Mulkaisin Maxia enkä tarttunut hänen käteensä. Kiusallisesti Max nosti kätensä ylös ja raaputti päätään. Hänen kasvoillaan oli hieman hermostunut hymy, mutta muuten hänen eleensä olivat rauhallisia.
"Missä olen?" kysyin kylmästi. En halunnut tehdä kenenkään kanssa tuttavuutta, koska minut oltiin tänne siepattu.
Max näytti hetken häkeltyneeltä, kunnes sai ajatuksensa kiinni ja hymyili minulle valloittavasti.
"Arvon neiti, olette saapuneet St. Breaking Dawniin", tämä sanoi minulle ja levitti kätensä isännän elkein.Nyt vasta kiinnitin huomiota Maxin vaatteisiin. Ne olivat punamustat, ja hänellä oli oranssi logo hieman vasemman solisluun alapuolella.
Nyökkäsin hänelle ja käännyin katsomaan vihreäsilmäistä miestä, mutta hän ja laukkuni olivat kadonneet. Katsoin kauhistuneena tyhjää pihaa, jossa äsken vielä oli musta limusiini.
Ajatukseni katkesivat, kun kuulin ilkeän pilkkauksen takaani: "Taasko meille on tullut uusi pieni untuvikko?"
Käännyin ääntä kohti ja näin valkohiuksisen pojan, naamallaan todella ylimielinen ilme. Hänen takanaan oli muitakin ylimielisen näköisiä poikia, että tyttöjä. Kaikki olivat pukeutuneet mustaan, mutta joillain roikkui punainen huivi jostain.
Max näytti väsyneeltä ja sanoi valkohiuksiselle pojalle: "Taasko sinä olet täällä näyttämässä kaapin paikan, Drake?"
Drake katsoi Maxia, ja rupesi nauramaan. Koko hänen porukkansa rörähti nauruun, kunnes Drake lopetti.
"Puhuinko sinulle vaivainen rakki?" Drake sanoi ivallisesti. "Taas sinä olet yrittämässä lirkutella jollekkin uudelle tytölle, joka kuitenkin loppujen lopuksi lankeaa minulle."
Uusi naurun remakka halkoi ilmaa. Max mulkaisi Drakea, ja laittoi kätensä ristiselkäni kohdalle lähtien ohjaamaan minua sisälle linnaan.Katselin vielä taakseni porukkaa kohti. Siellä yksi oli saanut huomioni, kaunis mustahiuksinen poika vaaleine silmineen.
Itse kuvittelen Maxin kuvan näköisenä. Tarkkasilmäiset/muistiset saattavat jopa tunnistaa henkilön.
Dan, dan, daa! Kyllä, hän on Gregg Sulkin. Hän on (taas yksi) Disneyllä näytellyt näyttelijä. Hän näytteli Masonia WOWP, Alexin poikaystävää. (Varmaankin huomaatte nämä kiinnostuksen kohteeni :-) )
~Rose
YOU ARE READING
Kyyhkysen lento
FantasyTarina kertoo Destiny Sparrowsta, joka joutuu hankalaan elämäntilanteeseen. Hänen läheisensä kuolee, ja Destiny joutuu "kaapatuksi" (kuten hän itse asian ilmaisee) samalla joutuen eroon ystävistään. Hän saa selville olevansa yliluonnollinenolento, e...