ΑΝΤΡΕΑ
«Σε λίγο θα είσαι τελείως γυμνή!»
«Αντρέα τι λες; Έχει φεγγάρι και θα φαινόμαστε!» γονάτισα μπροστά της και πέρασα την μύτη μου από το κέντρο της, την ένιωσα να παγώνει, κατέβασα με αργές κινήσεις το κιλοτάκι της και σήκωσα ένα ένα τα πόδια της για να της το βγάλω... την φίλησα εκεί και ο αναστεναγμός της, χτύπησε κατευθείαν στα λαγόνια μου. Πέρασα το χέρι μου απαλά πάνω από την σχισμή της και ένιωσα τα χέρια της να σφίγγουν τους ώμους μου καθώς προσπαθούσε να κρατηθεί... σηκώθηκα και την ένιωσα να τρέμει. Άρπαξα το πουκάμισο μου και της το έδωσα...
«Φόρεσε το, αλλά μη το κουμπώσεις...» έκανε ότι της είπα «Βγες έξω και στάσου μπροστά στα κάγκελα με τα πόδια ανοιχτά... το βλέμμα σου θέλω να είναι στραμμένο στην κοιλάδα...» βγήκε στο μπαλκόνι και έκανε ότι της είπα.
Έβγαλα το μπόξερ μου και την πλησίασα από πίσω προσέχοντας να μην την αγγίξω. Κατέβασα λίγο το πουκάμισο από την μία πλευρά και την φίλησα στον ώμο... προχώρησα προς την κλείδα της... και ανηφόρησα στο αυτί της, αφού πιπίλησα τον λοβό της, βύθισα την γλώσσα μου μέσα της και την άκουσα να βογκάει... τα χέρια μου βρέθηκαν στους γοφούς της και άρχισαν να ανηφορίζουν γεμίζοντας τη χάδια, όταν οι παλάμες μου σκέπασαν τα στήθη της τεντώθηκε περισσότερο, τα ζούληξα και τα μάλαξα, είχαν το τέλειο μέγεθος, ποτέ δεν είχα εμμονή με τα στήθη γενικά, μόνο με τα δικά της...
«Μ'αρέσουν... τρελαίνομαι να τα πιάνω, να τα ζουλάω... να παίζω μαζί τους και κυρίως να τα γεύομαι!» την γύρισα απότομα προς το μέρος μου και έσκυψα για να πάρω τις κορφές της μία μία στο στόμα μου... μου ήταν αδύνατον να ξεκολλήσω τα χέρια μου και το στόμα μου από πάνω της, ένιωθα ότι μπορούσα να ασχολούμαι μαζί τους για ώρα και μάλλον το έκανα.
Τα βογκητά και οι αναστεναγμοί της με διέγειραν απίστευτα... άρχισα να κατηφορίζω αφήνοντας παντού υγρά φιλιά πάνω στο κορμί της... «Άνοιξε τα πόδια σου Έλενα...» η φωνή μου ακούστηκε σαν μούγκρισμα μιας και αυτή τη στιγμή οι ορμές μου ήταν ασυγκράτητες. Ξεκίνησα να την χαϊδεύω απαλά, την ερέθιζα και εκείνη κολλούσε περισσότερο στην παλάμη μου. Βάζοντας ένα δάχτυλο μέσα της ένιωσα την υγρασία της και άκουσα τον ήχο που βγήκε από το στόμα της, ήξερα ότι βρισκόμουν σε πολύ καλό δρόμο, θα την έφτανα στο τέλος ξανά και ξανά, η εικόνα της όταν ερχόταν σε οργασμό ήταν υπέροχη!«Θες να συνεχίσω;»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μια Φωτογραφία μόνο...
RomantizmΈλενα Ιωάννου και Αντρέα Καναβάρο. Εκείνη Δασκάλα... εκείνος Φωτογράφος... Εκείνη στην Αθήνα... εκείνος κάπου μεταξύ Λονδίνου Ρώμης και Τοσκάνης... Εκείνη οκτώ χρόνια με τον ίδιο άντρα ενώ εκείνος απελευθερωμένος και σεξουαλικά ενεργός σε υπερθετ...