פרק 15 - "מאהבת ואישה"

7.5K 616 272
                                    

"מה תרצו להזמין?" שאלתי את המשפחה שישבה בשולחן 5.
"אני רוצה," ענתה הילדה והביטה בתפריט "ביצה מקושקשת"

חייכתי ופניתי אל הוריה שישבו מולה ומול אחיה "מה אתם תרצו?"

"רגע" הילדה אמרה.
הבטתי בה בחזרה "יש בעיה?"
היא הנהנה "בעצם אני רוצה וופל בלגי ושוקו חם"
"אין בעיה" עניתי וכתבתי בפנקס.

"בעצם," קראה. הרמתי את מבטי והבטתי בה, ניסיתי להחדיר לראשי את העובדה שהיא רק ילדה והיא לא אשמה בכך שמצב הרוח שלי רגיש. אמה שישבה ממול אספה את שיערה הקצר לקוקו ופנתה אל הילדה "סברינה תחליטי כבר, המלצרית לא תחכה לך כל היום"

הילדה מיהרה לקרוא את התפריט, לאחר מכן היא הניחה אותו על השולחן ושילבה את ידייה "אני לא יודעת מה לבחור" פניה נהפכו לעצובות.

"סברינה" קראה אמה בכעס.

"זה בסדר" עניתי והתכופפתי אל עבר הילדה הקטנה. שיערה הכהה היה אסוף לקוקיות ועיניה הירוקות שבקושי ראיתי כמעט ונעלמו בגלל הפוני על מצחה. "היי" לחשתי אליה ובחנתי את אחיה שישב לידה, הוא היה צמוד לקיר ורק שיחק בטלפון שלו.

"את רוצה עצה ממישהי שטעמה פה את כל המנות?" לחשתי לעברה בשקט בזמן שהוריה התבוננו בתפריט.

עיניה התרחבו וכל העצב עבר, היא חייכה והנהנה לעברי "אני לא אוהבת עגבניות וגזר"

חייכתי "את אוהבת גלידה?"
היא חייכה וחשפה שיניים קטנות ולבנות.

חייכתי "יש לי ידיד שעובד פה ומכין את הגלידה הכי טעימה שקיימת, את בוחרת את הטעמים והוא מכין לך את הגלידה הכי גדולה שראית"

היא טפחה על השולחן "אמא אני רוצה גלידה"
היא הביטה לעברי בחיוך ובתודה "תבחרי את הטעמים סברינה"

לאחר שהגשתי את כל המנות לשולחן 5, חזרתי אל הדלפק וסידרתי את הבר שעליו סעדו רק שני לקוחות. "לוס" קראה אנה כשיצאה מהמטבח.

"אנה" עניתי וחיבקתי אותה "כמה זמן לא ראיתי אותך. את צריכה לבקר יותר בדיינר, ולא בחנויות הספרים!"

אנה ציחקקה וסידרה את משקפייה שנפלו מעט. היא התיישבה על הבר מולי ושילבה את ידייה "אז, לוס מה עובר עלייך?"

"מה עובר עליי?" חזרתי על שאלתה רק בכדי לא לענות.

אנה צקצקה בלשונה "לדודה אנה את משקרת? אני קוראת אותך כמו קלף"

"דודה אנה אני חושבת שהביטוי הנכון זה לא קלף" הרמתי גבה.
אנה נאנחה "הגיל שלי אשם"

צחקתי וקיפלתי את המפיות לחצי "אנה לא קורה לי כלום"
"לאחרונה את בעננים, על מה את חושבת?" היא שאלה.

נאנחתי "זה פשוט שיש לי יותר מדי בעיות"

אנה הנהנה בעצב "קודם אמא שלך, עכשיו גבריאלה, כל העניין עם אליס," היא לקחה את ידי וגרמה לי לעצור ולא לזוז "אני יודעת שקשה לך, אבל תנסי לסמוך קצת על האנשים שקרובים אלייך, תני גם לנו לעזור"

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now