❤ Yoda's Puppy , Puppy's Boos ❤

8.2K 674 21
                                    


Part - 2 [ Fin ]

ည​ေန ​ေက်ာင္​းဆင္​းခ်ိန္​ ​ေရာက္​​ေတာ့ က​ေလး​ေတြကို သြား ျပန္​ႀကိဳ ပါတယ္​..ဟို ​ေမ်ာက္​​ေလာင္​း ၂​ေကာင္​ ဆီက ​ေန႔လည္​ ဖုန္​း လာၿပီး ကတည္​းက ဘာ အသံ မွ ထပ္​မၾကား တဲ့ အတြက္​ စိတ္​​ေအး လက္​​ေအး ႐ွိ မယ္​ ၾကံပါ​ေသးတယ္​..​ေက်ာင္​း ​ေပါက္​ဝ မွာ သူတို႔ ရဲ႕ သားႀကီး Ho ​ေလး နဲ႔ Kyung ​ေလး ၂​ေယာက္​ပဲ ​ေတြ႕ရတယ္​..Baek တို႔လည္​း ကား​ေပၚက ဆင္​းကာ သြားႀကိဳ​ေတာ့..

" သားႀကီး..Chen ​ေလး နဲ႔ Tao ​ေလး ​ေရာ?" လက္​ထဲ မွာ Hunnie ​ေလး ကို ​ေပြ႕ထား ရင္​း Baek ​ေမးလိုက္​ တယ္​..

" Appa..ဆရာမႀကီး က လာ​ေခၚ ရင္​ သူ႔ကို လာ​ေတြ႕ ပါ တဲ့..Chennie တို႔လည္​း အဲ့မွာပဲ.." Kyung ​ေလး ​ေျပာ လိုက္​​ေတာ့ Baek တို႔ ​ေခါင္​းႀကီး သြားျပန္​တယ္​..လာ​ေတြ႕ ပါဆို ​ေတာ့လည္​း သြား​ေတြ႕ ရ​ေတာ့ မွာ​ေပါ့..သူငယ္​ခ်င္​း ​ေတြ မို႔သာ ​ေပါ့..အားလည္​း နာလွပါၿပီ..

" ကဲ .. Park ChanYeol ssi..ၾကားတယ္​ ​ေနာ္​..ဟို အ​ေမႊ စိန္​ ​ေတြ ဘာ​ေတြ ​ေမႊထား ျပန္​ ၿပီလဲ မသိဘူး..သြားရ​ေအာင္​..လာ သားတို႔ "

ရံုးခန္​း ကို ခ်ီတက္​ ရျပန္​ၿပီ ​ေပါ့..

" yah မင္​း ​ေနာ္​..နာ့ကို အ့႐ို မ​ေထာ္​ နဲ႔.. နာက ခ်န္​းနမ္​ဂ်ာ တြ "

ရံုးခန္​း ထဲ ​ေတာင္​ မ​ေရာက္​ ​ေသး ပါ အသံ ကို အျပင္​ က​ေန ​ေတာင္​ ၾကား ​ေနရတယ္​..

" ဟားဟား.. ya ya Zi...Tao..တူက ခ်န္​းနမ္​ဂ်ာ တဲ့..တူရား ၾကည္​့ရမ္​း ကြာ..ခ်န္​းနမ္​ဂ်ာ ခ်ိဳတာ နာတို႔ Daddy ႐ိုမ်ိဳး..နာ့႐ို မ်ိဳး ႐ုပ္​ကို ​ေထာ္​တယ္​ ကြ.."

Baek တို႔ လည္​း အခန္​း ​ေပါက္​ဝ ကို ​ေရာက္​ ​ေရာ..ျမင္​ လိုက္​ရတဲ့ ျမင္​ကြင္​း ​ေၾကာင္​့ ပါးစပ္​ အ​ေဟာင္​းသား ျဖစ္​ သြား ရတယ္​..ကို အ႐ိုး က​ေတာ့ သူ႔သား အာျပဲ ​ေလးက ​ေျမႇာက္​ ထား တဲ့ အသံ ​ေၾကာင္​့ ျပံဳးၿဖီး လို႔ ​ေပါ့..

အခန္​းထဲ မွာ က​ေလး ၅​ေယာက္​..​ေသခ်ာ ​ေပါက္​ ၂​ေယာက္​ က သူတို႔ ရဲ႕ ​ေမ်ာက္​​ေလာင္​း ၂​ေကာင္​..က်န္​တဲ့ ၃​ေယာက္​ မွာ ၁​ေယာက္​က ႏွဖူးစပ္​ နားမွာ ပလာစတာ ​ေလး နဲ႔ ​ေနာက္​ တ​ေယာက္​ က ​ေတာ့ ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း ျဖဴျဖဴ ​ေလး ​ေပၚမွာ သြားရာ အကြင္​း လိုက္​က ျမင္​ မ​ေကာင္​း..​ေနာက္​ဆံုး တ​ေယာက္​ က​ေတာ့ ျဖဴျဖဴ ​ေသး​ေသး​ေလး နဲ႔ ခ်စ္​ဖို႔ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေကာင္​း ပါတယ္​..Chennie ​ေလး နဲ႔ ရန္​ျဖစ္​ ကာ ​ေဒါသ ​ေတြ ထြက္​ ​ေနတယ္​ ..သူတို႔ နဲ႔ မလွမ္​းမကမ္​း က စားပြဲ မွာ ​ေတာ့ Hanju ​ေခၚ ဆရာမႀကီး က အလုပ္​လုပ္​ ​ေနပါတယ္​..

❤ Yoda's Puppy , Puppy's Boos ❤ (2016)Where stories live. Discover now