Capitolul 7-Memorie fotografică

291 19 3
                                    

Sunt in bucatarie si incerc sa-mi beau cafeaua de dimineata,dar nu pot.

Au trecut patru zile de cand Matthew m-a sarutat,de cand am fugit din camera lui.S-au intamplat multe,Ryan mi-a aratat tot sediul si am avut o discutie cu Tony,directorul S.H.I.E.L.D.;acum doua zile.

-Flashback-

-Shailley.Ia loc,te rog.-il aud pe tatal lui Ryan.-Tony,incantat.-spune in timp ce ne asezam.

-Domnule.-spun politicos.

-Deci,tie trebuie sa-ti multumesc pentru ca Ryan si Rosie sunt bine in urma incidentului din padure.-spune zambind.

-Cred.Oh,lasati asta.-spun oftand-Ce se va intampla acum cu mine?-intreb ingrijorata.

-Bine...esti constienta ca nu poti ramane in S.H.I.E.L.D.,nu-I asa?-spune asteptand reactia mea.

-De asta imi era frica.-spun incet.
-Doar daca...-spune Tony ingandurat.

-Doar daca ce?-intreb plina de speranta.

-Doar daca nu accepti sa intri in S.H.I.E.L.D.

-Asta este macar posibil?-il intreb suspicioasa.

-Da,te pot antrena baietii si poti ramane in echipa lor,daca si ei vor asta.-spune serios.

-Este perfect!-spun fericita.

-Bine,hai sa-i gasim.-spune deschizand usa si,surpriza,toti sase (inclusiv Rosie)cad gramada in prag.

-Cred ca i-am gasit deja .-spun ironica.

-And flashback-

-Pamantul catre Shailley!-aud o voce care ma readuce cu picioarele pe pamant.

-Issac!De cand esti aici?-il intreb surprinsa.

-De putin timp.Dute si schimbate in echipament,azi te antrenezi cu mine.-spune punandu-si cafea intr-o cana.-Ai mancat?

-Da.-mint si plec sa ma schimb.

-In sala principala!-il aud strigand in urma mea.

***

-Ai facut vreun sport pana acum?-ma intreaba Issac cand ajung in sala de sport.

-Da,domnule "sunt prea ocupat cu propria mea persoana" cand am fugit de acasa,am fost adusa de la o sala de box.-spun ironica.

-Ok,cred ca imi faci concurenta la ironie.-spune mai mult pentru el.-Nu ca nu as stii,dar Matt e ala cu boxul,te vei antrena cu el.Ce ar fi sa-ti gasim o arma.-spune facandu-mi semn sa vin dupa el.

-Arme?Adica pistoale,cutite,stele chinezesti?-intreb surprinsa.

-Si nu numai.-spune apasand un buton de pe perete.In clipa urmatoare,acesta se retrage si in urma lui sta descoperita o incapere plina cu arme.

-Ce naiba...-spun uluita.

-Haide,distreaza-te!Ia-le in mana,incearca-le,lasa-te condusa de instinct.-spune invitandu-ma inauntru.

Am intrat precauta si dupa ce m-am uitat mai bine,ochii mi s-au oprit asupra unei arme care era clar proiectata pentru o fata:O bratara subtire cu o piatra rosie si subtire care se termina pe degetul mijlociu.

-Ce-i asta?-il intreb pe Issac.

-Lacrima lui Isis.Nu ma intreba de ce Tony a numit-o asa.Se transforma intr-un bici.Este facuta din aliaj de adamantiu,practic indestructibila,si piatra este diamant sangeriu,seamana cu rubinul,dar este de doua ori mai dur.Taie metale,sticla si,oameni,daca nu stii sa o folosesti.-spune serios.

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum