3.Bölüm

53 7 0
                                    

Cansu Tekin'in Ağzından
Sabah üstümde olan ağırlıkla uyandım.Üstüme öküz attılar sanki.Oysaki üstümde yatan kişi Aslı idi.Aslıyı üstümden iterek yere düşürdüm.Çığlık attığında kahkaha atarak yatağa uzandım.Odanın kapısı aniden açıldığında içeriye Çağatay,Pınar,Melis,Bora ve can girmişti."Noldu iyimisiniz?"dedi Çağatay."Evet bir hayvan üstüme çıkmıştı da ona yere inmeyi öğretiyordum"dedim kendimi savunarak.Aslı yerden kalkarken belini tutuyordu."Senle yatanda suç zaten.Hayvan herif"dedi ve çantasını alarak banyoya girdi.Bende elimle Pınarlara gidin işareti yaparak "Ay ne dikiliyorsunuz kapımda gidin.Uyuyacağım"dedim.Pınar homurdanarak"Güzellik uykumdan uyandırdınız beni"dedi.Bende ona bakarak "Ne kadar uyusan yetmez.Oyş Tipsuzum benum yerum seni"dedim.Bana iğrenerek baktılar ve odadan çıktılar.Aslı banyodan çıktığında giyinmişti.Ona aldırış etmeden yatmaya devam ettim.

Pınar Aydın'ın Ağzından
Cansu'nun yaptığı konuşmadan sonra hayattan bir kez daha bıktım.Melisle uyuduğumuz odaya geldim ve çantamı alarak banyoya girdim.Pijamalarımı çıkartarak siyah deri bir tayt ve gri uzun bir tişört giydim.

Pijamalarımı katlayarak çantama koydum.Çantamdan makyaj çantamı çıkartarak hafif bir makyaj yaptım.Makyaj çantamı çantama koyarak fermuarını kapattım.Banyodan çıktığımda Melis te giyinmişti.Çantayı odaya bırakarak telefonumu aldım.Saat 12:09 du.Telefonumu cebime koyarak odadan çıktım.

Öykü Pınar'ın ağzından
Demir bana sarılmış bir şekilde uyurken bende onu izliyordum.Ellerim saçlarındaydı.Saçlarını karıştırmayı seviyordum.Bu beni rahatlatıyordu.Biz dün gece uyurken Ateş yanımıza gelerek dün gece kalmayacağını söylemişti.Demir de ona neden olduğunu sordu.Ama ateş söylemeyince kavga ettiler.Normalde Ateş Ve Demir kaç senelik arkadaş olduklarından aralarında
gizli-saklı işler olmazdı.Demir buna sinirlenince Ateş de gitti.Demir sinirli olduğu zamanlar genelde onu sakinleştirmek amaçlı saçlarıyla oynarım.Dün gecede öyle yaptım.O uyuduktan sonra bende uyumuştum.Kapı çalınınca "gir"dedim.Çağatay "Hadi çocuklar kahvaltı vakti.Demir'i uyandırda gelin Öykü hadi"dedi.Kafamı sallayarak onu onayladım.Odadan çıkınca Demir'e "Hadi aşkım kalk bizi bekliyolar kahvaltıya"dedim.Demir homurdanarak uyumaya devam etti."Demir uyan hadi"dedim.Uyanmadı. "Demir ölüyorum"dedim."Hayır ölseydin rahat rahat konuşamazdın."dedi.
"Demir ama hadi ben açlıktan ölüyorum "dedim.Ben daha ne olduğunu anlamadan Demir benim üstüme çıktı."Ben seni doyururum"dedi ve sırıttı."Sağol belki daha sonra ben giyinicem inermisiniz üstümden bayım"dedim gülümseyerek."Pek sanmıyorum"dedi ve dudaklarıma yapıştı.Onu ittim ve yataktan kalktım."Sağol ama ben yemek yemeği tercih ediyorum."dedim ve ona gülümseyerek çantamı alarak banyoya girdim.
Pijamalarımı çıkartarak
Kıyafetlerimi giydim.

Yüzümdeki makyajı dün sildiğim için şanslıydım.Saçımı taradım ve açık bıraktım.Eyeliner sürerek eşyalarımı topladım ve fermuarını kapattım.Banyodan çıktığımda Demir tişörtsüz bir şekilde çantasını karıştırıyordu.Çantayı yere bırakarak arkasından sarıldım.Ellerimi tutarak kendine çevirdi."Bence sen bana sarılmıyorsun daha çok karın kaslarıma dokunuyorsun"dedi ve güldü."Sapık"dedim ve gülerek onu ittim."Tamam kasların olabilir hatta böyle daha çekici olabilirsin ama ego niye tavan ha niye "dedim içimden."Bu ego değil canım sevgilimizin yanında tişörtsüz olamazmıyız.Hem pekte hoşlanmışsın durumdan"dedi ve çarpıkça güldü."Ben dıştanmı söyledim bunları?"dedim.Kafasını salladı.Yanaklarım kızarmaya başlayınca kafamı yere eğdim."Aman da Aman benim sevgilim utanırmıymış."dedi ve gelip sarıldı."Benden utanma wallaha sinir oluyorum yaw" dedi.Ona baktığımda yanağımı öperek benden ayrıldı.Telefonumu aldım ve Demir'in giyinmesini bekledim.Giyindiğinde Telefonunu alarak çantasını benim çantamın yanına koydu.Bende o ara yatağı düzelttim ve uzattığı elini tutarak aşağıya indik.Herkes masaya oturmuştu."Günaydın herkese "dedim ve yerime oturdum.Demir de yanıma oturdu.Zeynep teyze masaya birşeyler koyarken tabağımı Zeynep Teyzeye uzattım."Zeynep teyze donalt tabağımı.Şimdi ben yapsam dırdır ederler"dedim.Zeynep Teyze gülerek tabağımı doldurdu."Eywallah Zeynep Teyze "dedim ve çatalımı elime alarak hayvan gibi yemeğe başladım.En sonunda birisi elimi tuttuğunda elin sahibine baktım.
Demir elimi tutmuş yememe izin vermiyor.Ağzım doluyken ona bakarak"Ne var"dedim.Eliyle yüzümü kapattı ve "Boğulacaksın yavaş ye ve ağzın doluyken konuşma çirkin oluyorsun.Birde çok çabuk yersen kilo alırsın kimsede seni beğenmez.Aslında son cümle iyi birşey.Kimse seni beğenmez ve sende bana kalırsın"dedi ve sırıttı.Ona bakarak sinsice sırıttım ve "Aslında ben her zaman böyle yiyorum.Dışarda ve annemle babamın iş toplantısı hariç hep böyle yerim.Ve biliyormusun Demir yiyorum ama hiç kilo almıyorum.Işte bu yüzden fit olduğum bilgisi doğrudur."dedim ve yemeğe devam ettim.Telefondan saate baktım.13:03 tü. 4 ders kalmıştı.Yetişmemiz lazımdı yoksa Dayım bizi keserdi."13:20 de teneffüs olacak çabuk yiyin okula gidelim."dedim.Demir sanki birşey unutmuş da sonradan hatırlamış gibi "Biz çocuklarla sizi okula bırakıp geri dönücez bugün yarım kalan bir işimiz varda"dedi.Kesin Furkan konusuydu.Bu çocuk bana neden zarar veriyor bilmiyorum.Çünkü 2 ay önce de bir kaç tane çocuk tutup okul çıkışında beni okulun havuzuna atıp boğmaya çalıştılar.Sonra da beni oraya kilitleyip gittiler."Tamam.Ama okul çıkışına bizi almaya gelirseniz sizi takip etmeyiz"dedim.Tabiki yalan söylüyordum.Kızlarla onlar giderken onları takip edeceğiz.Onlar nereye biz oraya.Ki bundan onların haberi yok.Çağatay bana bakarak "Öykü bak kızların aklını karıştırıyorsun. Sonra da ben bişey yapmadım.Diğer sefer de öyle söylemiştin. Bizi takip ettiğinizi yanımızdan geçen çocuklar söylemişti."dedi.Haklıydı.Ama bu sefer gelen gelir gelmeyen okulda kalır hiç zorlama yapmayacağım.
"Ya okula gelmek isteyen benim benmi kaçacağım.Hem bugün hiç sevmediğim hocaların dersi var derse girip dersi kaynatacağım."dedim.Ve yemeğe devam ettim.Arda tam birşey söyleyeceği sırada "Aaa hadi kızlar kalkın geç kalıyoruz"dedim ve ayağa kalktım.Kızlar da benle beraber kalkınca babalarımızın yolladığı sırt çantalarını alarak dışarıya çıktık.Erkeklerde çıkınca Çağatay Kapıyı kilitledi ve arabasına bindi.Ben Demir'in arabasına binince Demir de şoför koltuğuna geçti.Bora,Can,Melis aynı araba
Arda,Çağatay,Cansu aynı arabaya
Pınar,mert ve aslı aynı arabaya bindiler.Ve okula doğru sürmeye başladılar.Yol boyunca bizim kızlar grubuyla takip etme hakkında konuşuyorduk.
Sinsi kızlar Grubu konuşmaları:
Cansu: Kızlar takip edecekmiyiz?
Aslı :Bence edelim macera olur.
Pınar :Evet hem beraber aldığımız
Siyah şort,siyah çivili ve topuklu ayakkabılarımızı,siyah ince askılı tişörtümüzü ,siyah deri ceketimizi ve eldivenlerimizi giyeriz.Çok güzel olur.
Öykü :Evet o zaman o kıyafetleri bir çantaya koyarız.Okulun soyunma odasında giyinir çıkarız.
Melis :Tamam anlaştık.
Öykü :Kızlar altını çizerek söylüyorum erkeklere bu sefer bir şey çaktırmak yok.Onları Melis'in arabasıyla takip edicez.Tabi takip için yanımda önceden lazım olur diye aldığım çipi Demir'in telefonuna takıcam. Zaten diğer erkeklerin var.Tamammı?Okulun 3.katı kızlar wc si buluşma yeri.

ARADA KALMAKTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon