-1-

10 3 0
                                    

Multimedia; Ayda,Melis,Açelya

Sabahın ilk ışıkları ile gözlerimi açtığımda kendimi bitkin hissediyordum. Mutfağa gidip su kaynattım papatya çayımı kutusundan çıkarıp poşedi çay bardağının içine daldırdım.

Kalbimde buruk bir heyecan vardı çünkü iki buçuk ay önce katledilen biricik arkadaşım Açelya'nın mezarını ziyarete gidecektik bugün.

Canım kardeşim, nasıl özledim onu. Sizi daha fazla meraklandırmadan, olayı anlatayım.

Bu arada, ben Ayda.

İki buçuk ay önce

"Anne! Çıktım ben."

"Tamam Ayda'cım. Dikkatli git."

Cevap vermedim. Hemen bizim Whatsapp grubuna mesaj attım. Okulun son günüydü. Malum, herkes karneleri alıp bir bir sıvışma derdindeydi. Bizim grup; Emre,Onur,Kerem,Melis,Açelya ve ben. Her zaman olduğu gibi buluşup bir yerlere gidecektik.

Ben henüz ayakkabılarımı giyerken gelen mesaj sesi ile irkildim. Gelen mesaj Açelya'dan.

Açelya;
"Ee gençler, bugün nereye gidiyoruz?"

Emre;
"Klasik bebeğim, bilmiyor musun? Alışveriş merkezi, sonra sahil."

Ayda;
"Ya bugün farklı bir yere gitsek olmaz ?"

Kerem;
"Ku vak vak vak ku vak vak vak."

Melis;
"Kerem idolumsün."

Onur;
"Ya biraz kapatın çenenizi. Emre, Kerem ve ben parktayız sizde hızlı olun biraz kızlar."

Ayda;
"Ben ayakkabılarımı giyiyorum."

Melis;
"Yettim,yettim!"

Park bizim eve çok yakındı. İki adım mesafedeydi. Hemen dışarı çıktım.
Her gün olduğu gibi kaldırım taşlarının kırmızılarına basmamaya çalışıyordum. Ee tabi, hal böyle olunca tosladım sokak lambasına.

Anlamıyorum ki her gün kim koyuyor bu lambayı buraya?

Kafamı tuta tuta gittim parka. Zaten alışmıştım artık. Onur hemen ne olduğunu anlayıp öptü anlımdan.

Melis ve Açelya'da benden 2 dakika sonra gelmişlerdi. Böylece grubun tamamını toplamış olduk ve okula gittik.

Herkes kendi halinde takılmaya başladı. Bende tükürük topu yapıp pipetle havaya fırlattıktan sonra tekrar pipetle yakalamaya çalışıyordum.

En sonunda lavaboya yüzümü yıkamaya gittim çünkü yapmaya çalıştığım şeyde pek başarılı olamamıştım.

Lise klasiği, tuvalette sigara içen kızlar vardı. Pek fazla takmadım. Zaten içlerinden birkaçını tanıyordum. Lise üçüncü sınıflardı. Bizim gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aramızda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin