Wist hij al alles?

129 16 5
                                    

Ik zit nu op mijn brommer onderweg naar de loods waar ze Zoë gevangen houden, ik denk dat ik er wel bijna zal zijn. En ja hoor, daar zie ik al en kil gebouw. Ondertussen ken ik mijn weg hier al wel, ik ben hier namelijk best wel vaak op missie. Als ik op nog een 200 meter er van ben stop ik en zet mijn motor aan de kant, vanaf hier wordt het lopen, anders hebben ze me door. Dat is al voorgevallen, maar daar heb ik wel mijn lesje uitgeleerd.
Als ik dochet kom zie ik dat ze meer versterking hebben als anders en ja hoor één van de bewakers is Jack.
Waarom moet iedereen toch moeilijk doen. Gelukkig ben ik goed getraind en raak ik er makkelijk langs eens ik binnen ben ga ik direct naar de cellen. Ik weet nog goed hoe heg hier er uit ziet van toen ik hier gegijzeld was,het was niet lang maar een 2 uur,dan was ik al ontsnapt. Maar goed nu ben ik hier voor Zoë, ik moet nog 2 keer rechts en dan links, waarschijnlijk zal ze daar gevangen worden gehouden.
Als ik links wil omgaan sta ik opeens oog in oog met Jack, en zegt hij:

"Niet verwacht jou hier te zien, vandaar dat je z'n goede conditie had en ik je ergens van herkende. Ga je makkelijk doen en gewoon gekomen of wil je heg jezelf wat moeilijker maken en het voor mij ook wat leuker maken door is te tonen wat je kan?"

"Ik denk dat ik ga voor de tweedevoptie,baai!"

En ik draai me om en ren weg.
Eerst rechts dan links en terug links,daar zie ik 2 bewakers en ze pakken direct hun geweer. Ze willen schieten alleen ben ik hun voor, ik heb ze terwijl ik liep in hun been geschoten. Ik ben nog steeds van het Princiepen zo weinig mogelijk mensen te doden, alleen als het moet.
En dat was nu biet het geval,terwijl ik er voorbij loop pak ik hun pistolen ook maar mee. Een beetje extra wapens kan nooit kwaad. Als ik me omdraai om te kijken of ik hem al kwijt ben wordt ik opeens tegen de muur gedrukt. Als ik kijk wie het is kijk ik recht in de ogen van Jack.

"Jij dacht dat je zo snel van me af kon komen hè.😎"

"Ja, kijk maar,baai"

En ik pak het mes dat ik in mijn mouw had gestoken en steek het in zijn arm.
Dan begin ik weer te rennen, snel even Zoë oppikken uit de cellen. Ik zie haar al en zeg dat ze achteruit moet gaan. Dan pak ik mijn pistool en schiet op het slot, en het is open. Ik zeg dat ze moet volgen en begin naar de uitgang te rennen. Alleen als ik achter me kijk voor te zien of ze nog volgt zie ik ze niet meer, serieus, kan het nu is niet gewoon wat makkelijker gaan?

My secret story is my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu