Είχα αποκοιμηθεί στον καναπέ .... δεν ήξερα τι ώρα ήταν ώσπου άνοιξε η πόρτα . Ήταν 23:00 το βράδυ . Άκουσα βήματα να έρχονται προς το μέρος μου και σηκώθηκα να δω ποιος ήταν . Ήταν η Αφροδίτη. Που γύριζε τέτοια ώρα . Ααα ναι ξέχασα με τον Jin ! Ήρθε κοντά με φίλησε και μου έδωσε μια τεράστια αγκαλιά.
Ε - Προς τι η τόση χαρά ;
Α - Εντάξει τον είδα και ....
Ε - Μάλιστα κατάλαβα ....
Σε μια στιγμή η Αφροδίτη έβγαλε την ζακέτα της και είδα στον λαιμό της γρατζουνιές και σημάδια ....εντάξει είπαμε δεν είμαι και το πιο αθώο μυαλό αλλά νόμιζα πως κάτι κακό της συνέβη .
Ε - Αφροδίτη τι είναι αυτό ; (της είπα και της έδειξα το σημάδι ).
Α - ααα εέε τίποτα !
Ε - Λέγε !
Α - Ο Jin και εγώ .....να μαλώσαμε να σου το πω να καταλάβεις!
Ε - Σε χτύπησε;
Α - Εε όχι ....απλώς αγριεψαν τα πράγματα μεταξύ μας !
Ε - Κοπέλα μου μήπως προσπαθείς εδώ και ώρα να μου πεις πως το κάνατε ;
Α - Άγρια .....
Ε - του έκανες και εσύ τα ίδια σημάδια ;
Α - και χειρότερα ...
Ε - Καταλαβαίνεις πως αυτός είναι Idol και δεν πρέπει να τα φτιάξει με καμιά ....γιατί αλλιώς θα τον πετάξουν έξω από το Group ?
Α - Μόνο μία φορά έγινε δεν θα ξαναγίνει στο υπόσχομαι . Αλλά και εσύ με τον Suga ....
Ε - Τι εννοείς ; (είπα να το παίξω ανηξερη )
Α - Στην πρόβα βλέπω πως σε κοιτάει Αλίκη μας δουλεύεις τώρα ;
Ε - Ναι αλλά εγώ δεν το Πήγα τόσο μακριά όσο εσύ ..... Α - Δεν θα ξαναγίνει .... (είπε κάπως θλιμμένα και πήγε μέσα στο δωμάτιο )
Το επόμενο πρωί σηκώθηκα και πήγα μέσα στο δωμάτιο . Έσκυψα πάνω από την Αφροδίτη και της έδωσα ένα φιλί . Δεν χρειαζόταν να την ξυπνήσω αφού είχε έρθει για διακοπές . Πήγα στην τουαλέτα πλύθηκα και βάφτηκα ελαφρά. Έβαλα την αγαπημένη μου κόκκινη μπλούζα και το σκισμένο μαύρο τζιν μου . Έβαλα τα άσπρα Vans μου και βγήκα λίγο έξω να περπατήσω και να σκεφτώ όσα λέγαμε εχτές εγώ και η Αφροδίτη.
Καθώς περπατούσα στον διάδρομο είδα τον Jin , J -Hope και τον Jungkook είδα τον λαιμό του Jin και ευτυχώς είχε φορέσει κασκόλ . Αρε Αφροδίτη θα το κάψεις το παιδί .
Βγήκα έξω από την εταιρία είχα πάρει κλειδιά και χρήμα μαζί μου άρα ήμουν καλυμμένη . Πήγα στον κεντρικό δρόμο δεν είχα δει τα φανάρια όμως . Πήγα να περάσω και ξαφνικά βλέπω μπροστά μου ένα αυτοκίνητο να φρενάρει απότομα . Μόλις κατάλαβα τι είχε συμβεί έμεινα στην θέση μου . Είχα πανικοβληθεί. Τότε άνοιξε η πόρτα . Από το αυτοκίνητο κατέβηκε ένα ψηλό αγόρι το οποίο ήταν πολύ χαριτωμένο μπορώ να πω .....με πλησίασε και μου είπε ...
- neo michyeoss-eo?... (είπε κάτι στα κορεάτικα αλλά εγώ δεν το κατάλαβαΕ - I don't understand you
- Are u ok ?
E - Yes thank you. ..
- Do you want me to go to the hospital?
E - No ....I am fine ....
- what's your name?
E - Alice .....
- I am Chanyeol.....
E - Nice to meet you. ...
C- Are you sure about the hospital?
E - Mmm yes...I have to go... thank you for helping me .
-C-Call me if you need anything.
Είπε και μου έδωσε ένα χαρτάκι που έγραφε πάνω κάτι νούμερα . Έφυγα από τον δρόμο και είχα βρεθεί σε ένα στενό έστριψε και βρήκα ένα βιβλιοπωλείο που ήταν και καφετέρια μαζί . Μπορώ να πω πως αυτό με εντυπωσίασε. Κάθισα πήρα έναν καφέ και διάλεγα βιβλίο για να διαβάσω . Στο πάνω ράφι είχε ένα που το ξεχώρισα αμέσως . Με λίγη δυσκολία στην αρχή κατάφερα να το πιάσω . Ευτυχώς ήταν γραμμένο στα αγγλικά και έτσι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα . Κάθισα εκεί με τις ώρες και το διάβαζα ,μέχρι που βαρέθηκα και σηκώθηκα πάνω ,πλήρωσα και έφυγα δυστυχώς δεν μπορούσα να αγοράσω το βιβλίο γιατί δεν είχα αρκετά χρήματα μαζί μου αλλά υποσχέθηκα στον εαυτό πως την επόμενη φορά θα το αγοράσω .....
Έφτασα έξω από την εταιρία. Πήγαινα προς το δωμάτιο ώσπου πέρασα έξω από το γραφείο της θείας μου και άκουσα φωνές από μέσα ....Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη και έτσι μπορούσα να δω τι είχε γίνει . Αυτό που είδα δεν μου άρεσε . Είδα την Αφροδίτη και τον Jin . Έφυγα και κλείστηκα στο δωμάτιο μου . Άκουσα την πόρτα να ανοίγει Έτρεξα και είδα την Αφροδίτη να κλαίει .....
Ε - Τι έγινε;
Α - Χώρισα μαζί του ... με δεν με αφήνουν να είμαι μαζί του ......
Έμεινα να την κοιτάω ....δεν μπορούσα να μιλήσω απλώς την κοιτούσα .
Ε - Αγάπη μου τι έγινε ;
Α - Είμασταν στην αίθουσα πρόβας και ο Jin μου είχε φέρει τριαντάφυλλα και εγώ για να τον ευχαριστήσω του έδωσα ένα φιλί στα χείλη και τότε μπήκε μέσα η θεία σου .
Ε - Αφροδίτη. ....Εγώ σου το είχα πει . ..
Α - Το ξέρω και συγνώμη που δεν σε άκουσα .
Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα πήγα και άνοιξα και είδα τον Jin. Τα μάτια του είχαν κοκκινίσει από το κλάμα . Μπήκε μέσα προσεκτικά χωρίς να το δει κανείς και πήγε δίπλα στην Αφροδίτη. Εγώ τους χαιρέτησα και έφυγα . Δεν μου άρεσε να τους βλέπω έτσι .
Πήγα ξανά στο βιβλιοπωλείο. Μπήκα μέσα και άρχισα να ψάχνω το βιβλίο ...δεν το έβρισκα πουθενά . Απογοητεύμενη κάθομαι σε ένα τραπέζι και έπινα τον καφέ μου . Ξαφνικά ένιωσα κάποιον να είναι από πίσω μου . Γυρίζω και τον βλέπω .
- Did you looking for this ?
Και μου έδειξε το βιβλίο .....
KAMU SEDANG MEMBACA
An Idol's love
Fiksi PenggemarΕκείνος είναι Idol εκείνη στιχουργός . Τέλειος συνδυασμός διαφορετικές προσωπικότιτες ομως. Όλες η θαυμάστριες τον θέλουν εκείνος όμως θέλει μια . Όλα τα Idols την θέλουν εκείνη όμως έχει τον Oppa της ...❤