פרק 26 - להתגבר על הפחד

5.1K 399 14
                                    


הכל היה כל כך מסובך סביבנו, אבל כל מה שהצלחתי לראות זה את ג'ייק. הכל התבהר לי במבט אחד והמחשבות הפסיקו להדהד בראש. "אמנדה, אני רוצה את זה מאוד. אבל אני יודע מה עברת והדבר האחרון שאני רוצה זה שההרגשות האלה יצופו שוב" הוא נאנח וליטף את פניי בעדינות. כאב מתוק צבט את ליבי כשראיתי כמה הוא מתחשב בי ושם אותי לפני הצרכים שלו. כל מילה שיוצאת מפיו רק גורמת לי לרצות את זה יותר ומוכיחה לי שאני לא טועה בבחירה שלי.

"פחדתי מזה המון זמן ג'ייק. חשבתי שזה יהיה בלתי נסבל, כואב ומפחיד כמו שזה היה איתו, אבל אתה לא לוק. אתה לא מתנהג כמוהו והמצב שאנחנו נמצאים בו הוא לא אותו מצב. אני רוצה להיות איתך ואף אחד לא מכריח אותי" אני נותנת לרגשותיי לצאת אליו ולאחר הנהון זהיר שאישר את מה שכל כך רציתי, משכתי אותו אלי והצמדתי את שפתיי אל שפתיו. הנשיקה הזאת הייתה שונה כל כך. התשוקה שטלטלה אותנו אך עדיין הייתה מלאה בעדינות ורוך והציפייה למשהו שעוד לא חווינו יחד.

שפתיו משתלטות על שפתיי במהירות וידיו לא מאחרות לתפוס את מותניי ולהצמיד אותי אליו כמה שיותר. זה מרגיש כל כך טוב ונכון להיות בין ידיו, לתת לשפתיו לעטוף אותי בחום. גופו מוביל אותי לאט לאט אל המיטה האדומה מבלי להתנתק משפתיי והמתח נבנה בתוכי. גופי רועד תחת מגעו וליבי פועם בחוזקה. ידיו מטפסות אל שולי חולצתי ועוצרות שם. "את בטוחה?" הוא מתנתק ממני ונשימותיו כבדות. "כן" אני לוחשת ומושכת את חולצתי מעל ראשי. עיניו של ג'ייק נפתחות ובוחנות את גופי החשוף. "את כל כך יפה" הוא מביט בי בתשוקה ומרים אותי מירכיי אל המיטה הרכה.

ידיי החליקו במורד חזהו ועצרו בשולי חולצתו, מרימות אותה למעלה וחושפות את חזהו השרירי והקוביות המשורטטות שעל בטנו הזזות כשהוא מושך את החולצה אל מעל ראשו. עיניי עברו ובחנו כל חלק וחלק בגופו כשהוא טיפס מעלי ורכן אל שפתיי, משאיר נשיקה קטנה ורטובה על פי ויורד אל צווארי. זה מרגיש כל כך שונה ממש שחשבתי, שפתיו על צווארי וגופו העירום צמוד אל שלי. "ג'ייק" לחשתי, מוצפת ברגשות. שפתיו התנתקו מצווארי ועיניו הביטו בי במעט חשש. "אני אוהבת אותך" הודיתי והרגשתי איך אבן ענקית יורדת מליבי והרגשה כל כך משוחררת וחופשית ממלאת אותי.

"מה?" הוא הרים את גבותיו בהפתעה וחיוך התפרס על שפתיי. "אני אוהבת אותך ג'ייק" נשכתי את שפתיי ואושר לא מוסבר הציף אותי. פניו ההמומות של ג'ייק השתנו בן רגע ועיניו המהפנטות נצצו כשהביטו בעיניי. "אני מאוהב בך אמנדה ווקר" עיניו זהרו באושר וחיוכו לא איחר להתפרס על שפתיו. יכולתי להרגיש את האהבה שלנו מתחזקת עם כל מילה, מבט ומגע והפעם ידעתי שזה אמיתי ושזה מה ששנינו מרגישים.

~~~~~~~~~~~~~~~~

אור חודר אל עיניי וגורם לי לפקוח את עיניי בחוסר רצון. אני מנסה להזיז מעלי את השמיכה שמשום מה הרגישה כל כך כבדה וחמה. כיווצתי את עיניי, מנסה להתרגל לאור המסנוור והבטתי בג'ייק הישן, מבינה שידיו הן אלה שעוטפות את גופי ולא רק השמיכה. חיוך מתפרס על שפתיי כשאני נזכרת בליל אמש, בשפתיו, מגע גופו וההרגשה שהציפה אותי באושר.

HOLD ME CLOSEWhere stories live. Discover now