Yeni Bir Şehir

49 4 2
                                    

Uyandığımda o beyaz tavan yine beni bekliyordu. O gerçek aklıma geldiğinde yüreğimin sıkıştığını hissettim. Ben Duru YILMAZ. Bir hafta öncesi aklıma geldi. Ne kadar da güzeldi her şey. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Geçen hafta okulun son günüydü. Karnemi aldıktan sonra direkt Uludağ'a gidecektik ben annemle babamı beklerken onların ölüm haberi gelmişti bana. Annem, babam, kardeşim. Hepsi ölmüştü. nasıl dayanırdım ki buna. Annemle babam öldükten sonra anne tarafım istememişti beni. Zaten bende onları istemiyordum. Artık bambaşka bir şehirde amcamların yanındaydım. Onlarda bana kalan miras için yanlarında tutuyorlardı beni. Dönem ortası olduğu için hiçbir anadolu lisesinde boş kontenjan yoktu . Koleje de amcam göndermemişti. Düz bir liseye gidecektim. Umarım arkadaşları iyidir ama kuzenim Ömer'in dediğine göre şehrin en belalı okuluymuş. Ben yatakta nerdeyse bir saattir böyle düşünürken. Yengem cırtlak sesiyle beni kahvaltıya çağırıyordu.
Aşağı indiğimde amcam, yengem ve Ömer beni bekliyordu.

Yengem: Prenses hanım sonunda sofraya teşrif edebildiler.

- Kapa çeneni yenge.

+ Görüyorsun işte Murat yanımıza aldığımız yetmiyormuş gibi Laf yetiştiriyor bize saygısız .

- Karışma kıza Nurten. Gel kızım otur sofraya bir şeyler ye sonra yeni okuluna kayıt yaptırmaya gideceğiz. Biraz da alışveriş yaparız eger okulun forması falan varsa alırız.

Ölü bir sesle amcama tamam dedim. Kahvaltımı yaptıktan sonra yukarı çıktım. Aynanın karşısına geçtiğimde zombiden farkım yoktu. Siyah jean, düz beyaz bir tişört ve beyaz sporlarımı giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım. Saçlarım sarı dalgalıydı açık bıraktım. Aşağıya indiğimde amcam beni bekliyordu. Birlikte arabaya bindik ve yeni okuluma doğru yola çıktık. Okul beş katlıydı. Kayıt yaptıktan sonra biraz alışveriş yaptık akşam eve gittiğimizde direkt odama çıktım. Evet çok üzgündüm hayat yine oyununu oynamıştı. Ama Bende Duru Yılmaz'dım. Onları şimdiden çok özlememe rağmen yeni hayatıma uyum sağlayacaktım.

BİR HAFTA SONRA:

Yarın okulun ilk günüydü bakalım beni neler bekliyordu. Sabah kalktığımda. Üstüme kırmızı dar pantolon beyaz tişört ve kırmızı şişme mont ve yine beyaz spor ayakkabılarımı aldıktan sonra hazırdım. Kahvaltı yapamadan amcam beni okula bıraktı. Karşımda kocaman bir bina bana garip gözlerle bakan bir sürü göz. Direkt müdürün odasına çıkıp sınıfımı öğrendim. 11/E 'ydi. Gayet zeki olan ben müdüre sınıfımın kaçıncı katta olduğunu sormamıştım. Siyah saclı bir çocuğa 11. Sınıfların kaçıncı katta olduğunu sorunca bana küçümseyici bir bakış atıp uzaklaştı. Egosu boyundan buyuk ne olacak. Başka bir kıza sordum. 3. Katmış. Ben sınıfa çıkana kadar çoktan zil çalmıştı. Sınıfa girdiğimde erkek bir hoca vardı. Sınıfa yeni geldiğimi söylediğimde boş bir yere geçmemi söyledi sanki ben de dolu bir yere gidecektim. Sadece zayıf ve ahlaklı görülen bir kızın yanı boştu geri kalanlar nedense yiyişiyordu. Sıraya geçip oturduğumda o siyah saçlı çocuğu gördüm. Yanındaki kızın bacağını elliyordu. Bu manzarayı görmemeye çalışarak yanımda oturan kızla tanıştım. Kızın adı İrmak'tı iyi bir kıza benziyordu. Zil çaldıktan sonra kantine indik ben kendime tost ve meyve suyu aldıktan sonra bahçedeki banklardan birine oturdum ben daha ne olduğunu anlamadan meyve suyu üstüme boşaldı. Kafamı kaldırdığımda o siyah saçlı çocuk ağzında sigarayla bana bakıyordu. Kolumu sıkmaya başladı.

+ Bana bak yeni kız sen ne hadle benim yerime oturuyorsun ha!!!

Resmen kükrüyordu . Üstüne üstlük sıktığı kolum çok yanıyordu ama ben Duru Yılmaz' dım.

- Nereden senin yerin oluyor ya alt tarafı okulun bankı!!

Gözleri alev çıkacakmış gibi bakıyordu o bana öyle bakarken benim tek farkettiğim kusursuz yüzü ve yüz hatlarıydı.

+ Dua et yenisin yoksa ben sana yapacağımı bilirdim. Burası benim bankım ve benim dışımda kimse oturamaz.

O bunu dedikten sonra Irmak koşarak yanıma geldi. Elimden tuttu ve lavaboya gittik.

- Irmak bu ego kasıntısı kim?

+ Pusat YİĞİT bu okulun en belalı ve serseri genci. Sende sanki başka bir yer yokmuş gibi onun bankına oturdun.

- Bundan sonra dikkat ederim. De çok saçma yani

+ kızım sanki ben dedim bana niye cırlıyon

- Pardon kıvırcığım.

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir biraz amatörce gelebilir. Kusuruma
bakmayın.

Medyada Duru.

Bu arada arkadaşlar medyaya iki resim atabiliyor muyuz? Atılıyorsa nasıl atılıyor ben bir türlü beceremedim.

BİTTER ÇİKOLATAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin