- RYAN ISKANDAR -
Media :-
- Mai Davika Hoorne -
Seawal pagi Mia Kayla bangun untuk menyediakan sarapan pagi untuk Ryan Iskandar dengan Linda. .
Selesai sahaja Mia Kayla menghidangkan sarapan pagi. Dia mahu naik ke atas tapi di tahan oleh Linda.
"Heyyy ! Pompuan, kau tengok kulit aku jadi merah sebabkan kau simbah air panas. Sekarang ni siapa nak tanggung. Aku nak kau rasa apa yang aku rasa !" Linda tarik tangan Mia Kayla.. tapi di rentap kuat oleh Mia Kayla.
"Untuk pengetahuan kau ! Memang aku sengaja simbah pun? Sebab semak aku tengok muka kau dekat rumah aku ni " jawab Mia Kayla..
"Kurang ajar kau" kata Linda sambil tangannya cuba nak menampar muka Mia Kayla.. tapi Mia Kayla cepat menahannya..
"Weyh betina kau dengar sini baik-baik kalau kau rasa muka aku ni tempat kau nak suka hati kau nak menampar kau silap ek !sekali kau sentuh aku.. 2 kali ganda aku boleh buat kau faham " Mia Kayla lepaskan tangan Linda dengan cara kasar. Dia terus naik ke atas..
Sampau di tingkat atas. Dia Mia Kayla terkejut Ryan Iskandar menantinya
Mia Kayla berhenti. Dah berikan jelingan maut dekat Ryan Iskandar.
"Kayla i mintak maaf.. i tak sedar. I mabuk semalam. I betul-betul mintak maaf" kata Ryan Iskandar
"Encik Ryan , kenapa you nak kena mintak maaf dengan i ?? I bukan tuhan tau. Kalau you rasa nak mintak maaf tu yang dekat atas tu.. bukan dekat i.. and one more think, kalau you rasa you nak beromen ke apa ke. Boleh jangan balik rumah tak ? You pergi lah cari hotel. Jangan nak buat semak dekat rumah ni.."kata Mia Kayla..
"I pergi jumpa Charlie semalam. Tapi sumpah i tak ada niat nak mabuk pun.. lepas i makan ubat yang Charlie bagi i dah tak ingat.. i tahu-tahu linda dah ada dekat sebelah i" jawab Ryan Iskandar
"You ingat i percaya.. owh lupa.. i nak marah pun tak guna.. sebab i wife di atas kertas.. dah i tak ada hak nak melarang you dari buat apa sahaja.. dan you pun tak boleh halang apa yang i nak buat.. kalau you boleh buat.. kenapa i tidak boleh buat jugak kan.. tak apa boss. I follow your rules.. so enjoy with your life. Sorry lah ganggu hubungan you dengan encik linda. " Mia Kayla terus masuk ke dalam bilik .
Ryan Iskandar berasa sangat serabut.. dia mengosok kasar rambutnya... lalu dia turun ke bawah untuk berjumpa dengan Linda.
~~~~~~
"Baby sini. Kita breakfast sama ek. You nak makan apa? Mee ke nasi goreng ?" Tegur Linda sebaik saja nampak Ryan iskandar turun..
Ryan Iskandar kepala yang sedang serabut. Memandang tepat muka Linda..
"Weyhh betina ?? Macam mana aku boleh ada dengan kau!" Soal Ryan Iskandar dengan Matanya memandang tepat wajah Linda..
"Hahaha you lupa ke sayang ? Semalam you pergi pub then you mabuk. You sendiri yang tarik i..lepas tu you nak marah-marah i pulak" jawab Linda dengan bersahaja.
" no ! You tipu ! I tahu you yang rancang semua ni kan" tengking Ryan Iskandar. Sambil hentak tangannya di meja.
"Hahaha ok lah, i berterus terang sahaja lah.. sebenarnya.. i lah yang suruh Charlie bagi yoy pil tu .. kalau you nak tahu.. you ingat i nak bagi you hidup happy dengan betina tu ? Kalau i tak dapat you.. dia pun tak akan dapat you tau.. ingat Ryan " jelas Linda..
YOU ARE READING
RYAN ISKANDAR
Romance- NEW STORY - Apa aku nak semua dapat. Semuanya di hujung jari, aku hidup berkerja keras untuk tampung hidup aku dan keluarga aku. ye aku dibesarkan dalam golongan orang berada.tapi hidup aku kekurangan agama. Perempuan jangan cakap lah. Silir ber...