Yine kendisi tarafından istenilen bir röportajımız... Eğlenceli bir röportaj oldu. Kitabı da onun kadar eğlenceli. Mutlaka okumalısınız!
-Kurgunuzu nasıl oluşturdunuz?
+Hafızlık yaparken aklımda hep yazma düşüncesi vardı zaten. Aslında kurgulanmış bir şey değildi. Hafızlık yaparken kurguladığım hikayeyle şimdiki hikaye arasında bağdaştırabileceğim fark bile yok, o derece birbirlerinden uzaklar. Kurgu olmadan başladım. Gerisi bir şekilde geliverdi : )
-Beklentileriniz nelerdi?
+Açıkçası okunmasını bile beklemiyordum :D Yani pek bir beklentim yoktu.
-Hmm. Bu dönemde size yardımcı olacak kardeş, akraba , arkadaş vb var mıydı?
+Yazdığım herkes tarafından bilinir zaten. Ama en çok destek verenler okurlarım oldu. Hikayem biraz daha duyulmaya başladıktan sonra biraz biraz aileme açmaya başladım. Annem beğendi.
-Kitabınızdaki Elfida'yı kendinize göre mi yazdınız? Çünkü aynı enerji, bölüm sonlarındaki notlarınızdan anlaşılacak olursa sizde de var?
+Eh yani ister istemez benden de bi şeyler yansıdı ama beni tanıyanlar kitaptaki Hümeyra'ya daha çok benzetiyor beni. Halbuki alakamız yoktur : )
-Hafız mısınız?
+Evet Elhamdülillah
-MaaşAllah Elfida'nın ilk başta Musab'a duyduğu sinirin tek sebebi kıskançlık mıydı?
+Evet, kendisi de Ankara'dan yeni gelmişti ve Musab'a gösterilen ilgiyi görmeyince kıskandı.
-Peki bu kıskançlık ne zaman son buldu?
+Elfida bir gün menemen yaptıktan sonra yavaş yavaş kaybolmaya başladı.
-Musab'ta peki aynı şeyi söyleyebilir miyiz?
+Musab Elfida'ya göre daha olgun bir karakter olduğu için böyle şeylere pek takılan biri değildir.
-Peki Elfida Musab'ı ne zaman sevmeye başladı? Ve bunu artık kendine de itiraf etmeyi başardı?
+Onu ben de bilmiyorum. Özel bir gün olmadı sanırım ^^
-Peki Musab' o ne zaman sevdi Elfida'yı ve ne zaman itiraf etti?
+Elfida'yı ilk gördüğünde etkilenmişti zaten, sadece kendine engel olmaya çalışıyordu. Henüz alenen bir itiraf olmadı bakalım biz de bekliyoruz : )
-Hmm heyecanlı anlar bizi bekliyor o zaman. Peki Musabın son yaptığı şey, yani tezi için Elfida ile sürekli görüşmesi, sırf tez için miydi? Yoksa duygularını zaptedemiyor muydu?
+Hikayeyi okumayanlar için büyük bir spoi vermiş olurum ama: )
-Ups! O zaman susalım... peki, kitabınızın ilk başta final olmasına rağmen geçenlerde devam etme kararı aldınız. Bu karara sizi yönlendiren ne oldu?
+Okur tepkisi : )
-Peki eski finalde içinize sinmeyen yerler oldu mu yoksa sırf okurun tepkisi mi etkili oldu?
+Düşündükçe daha yazmam gerekenler olduğunu fark ettim. : )
-Peki bu okur tepkisini biraz daha açalım. Yani ne gibi tepkiler aldınız?
+En barizi "BURDA BİTMEMELİYDİ" oldu. : )
-:) :) peki yeni final tarihi için neler söyleyeceksiniz?
+Bilmiyorum, belki yarın belki yarından da yakın : )
-hahha:) o da iyiymiş. O zaman son olarak buradan okurlarınıza seslenmek istedikleriniz nelerdir?
+Hafize'ye olan ilginin aynısını İmam'a da bekliyoruum. :) Bu kadar, beni dinlediğiniz için teşekkür ederim ♡
-bizde teşekkür ederizz... Sohbetimize katılmanızdan onur duyarımmm...
Uzun süredir röportaj yayınlamadığım için özür dilerim. Ama bilgisayarım bozuk, telefondan da mesajlar kopyalanamıyor Bu yüzden yapamadım. Hep röportaj yapmak o kadar kolay değil. Röportaj yapılacak hikayeyi de okumam gerekiyor. Ama okullar tatil olduğu için de biraz daha avantajım var. Her neyse Allah'a emanet olun. Yeni bir röportajda görüşmek dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAMİ YAZARLAR İLE...
RandomŞöyle bir baktım da, wattpad; günahlar, haram aşkların olduğu kitaplarla dolu. Peki hiç yok mu en büyük hakikat olan İslam'ın yolundan giden kitaplar? İşte bu yazarlar, tüm o haramları bir kenara atıp, helal sevdaları, dinimizce uygun sevgileri anla...