18. kapitola

120 13 8
                                    

"Mia ty šľapka! Ty si tehotná!"
Mia zbledla a povedala:
"To snáď nie."

"Koho je to decko? Jackove alebo Alexove?"
"Ja, j-ja nev-viem."

Radšej som odišla k ohnisku. Mia iba sedela na posteli a plakala.

Alex ku mne prišiel a opýtal sa:
"Čo je Mii?"
"Je tehotná."
"ČOŽE?! Ja nechcem mať decko."
"Možno je Jackove?"
"ČOŽE?! Vravela, že som jej jediný."
"To si urobil aj ty mne. Tiež si ma využil."
"ČO..."
"A už prosím ťa nehovor čože, ok?"

Už som nikoho nepočúvala a ľahla som si na zem a pozerala som na nebo.

Asi som zaspala, lebo keď som otvorila oči, tak bola noc.

A videla som v diaľke mutantov. Pozrela som na strážne miesto, ale nikto tam nebol.

Išla som k posteliam a tam si spokojne odfukovala namyslená princeznička Miuška.

"Kde do prdele sú chalani?" Opýtala som sa sama seba a ako odpoveď mi zazneli zvýšené hlasy.

"A čo akože budeme robiť?!" Skríkol Jack.

Ľahko som ich našla, stáli za múrikom, kde spali s Miou.

"Nerada vás ruším, len máme problém. Blíži sa ku nám asi sto mutov. Ale kľudne sa hádajte ďalej."
"To je v riti."

Rozbehli sme sa k Mii, ktorá stále spala.

Zrazu sa muti rozbehli.

"To nie!" Skríkla som a vrhol sa na mňa mut.

Rýchlo som sa spod neho vyšmykla a zapichla som môj nôž do jeho hlavy.

Ani som poriadne nestihla vytiahnuť nôž a už som sa musela uhnúť ďalšiemu útoku. Chalani boli na tom rovnako.

Našťastie sa polovica stiahla a my sme ľahko zabili všetkých, čo tam zostali.

"Lady, ku mne!"

Lady hneď prišla a ja som ju pohladkala.

"Šikovná Lady, dobré dievča."
"Ako je na tom Mia?" Spýtal sa Jack.
"Čo ma po nej. Vôbec som nemusela riskovať život na záchranu Zmije," pozrela som na chalanov, " a jej decka. Ozaj a už som vám gratulovala k tomu, že budete mať decko? Počkať, nie, lebo nevieme kto je otec." Zasmiala som sa tým najzlomyseľnejším smiechom, aký som ovládala.

Alex očervenel ako paprika a Jack iba pregúlil očami.

"A teraz milí gentlemani, ospravedlňte ma, musím ísť na stretnutie."
"S kým preboha?" Jack sa opýtal, ale videla som v Alexových očiach, že ho to tiež zaujíma.

"S Lady."

Otočila som sa im chrbtom a odišla som za Lady.

Chvíľu sme tam ležali a potom sme sa vrátili pod prístrešok. Tam som si ľahla a hneď som zaspala tvrdým spánkom.

Ráno som sa naraňajkovala, potom som si potrénovala boj s nožom, naobedovala som sa, oddýchla si, potom som zabehla pár kilákov, navečerala sa a išla som spať.

Takto som trávila ďalšie dni, z ktorých sa stávali mesiace. Mia bola oficiálne tehotná. Nebolo s ňou veľa roboty, až dokým neprešlo deväť mesiacov a čas pôrodu. Nejako sme to zvládli. Dieťatko bolo chlapec a akoby Alexovi z oka vypadol. Mia ho nazvala Nick. Alex sa vykašľal na Miu a zase sa snažil získať moje srdce. Nepodarilo sa mu to. Jack sa staral o Nicka ako o svojho a spolu s Miou boli krásna rodinka.

Teraz neviem čo sa s nimi stalo. Odišla som po tom ako Jack zabil Lady, aby Mia mala čo jesť. Bez môjho vedomia jej siahol na život.

Alex sa ku mne pridal a teraz sa túlame svetom. Bez Lady, ktorá by sa nám preplietala pomedzi nohy a radostne štekala. Sme len ja a Alex. Spolu.

Ahojte. Áno, toto je koniec Spolu. Možno ste to nečakali, ale podľa mňa stačí.
R. I. P. Lady :(
Ak vám bude chýbať, tak napíšte do komentu alebo dajte vote. Ja osobne som ju mala rada asi najviac.
Napíšte do komentu: či vám bude chýbať Lady, ktorú postavu ste mali najradšej a či ste čakali, že Spolu končí. Ak bude mať úspech, tak možno napíšem v budúcnosti pokračovanie.
Ale to je už iba na vás.

Vaša
LenusqFrank

Spolu [DOKONČENÉ✔]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon