CHİBİUSA / KÜÇÜK AY SAVAŞÇISI

112 10 3
                                    

Karakter adı: Chibi-Usa Tsukino (ちびうさ)
Doğumgünü: 30 haziran (Yengeç)
Yaş: Fiziksel olarak 5+; gerçekte 900+ (yalnız manga)
Diğer adları: Usagi "Chibiusa" Tsukino
Princess Usagi Small Lady Serenity
Princess Lady Serenity
Small Lady
The Rabbit
Black Lady
Bağlılığı: Sailor Team
Shadow Galactica (manga)
Güçleri: Düşmanlarının dikkatini dağıtabilir ve Pegasus ile iletişim kurabilir.

Öğrenci hali

                                       Küçük ay savaşçısı hali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Küçük ay savaşçısı hali

Chibiusa (ちびうさ?), Usagi ve Mamoru'nun gelecekteki kızıdır. 30. yüzyıldan Dünya'ya savaşmayı öğrenmek ve Sailor Senshi'lere yardım etmek için gelmiştir. Onu Neo-Kraliçe Serenity göndermiştir. Usagi de onu ailesine kuzeni olarak tanıtmıştır. Herkesin ona alışması zor olmuş ama Chibi-Usa onlara çok kolay ayak uydurmuştur. 2. sezon'da ise Karanlık Ay Klanı onun peşine düşüp Ginzuishou'yu almak istemişler ama başarılı olamamışlardır. Chibi-Usa da Mamoru'dan hoşlanmaktadır ve Usagi ile yine bu yüzden çok kavga ederler. 4. sezonda ise Pegasus adında bir arkadaş edinir ve asıl Sailor Chibi Moon'un savaşı o zaman başlar Usagi ve Mamoru'nun gelecekten gelen kızı olan Chibiusa'nın gerçek adı Usagi Tsukino'dur. İkinci sezonda gelecekten annesini kurtarmak için Sailor Moon'un Gümüş Kristal'i almak için gelir, serinin sonunda geleceğin Gümüş Kristal'inin kendi vücudunda bulunduğunu öğrenir. Sonraki sezonda savaşçı olarak eğitim görmek için Küçük Ay Savaşçısı( Sailor Chibi Moon) olarak gelir. İlk başlarda yirminci yüzyılda annesi olacak olan Usagi ile iyi geçinemez ve ondan daha olgun olduğunu belirtir. Ancak zaman geçtikçe birbirlerine olan bağ güçlenir. Otuzuncu yüzyıldaki annesi gibi bir hanımefendi olmak ister.

ANİMELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin