/Yoongi\
Ben aşağıda kahvaltıyı hazırlarken Taehyung ve Jimin yukarıda gülüşüyorlardı. Cidden ne vardı bu kadar gülecek. Bu çocuğun benim sevdiceğimi bu kadar çok güldürmesi hoşuma gitmiyordu. Belki de Taehyung'dan hoşlanıyordur. Eğer öyle bir şey varsa o çocuğu yaşatmazdım. Dünya da o kadar insan varken benim ergenim olmazdı.
Açılıp kapanan kapı sesiyle ve Tae'min sesiyle suratımı poker face yapıp işime devam ettim.
"Günaydın hyung~"
Duyduğum neşeli ses ve arkamdan dolanan eller ile nefesimi tutup gözlerimi kocaman açtım. Bu çocuk böyle ani hareketleri ne kadar çok seviyordu böyle.
"Ne o cevap yok mu?"
"G-günaydın."
Kıkırdayıp geri çekildi. Bende yumurtaları çırpıp mikrodalga fırına koydum. Bu sırada kapı çalındı. Jimin ile Taehyung taş, kağıt, makas oynamaya başladılar tam kapıya gidiyordum ki Taehyung bağırdı.
"Jimin kaybettin yürü aç kapıyı!"
Jimin oflayarak ayağa kalkıp kapıyı açtı. Bu sırada Hoseok'un sesi duyuldu.
"Yoongi hyung!"
/Jimin\
Oflayarak kapıya gittim ve kim olduğuna bakmadan kapıyı açtım. Açar açmaz biri sarılıp bağırdı.
"Yoongi hyung!"
Geri çekilip konuştum.
"Hyung içerid-"
Bismillahirrahmanirrahim.
Hoseok.
Bana.
Sarıldı.
Elini ensesine götürüp konuştu.
"Oh özür dilerim. İçeride mi?"
Hızlıca kafamı sallayıp girdiğim transtan çıktım. O da mutfağa girdi. Ardından da Taehyung çıkıp benim yanıma geldi. Sanırım inme inmişti. Beni kolumdan tutup odaya sürükledi.
"Tanrım Jimin ne oldu? Bu çocuğu her gün görüyorsun."
"Ama her gün sarılmıyorum."
"Ne!"
Taehyung bağırarak konuştuğunda elimle ağzını kapatıp susturdum.
"Sus salak. Duyacaklar."
"Tamam, tamam. Peki sen nasıl hissediyorsun iyi misin?"
"Tek boynuzlu at ile birlikte gök kuşağı kusuyormuş gibi hissediyorum."
"Anladım."
Taehyung kıkırdayıp ayağa kalktı. Daha sonra da aklına bir şey gelmiş olacak ki gözleri kısıldı ve kolumdan tutup beni kaldırdı.
"Hoseok ve Yoongi aşağıda yalnız."
Bende kafamı salladım ve ayağa kalktım. Birlikte koştura koştura mutfağa gittik. Ama içeriden sesler geliyordu.
/Taehyung\
Aşağıya inmiştik ama içeriden nefes sesleri geliyordu. Dehşete düşmüş bir şekilde gözlerimi açtım ve kapıya daha çok yakınlaştım.
"Ah çok dar."
"Ah-hh."
Hızla kapıyı açtım ve içeriye girdim...
~~~~
Naper beybiş dün bir vhope texting yayınladım profilimden bakarsınız asdfghj neyse dey kal mi bepsey is et geyy val li çey sey