Slytherin Friends

15 4 0
                                    

_Amy_

Dorazili jsme na nádraží, všude byli smrtijedi. A že jich bylo opravdu hodně. Zahlédla jsem Míšu a pozdravila ji. Opětovala mi to a šli jsme do vlaku. Smrtijedi tam procházeli celým vlakem, zřejmě hledali Pottera. Myslela že můj bratranec už nemůže být blbější. Opravdu si myslel že Potter pojede do Bradavic ?! Ani ob není tak blbej aby se mu nastavil na stříbrným podnose. Ano, přesně tak, Voldemort je můj bratranec. Míša ani nikdo jiný ze školy to neví, samozřejmě až na Snapea. A ano na konci pátého ročníku jsem se k němu přidala. Jsem smrtijed, jako Míša ale ta to neví.

Konečně jsme dorazili do Bradavic, do Velké síně. Nebyla tak vyzdobena jako dřív, ale nevadilo mi to. Když Snape dokončil svůj krátký proslov, pustili jsme se do jídla. Nejvíce studentů bylo u nás ve Zmijozelu a naopak v Nebelvíru nejmíň. Pořád tam byl ten podělanej Longbottom. Vzhledem k tomu že o mém smrtijedství nikdo neví, můžu kdykoliv svoje znamení skrýt, takže kdyby se stalo že by můj bratranec nevyhrál, prostě bych se skrývala jako liška v lese. Připadně bych musela najít nějaké velmi silné matoucí kouzlo. To bylo jedině co mi běhalo hlavou při cestě na kolej. Xyra a ostatní se přidali k Potterovi a triu. Nechtěla jsem jim bránit, prostě jsem jim nakecala že ro tady chci ještě zkusit. Vešli jsme do pokoje a ubytovali se.

Něco mě vzbudilo o půlnoci, byl to Snape když budil Míšu. Pro mě to bylo znamení, věděla jsem ze Snape ani Míša mě ve tmě neuvidí, zvlášť když jsem černá liška. Proměnila jsem se a vyběhla ven. Běžela jsem a postupně jsem se proměnila zpět a přenesla se k Voldymu. Chtěla jsem mu jenom něco rychle říct než se sem dostanou Snape s Míšou. Řekla jsem mu svůj plán ohledně mojí reputace v Bradavicích. Až bude Míša útočit na hrad, nechám svoji iluzi bojovat s ní. Nechtěla jsem ji ublížit, už jenom proto že je jedna z nás.

Bylo po všech těch věcech se skrýváním se s ostatními studenty n a jednom tajném místě kam vedla chodba od Brumbálova bratra. Přišel Potter. To jsem situaci ještě sledovala přes svoji iluzi. Všem vysvětlil plán a pak ho šli uskutečnit. To už jsem svoje vědomí přesunula do svého pravého těla a řekla to Voldymu. Chystali jsme se vyrazit na hrad. Vzala jsem masku a hábit a bych nebyla vidět. Nejdřív jsme se s Voldym a Snapem přesunuli do míst kde dřív byly loďky. Voldy se chystal Snapea zabít. Netušila jsem ze tam bude šmejdit Potter aspol. Všichni se přemístili na hrad a Míša byla vepředu. Zrovna na ni zaútočila moje iluze. Ona to odrazila jednoduchým Protego, takže nic závažného jsem ji neudělala. Zároveň si tím, ale shodila masku. Naštěstí si toho všimla dřív než ji kdokoliv viděl. Přemístil a se dozadu. To bylo pro mě trošku blbé, ale Voldy zrovna ukazoval Pottera jak hi zabil. Držel ho Hagrid. Najednou Potter upadl a zvedl hůlku. Jak mohl přežít vlastní smrt a tím i Avadu ?! Co se to sakra děje ? Blesklo mi hlavou. I takovou úžasnou chvíli dokáže Potter podělat. Pak začal souboj mezi Potterem a mým bratrancem. Všichni Smrtijedi se vrhli na studenty. Nagini se s nimi od boje dostala taky. Co ale nikdo nedělal bylo že Longbottom najednou z Moudrého klobouku vytáhl Nebelvírův meč a zabil Nagini. Můj bratranec se stal velmi zranitelným, jeho viteály byli zničeny a tím zbýval už jenom on jako samostatná osobnost. Já s maskou smrtijeda jsem se přidala do boje. Vrhala jsem všemožná kouzla. Většina fungovala, ale nezabila. Nechtěla jsem zabíjet. Byla jsem tak trochu jako Snape, hrála jsem na dvě strany. Na jedné jsem byla se svým bratrancem, na druhé jsem byla iluze pomáhající zničit nás. Nevěděla jsem jakou stranu si teď vybrat. Chtěla jsem zůstat s Míšou a bratránkem, ale zase jsem po tom všem nechtěla být stíhána. Byla jsem si skoro jistá že teď už to skončí, špatně, ale pro smrtijedy. Použila jsem trvale a velmi silné matoucí kouzlo a odstranila jsem si znamení zla z paže. Malfoyovi mezitím zdrhli. Mezi smrtijedy jsem ale nemohla najít svou sestru. Přesunula jsem vědomí do iluze a své tělo ukryla před s studenty. Hledala jsem Mary, nikde nebyla vesla jsem do hradu. Nemusela jsem chodit daleko... našla jsem ji, ale mrtvou. Klekla jsem si vedle ní a rozbrečela se, stejně jako Míša při smrti Snapea. Boj skončil já mohla zničit svou iluzi a dostat se do svého těla. Vyměnila jsem oblečení a smrtijedství nechala dávno za sebou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 14, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Slytherin FriendsKde žijí příběhy. Začni objevovat