důvod,proč je dnes kapitola krátká,ale chtěla jsem vás tak trošku překvapit 😄
I Love You All 💘❤💘❤💘❤💘😍

Mafiánova hračka.Kde žijí příběhy. Začni objevovat