*Multimedia da Ecel ve bu aralar vazgeçemediğim bir şarkı var.
VIECTONE KAT NESTEL-ANGELSUykudan gözlerimin şişmiş olmamasını dileyerek yataktan kalktım.Gidip elimi yüzümü yıkadım.Mutfağa indiğimde kimsecikler yoktu.Bende kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırlarken bir şey farkettim ben yeni hayatıma çok çabuk alışmıştım.Beni bu düşüncemden bölen kapının açılma sesi oldu.Ali amca elinde bir kağıt bana bakıyordu.''ne oldu?''dedim.Ali amca gülümseyerek''kızım bugün babanın hakkı olan her şey sana kaldı,çünkü sen onun veliahtısın''dedi. Bense anlamsız bir şekilde Ali amcaya bakıyordum.Ali amca''yemeğini ye hazırlan ve aşağı in,iş beklemez''diyerek dışarı çıktı. Nasıl ya şimdi ben koskoca şirketin tek varisimiydim?
Merdivenlerden yukarı çıkarken aklımda hala bu konu vardı.En sonunda odama geldim.Ne giyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu doğrusu.Dolabı karıştırırken ilk defa babamın şirketine giderken giydiğim gece mavisi ceketimi,siyah taytımı ve beyaz kazağımı alıp üzerime giydim.
Saçlarımı düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.Ali amca arabada beni bekliyordu.Koşarak arabaya bindim ve şirkete doğru yok aldık.Şirketten içeri ilk adımımı attığımda tuhaf bir duygu oluştu içimde.Sanki eskiden yaşadığım şeyler canlanıyordu gözümde.Ali amcanın sesiyle hatıralarımdan
bölünüp gerçeklerle yüz yüze kaldım.Bana odamı tarif ediyorlardı.Bir sürü personel etrafımda dolanıp duruyordu. Ne olduğunu anlamadan bir kapının önüne geldim. Aralarından bir kız çıkıp''Ecel Hanım burası önceden babanızın odasıydı,şimdi sizi odanız efendim.''dedi.Teşekkür ederek içeri girdim.Asistan bir kız gelerek bana''merhaba Ecel hanım ben Duygu yeni asistanınızım''dedi.Bende ''merhaba Duygu demek buradaki kişilerden farklısın'' dedim.Kız''efendim anlamadım'' dedi kibarca bende tekrarlayarak ''yani burdaki çalışanların çoğu saygısız sende çok mütevazı ve saygılı gibi geldin bana''dedim.O da gülümseyerek''sağolun efendim''dedi.Duygu bana bakarak''efendim babanız oda dekorasyonunu böyle istemişti.Siz beğenmediyseniz eğer hemen değiştirebiliriz''dedi.
Bende dudaklarıma küçük bir tebessüm yerleştirerek''Yok Duygu böyle kalsın daima babamın anılarını yaşatsın bana bu oda''dedim.Duygu'da ''emredersiniz efendim,birde bugün çok önemli bir toplantınız var.Bugün babanızın eski bir dostunun sizi tanımak ve işleri pekiştirmek amaçlı düzenlediği bir toplantısı var''dedi. Sonra da odadan çıktı.Bende acaba nasıl insanlar diye kendimi düşünmekten alıkoyamadım.~Demir~
Sabah uyandığımda saat 14:10'du.''Allah kahretsin'' diyerek yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Normalde bu saate kadar uyumam ama annem sağolsun. Dişlerimi alel acele fırçaladıktan sonra üzerime giyecek bir şeyler bulmaya çalıştım,elime geçirdiğim siyah takım elbisemi alıp giydim.Aşağı indiğimde annem babam Tuğberk ve Eda oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. ''Oh ne ala memleket beni de çağırmamışsınız.''dedim sinirlenerek.Eda hemen yemekten kalkıp''oy benim abim sinirliyken bir yakışıklı bir ateşli ''felan diye sinirimi yatıştırmaya çalışıyordu.''Geç bunları Eda'cım kendimin ne kadar ateşli ve yakışıklı olduğunu zaten biliyorum yeni şeyler bul biraz''dedim.Eda'da gülerek ''hadi masaya geç abi''dedi. Birlikte kahvaltımızı yaptıktan sonra Saygıner Holding'e geçiş yaptık.
İçeri girdiğimizde bizi toplantı salonuna aldılar ve yeni mirasçıyı beklemeye başladık.
~Ecel~
Kahvemi yudumlarken bir yandan da belgeleri inceliyordum.Ben bu şirketin her şeyini biliyordum.Çünkü babam bana nasıl çalışacağımı öğretmişti.Nasıl güçlü ve dik duracağımı.''Sağol babam.''İçeri Duygu'nun girmesiyle misafirlerimizin geldiğini anladım.Duygu tam söze başlayacaktı ki''Geliyorum Duygu'cum''dedim.Duygu'da odadan çıktı.Belgeleri toplayıp toplantı salonuna doğru ilerlemeye başladım.Kapının önüne geldiğimde kulpunu çekip açtım ki açmaz olsaydım. Gördüğüm manzarayla adeta şok etkisi yaşadım.Karşımdaki... Ama buuu...
~Demir~
İçeri asistan bir kızın girmesiyle tüm gözler ona çevrildi.Kız tebessüm ederek''Efendim öncelikle hepiniz hoşgeldiniz,yeni mirasçımız da şimdi gelir''dedi.Herkes mirasçıyı bekliyordu.Of sanki içeriden Dünya güzeli çıkacak ne bu ya''ne kadar uzun sürdü gelmesi''diye mırıldanarak babama baktım.İçeridekilere''izninizle ben biraz temiz hava almak istiyorum''deyip dışarı çıkacağım anda da karşımda bir kız durdu. Bu kız olamaz.İmkansız diye geçirdim içimden.
Kapıdaki resmen katildi,hemde korkak bir katil...
Yorum atmıyorsunuz arkadaşlar ve bu da beni üzüyor lütfen yorum atın sizin düşünceleriniz benim için önemli..
Neyse yine dediğim gibi yorum ve votelerinizi bekliyorum. Selamlandınız✋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR
RomanceOnunki karanlıktı. Başı ve sonu belli olmayan koca bir karanlık. Her zaman olduğu yer karanlık. O Ecel'di. Sert, biraz odun ama aşk ı daha önce hiç yaşamamış biri o. Sinirlendiğinde ne yapacağı nasıl davranacağı belli olmayan mafya bir adam. Demir...