Medyada TOPRAK
Sınıfa girdikten sonra koşarak geri çıktım. Allah kahretsin ben üstümü temizlemeyi unutmuştum. Üstümü temizledikten sonra sınıfa tekrardan gidip İrmak'ın yanına oturdum. Allah'tan koştuğum zaman sınıfta değildi.
- Irmak Savaş nasıl biri ?
+ Bakıyorum da iki gün içinde popi olan herkesi soruyorsun ne iş
- Yanlış anlama hemen ya. Üstüme çamur sıçrattı. İşte bu vesileyle biraz konuştuk.
+ Tabi canım kesin öyledir.
Biz böyle konuşurken Toprak yanımıza gelmişti.
Ben: Merhaba Toprak.
+ Merhaba Duru nasılsın
- teşekkürler sen nasılsın.
+ Takılıp gidiyoruz işte. Sen nasılsın Irmak?
- iyiyim sen
+ Bende iyiyim neyse sonra görüşürüz. Kızlar ben bizimkilerle spor salonunda buluşacaktım
- tamam görüşürüz
O an İrmak'ın Toprak' la konuşurken yüzünün kızardığını gördüm. Ya Toprak' tan hoşlanıyordu ya da ben kuruntu yapıyordum. Zilin çalmasına daha 15 dk vardı. İrmak' la kantine gidip kahvaltı yapmaya karar verdik. Ben elimde çayım ve tostumla masaya doğru giderken biri bilerek çayımı üstüme dökmüştü. Yani bu sekil yanlışlıkla olamazdı.Baktığımda ise Pusat'ın sevgilisi olan sürtüktü.
+ Pardon yanlışlıkla oldu (itici bir gülümsemeyle)
Bende elinde açık olan sütü sıktım ve süt yüzüne doğru fışkırdı.
- Pardon bilerek oldu.
+ Bana bak kızım elime almayayım seni. Saçını başını yolarım.
Bunu dedikten sonra bana tokat atmaya çalıştı. Cılız görünebilirdim ama yaşıtlarıma göre oldukça güçlüydüm. Elini havada yakaladım vuramayınca gözleri daha bir açıldı.
+ Kızım yürek falan mı yedin sen. Kime karşı çıktığını göremiyor musun?
- Üzgünüm resmen boya kutusunun içine düşmüşsün yüzünü göremiyorum. Pardon yoktu dimi?( piç smile yapar)
+ Bunu sen istedin yeni kız emin ol çok güçlü bir düşman kazandın.
Ben arkasından gülerken etrafıma bakınca kantinci dahil herkesin bana tuhaf tuhaf baktığını gördüm
- Ne yani bu kızdan o kadar korkmuyorsunuz değil mi?
Kalabalık arasından bir çocuk:
+ Ondan değil sevgilisinden tırsıyoruz.
Ah tabi ya o siyah saçlı ego kasan yakışıklı.
Seksiyde unutma
Bir saniye iç ses ben ona yakışıklı mı dedim.
Evet çook dadlu dimi
Bunu da duyduktan sonra sürtük iç sesimi susturdum. O yakışıklı falan değildi ki zaten. Yani sanırım.
Irmak koşarak yanıma geldi - bu kızda hep koşuyor yaw - elimden çekiştirip beni lavaboya götürdü.
+ Kızım delirdin mi senn!!
- Ya ne yapayım hem yandım ben. Bildiğin çayı üstüme boşalttı. Teşekkür mü etseydim yani.
+ Ah Duru ah Ne yapacağım ben seninle sen Ecem'i tanımıyorsun ki onun bir sözüyle Pusat seni gözünü kırpmadan öldürür
Bunu duyduktan sonra fena halde korkmuştum. Öldürmez di dimi beni
- Öldürmez öldüremez izin vermem.
Toprak' ın sesini duyunca sesli düşündüğümü anladım.
+Sen de mi gördün
- Evet ve seni tebrik ediyorum çok iyi yaptın.
+ Ah dimi nasılsa Pusat senin düşmanın olmayacak.
- Zaten düşmanım. Bak Duru sen sonuna kadar haklısın ve o piçin bir sürtük yüzünden sana bir şey yapmasına izin vermem. Şimdi sana telefonumu vereceğim bir şey olursa.o pic sana bir şey yapmaya çalışırsa saat kaç olursa olsun beni arıyorsun tamam mı?
+ ta tamam resmen gürledi.
Toprak bunu dedikten sonra gitmişti. Her şeyi anlamıştım ama bu çocuk niye beni koruyordu ki?
- Irmak Toprak neden beni koruyor?
+ Geçen sene Toprak' ın ikizi Büşra' nın da başına benzer bir şey geldi. Tabi o Ecem'i kötü bir şekilde benzetmişti. Ecem'in sağ kaşı yok. Kalemle çizmek zorunda kalıyor. Büşra yapmıştı bunu ve (gözleri dolmaya başlamıştı) diğer gün Büşra kayboldu. Pusat kaçırıp tecavüz ettikten sonra boğarak öldürmüştü. Üstüne üstlük videoya çekip Toprak'a gönderdi. Toprak yıkıldı o günden sonra elinden geldiğince Pusat 'ın bir kıza karışmasına izin vermemeye çalışıyor.
Duyduklarıma inanamıyorum bir insan nasıl bu kadar cani olabilirdi ki? Resmen masum birinin hayatını kararmıştı. Nasıl yapabilirdi ki daha 17 yaşındaydı. Geçen yıl 16.
- Hapse girmedi mi?
+(Acı bir gülümsemeyle) hayır o Pusat YİĞİT hapse girmez. Babası arkasını toplar.
Biz böyle konuşurken ilk ders geçmiş, teneffüs olmuş hatta ikinci ders zili çalmıştı. İlk günlerden hocaların gözünde kötü bir imaj bırakmak istemiyordum. Derse girdik.
Çıkışa kadar başka bir olay olmamıştı. Ev zili çaldığında Irmak ben ve Toprak birlikte gidiyorduk. Allah kahretsin dil anlatım kitabımı unutmuştum. Ondan ödev vardı. Hocası da tam bir cadıydı eğer yapmasam tüm sınıfa rezil ederdi beni.- Siz gidin ben sınıfta kitabımı unutmuşum.
Toprak:
+ Hayır hiçbir yere gitmiyoruz hemen kitabını al gel.
Koşarak sınıfa gittim. Koridorda çıkışa doğru koşarken biri ağzımdan tuttu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTTER ÇİKOLATAM
Lãng mạnGenç adam kızın dudaklarını öpmeyi bıraktı ve; -Bitter çikolata gibisin biliyor musun? Kız gülümsedi. + Neden? - Tatlı olduğun kadar acısın. Yumuşak olduğun kadar sertsin. Ve beni seçtiğin için. BEYAZ OLDUĞUN KADAR SİYAH OLACAKSIN. Genç adam kı...