12

557 64 2
                                    

Cami pov

Wtf, mis mul viga on??? Ma kohe ei suuda end tagasi hoida. Ma alles sain Emilyga asjad korda ja juba ma suudan kõik ära rikkuda. Ma aravn, et ma läksin vihale kuna tal olid mingi teise poisi riided seljas! Miks, miks kurat??? Ma siiani ei saa aru, kuidas mul üldse sõpru on, ma olen värdjas ju. Aga mul on sõpradega vedanud, aga ma ei mõosta, miks mulle see populaarsus nii tähtis on? Ahjaa, selle kuradi Jamesi pärast.
Tagasivise
Ma olin 7 aastane, esimene koolipäev. Ma alati olin oodanud kooli minemist, ma terve suve rääkisin ainult koolist. Ma mōtlesin, et ma saan omale palju uusi sõpru ja siis saab nendega koos mängida ja hängida. Minu ootused aga esimese koolipäeva puhul ri saanud tõeks. Ma astusin klassi sisse ja kõik pidid ennast tuvustama ning kui järg minuni jõudis algas mu õudusunenägu. Mul olid prillid, breketod, jube soeng ja mind hakati klassi ees juba narrima ja see kestis mitu aastat ning selle algataja oligi James. Isegi õpetajad ei võtnud midagi ette kuna ta isa oli kooli ülem ja kõik kartsid teda. James ütles kōigile, et kui nad minuga suhtlema peaksid hakkama, siis ta teeb nende elu põrguks. Vanematele kodus ma
ei rääkinud mis toimub, aga õnneks ma suutsin neid veenda minu kooli vahetamises ilma teemast rääkides.
Tagasivise lōpp
Ma olen ise läbi elanud selle ja miks ma seda teistele wteen, seda ma ei mõista."Yoo mate, kas sa Emilylt näinud oled v? Ta oli enne koolis, aga ma ei leidnud teda praegu?." kysis Johnson. "Aaaa, eii ole näinud, teda polnud isegi kodus öösel, kes teab kus ta kondas" ütlesin ma vōltsnaeru tehes. "Ahah, aga ega siis midagi, sobib kui hiljem sinu pool mingi istumine teha? Nagu mitte pidu, vaid lihtsalt!" ütles Jack J. Ma noogutasin ja suundusin tundi, terve päev mu mõtted keerlesid Emilyl. Söögivahetunnil küsis Gilinsky, et kas ta vōib ona tydruksõbra ka õhtul minu poole kaasa vōtta ja loogiline, et ma nõustusin.

Emily pov
Ma ärkasin üles ja mul oli natukene parem olla kui enne. Ma siiski ei saa aru, mis Camil mu vastu on, ma pole talle midagi teinud. Mulle tundub, et tänapäeval on poistel ka päevad tekkinud. Ma otsustasin, et ma võtab ühe kuuma vanni. Ma võtsin kapist puhtad riided, läksin vannituppa, keerasin ukse lukku. Keerasin vannis kraani lahti ja vett hakkas voolama, ma panin vanni rahustavat vannisoola, siis lush'i vannipommi ja vannivahtu. Kõlaritest panin muusikat ja mind isegi ei huvitamus kas ta on juba koju jõudnud või ei kuna see on ka minu maja. Mul lubatakse siin elada ja tema ei riku mul seda aega ara, maailm ei pöörle ainult tema ümber.

1,5h hiljem

Ma tulin vannist välja ja kreemitasin ennast. Panin jalga mustad adidase püksid ja musta adidase pluusi ( riietuse pilt ùleval). Juuksed föönitasin âra ja jätain naturaalselt lahti. Ma loputasin vanni yle ja suundusin enda tuppa. Ma pole ammu Ethani ja Graysoniga rääkinud, ma helistasin neile mõlemale, aga numbrid pole kasutusel. Eino kas nemad ka hülgasid, nendest poleks seda uskunud.Ma loodan, et neil on põhjus kuna neid ei tahaks kaotada. Mu meel kurvenes kuna kõik inimesed minu ümber lahkuvad. Ma otsustasin alla minna. Ma olin all juba ja elutoast kostus hääli. Ma suundusin elutoa poole kuni käis uksekell. Ma läksin ukse juurde ja avasin selle. Ma transistusin ära kui ma nägin kes seal oli, ukse taga olid...............

Niii üle pika aja ka uus lugu. Ma pole nii kaua kirjutanud ja inelik on nüüd😃 Ma vabandan kui see igav vn, aga ma proovin kōogest väest hästi kirjutada. Olge sama lahedad ja ilusad edasi nagu te olete!
Likege ja kommenteerige, avaldage oma arvamust😊👌🏼

Minu kiusaja (Cameron Dallas)Where stories live. Discover now