Onun benim için çok değerli olduğunu anladım. Kapı çalmıştı. Kapıyı açtığımda o gelmişti. Mavi gömlek ve lacivert pantolon ile çok hoş görünüyordu. Beni görür görmez "Çok güzel olmuşsun." dedi ama siyah etek ve beyaz gömlekle çok güzel olduğum söylenemez."Teşekkür ederim sende çok hoş olmuşsun" dedim. "İçeriye gelmeyecek misin ? " dedim. O da "Aklımı başımdan aldın unutmuşum." dedi. İçeriye geçti içecek bir şeyler getirmek için mutfağa gittim. O da arkamdan gelmiş.İçecekleri bardaklara koyacakken kolumdan tutup beni kendine çevirdi. "Ne yapıyorsun. " dedim , "Şşşttt sus " dedi. Saçlarımı okşadı ve kokladı. "Portakal çiçegi gibi kokuyorsun."dedi bende bir şey demeden içeriye geçtim. Yanıma geldi "Eeee" dedi. "Ne eeee si ?" dedim. "Dışarıya çıkalım mı ? " dedi. "Olurr" dedim.
Dışarıya çıktık. İçimden konuşmak gelmiyordu. Suskunduk ikimizde. Bahçeye indiğimizde bana bakıp duruyordu. Ama doğrusunu söylemek gerekirse ben ona hiç yüz vermiyordum. Okulumuzun orada şelale vardı. "Şelale'ye gidelimmi ? " dedi. "Seninle her yere gelirim" dedim. Tabi durduk yere bunu dediğim için şaşırmıştı. Şelalenin orada büyük taşlar vardı oraya oturduk. Su sesleriyle birlikte onu izlemek çok güzeldi. Bana dönüp "Seninle çok güzel vakit geçiriyorum iyiki varsın " dedi . Bende "Evet benim için de öyle " dedim."Sence bunun sebebi ne olabilir." dedi. Bende "Seni bilmem ama benim içimde sana karşı bir şeyler olduğu için böyle" dedim o da "Benim de içimde sana karşı hissettiğim şeyler var " dedi . Bende "Ne gibi şeyler ? " dedim. O da elimi tutup "Aşk gibi şeyler." dedi. Gökmen öyle şeyler söyleyince içim bi tuhaf oldu ve elini bırakıp odama gittim ve kapıyı kilitledim.
Mesaj geldi. "NEDEN GİTTİN ? "yazmıştı. Bende "BİLMİYORUM DÜŞÜNMEK İSTEDİM SADECE" yazdım. O da hemen "SENİ HEP BEKLERİM YETER Kİ BENİ DÜŞÜN" yazdı. Hiç cevap vermedim. Çünkü cevap verirsem bu konuşma çok uzayacaktı. Akşam yemeği vakti gelmişti ben yemeğe inmedim. Galiba o da inmedi çünkü ne zaman yemeğe gitse beni çağırırdı. Gözümü kapatınca bile o aklıma geliyordu. Bunun adı AŞK değil de neydi ?
Saat 23.50 idi. Mesaj geldi . "BU SAATLERDE UYUYORSUN RÜYANDA BENİ GÖR..." yazmıştı. Bende "HER ZAMANKİ GİBİ SENİ GÖRÜRÜM." yazdım cevap gelmedi bende biraz dizi izleyip uyudum, sabah onunla konuşmaya gidecektim ona duygularımı açıklamak için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
FantasyMerhaba ben Selen diğer arkadaşlarımın isimleri de Alp ve Ceren biz 3 arkadaş bir yatılı okula gitmeye karar verdik. Ama bu okulda başımıza gelmeyen kalmadı. Şimdi bizim yaşadıklarımızı size anlatmaya başlayayım...