OS

203 14 0
                                    

''Park Chanyeol,snowcone'ların nasıl çalıştığını anlayamıyor musun?'' 

Baekhyun ne zaman erkek arkadaşı Chanyeol ile bir snowcone almaya gitse bu problemle yüzleşiyordu.'aroma' vurgusunda Chanyeol'un bir snowcone seçmenin incelikli ve hassas bir iş olduğunu bileceğini düşünürdünüz.

Chanyeol yan pencereye koştu,eli Baekhyun'un elini kavramıştı ve nereye gitse kendisinden kısa sevgilisini de peşinden sürüklüyordu.Dönüp bir gülümsemeyle Baekhyun'un alnını öptü.

''Snowcone'lar en iyisi çünkü istediğin aromayı istediğinle karıştırabilirsin ama yinede tadı harika ve çok güzel olacaktır.Sanki bir sürü sodayı ve M&M'i koca bir kasede karıştırmak gibi,ne seçeceğini kim bilir!?Bir şeyleri karıştırmak en iyisi!Oh adamım.Ve sabunları da şeylerle karıştırdığında---''

Yiyecekleri ve diğer ev ürünlerini birbirlerine karıştırmaktan söz ederken elleri havada şekiller çiziyordu,Baekhyun sadece gülümsedi.

O akşam hava sıcaktı,Eylül ayı için çok da tipik olmayan bir şeydi,bu yüzden çift en sevdikleri snowcone dükkanı sonbahar için kapanmadan avantajdan yararlanmışlardı.Çünkü neden yaranlanmasınlardı?Nisan ayının sonuna doğru havalar ısınırdı o zamana kadar o muhteşem aromalı dondurulmuş şeylerden olmayacaktı ve shisus snowconeların ikili için ne anlam ifade ettiğini biliyordu.İlk kez orada buluşmuşlar ve daha sonra sürekli görüşmüşlerdi.

Chanyeol onu laboratuara soksalar dünyayı havaya uçuracak kimyasalları karıştırdığında bir gün bilimin ona teşekkür edeceğinden ve diyet sodaları nasıl değiştireceğinden zırvalamayı kestiği zaman arkadaşları Tao onlara hazırladığı snowconeları veriyordu,hatırlayabildikleri kadarıyla Tao uzun zamandır orada çalışıyordu.Ebeveynleri oranın sahibiydi bu yüzden onlara oldukça yardımcı oluyordu.

''Alın bakalım çocuklar,senin için kırmızı böğürtlenli,Baekhyun.'' Tao kabı ona doğru itti,Baekhyun daha önce hayatında hiç böyle lezzetli bir şey görmemiş gibi dudaklarını ıslattı.Eğer snowcone evreninde tek bir aroma olsaydı,kırmızı böğürtleni seçerdi.Çünkü bu mükemmeldi.Aynı kendisi gibi.

Kibir gerçekti ama mazur görülebilirdi.

''Benimki?'' Chanyeol pencereye uzanıp sordu ama Tao eline vurup işaret parmağını ona doğrulttu.

''sana ne dedim ben?Eğer bunu bir daha yaparsan sana snowcone falan vermem genç adam!''

''Ben senin abinim.''

''Bende bu dükkanın prensiyim.Yani ben kazanıyorum.''


''Çöpe atmayın sakın!''Tao arkalarından bağırdı.çift el sallayarak dünyanın bir gece daha yeşil kalması için çalışacaklarının sinyalini verdiler.  


Chanyeol ve Baekhyun yürümeye devam ettiler.Bir elleri snowcone kabını kavramışken,diğer elleri birbirlerininkine kenetlenmişti.Hava sıcak ve güzeldi.Güneş batarken gökyüzü çok hoş bir renge boyanmıştı.Ve Baekhyun'un yanında favori iki şeyi vardı;Erkek arkadaşı ve kırmızı böğürtlenli snowcone'u.Chanyeol uzanıp onu öpmeden önce hafif bir şekilde sırıttı.

''Yum.Tadı böğürtlen gibi.''

Evet.

Hiç bir şey bundan daha iyi olamazdı.


SnowconesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin