"New plan..."

1.6K 114 24
                                    

/Yoongi\

 Taehyung mutfaktan çıktığında Hoseok'a döndüm.

"Hyung ben yanlışlıkla Jimin'e sarıldım hyung. Çok mükemmel kokuyordu hyung. Ne yapcam hyu-"

"Lavoba tıkandı yardım et."

 Hoseok artık benim bu hallerime alıştığı için hiç bir şekilde ikiletmeden yanıma geldi.

"Ne yapacağız?"

"Ne bileyim ben tornavida falan getir."

"Nerede?"

"Bilmiyorum..."

 Kafasını iki yana sallayıp çekmeceden bir bıçak çıkardı.

"Ne yapacaksın onunla?"

"Deliğe sokmaya çalışacağım." (Y/N: ehuehueheuh)

"Tamam."

 Hoseok elindeki bıçağın ucunu lavobanın deliğine ittirmeye çalıştı.

"Ah-hh çok dar."

"Ahh."

 Tam ben deneyeceğim sırada içeriye sert bir şekilde kapıyı açarak Taehyung ve Jimin girdi. İkisinin yüzünde de sinir vardı ama anında kayboldu. Sonra ikisi de kahkahalarla gülmeye başladı. Ne olduğunu anlamamıştım ama Taehyung'un kahkahasını sonsuza kadar dinleyebilirdim. 

"Çok güzel..."

 Hoseok'a baktığımda o da Jimin'e bakıyordu. Tanrım ikimizde aptal aşıklar gibi olmuştuk.

"Ne gülüyorsunuz?"

Sorduğum soruyla kendilerini durdurmaya çalıştılar. Taehyung durmuştu ama Jimin Taehyung'a vurarak gülmeye devam ediyordu. Taehyung kaşlarını çatıp alt dudağını dişledi ve Jimin'in kafasına vurdu.

Aferin benim ergenime. (Y/N: ergenime ergen ve animenin karışımı gibi oldu asdfghj)

Jimin'de gülmeyi kesip dudağının sağ tarafını kaldırdı ve hıhladı. İkisi de masaya oturduğunda bende son olarak çatalları sofraya koydum ve oturdum. Jimin, Tae'nin yanına oturunca bende mecburen Hoseok'un yanına oturmuştum. Karşımdakiler sürekli fısır fısır konuşurken ben ne söylediklerini anlamak için neredeyse nefes almıyordum.

/Taehyung\

Masaya oturduğumuzda sürekli yan yana oturan Hoseok ve Yoongi ikilisi hakkında konuşuyorduk. Ama ikisininde bizi dinlemeye çalıştığını fark edince ben Jimin'e mesaj attım.

nosnsTae: Bunlar bizi dinliyor kardeş.

ihavemuscle: Fark ettim...

nosnsTae: Benim bunları ayırmam lazım yapışmışlar birbirlerine -_-

ihavemuscle: Bul bir şey o zaman canım arkadaşım.

nosnsTae: Buldum bile ;)

ihavemuscle: Demek yeni plan :")

 Ya sen bazen işe yarıyorsun ya gururlanıyorum.

nosnsTae: Kes be 

ihavemuscle: Kesersem içinde kalır ueueheheh

[Görüldü 09:24]

~~~~

Selam mübarek din kardeşlerim... Bütün gün evde olduğum için kısa ama çok bölüm atıyorum ne kadar da hoj. Neyse badırfılay layk a badırfılay maçi badırfılay ba badırfılay çorumm





IT'S JUST LOVE// TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin