1. Bölüm - Deniz'in günlüğü

59 6 4
                                    

Merhaba günlük, ben Deniz. Henüz 18 yaşımdayım. Üniversite hayatıma geçmeme son yılım. Hayalimde büyük bir resim atolyesi açmak ve hayatımın sonuna kadar orda mükemmel resimler çizicem... Tabi bu daha hayal. Annem ve babamı küçük yaşlarda araba kazasında kaybettim. Bu büyük tramvanın ardından beni büyükannem ve büyükbabam sahiplendi. Beni çocukları gibi büyüttüler. Hiç aç bırakmayıp en iyi okullarda okuttular. Onları gerçekten çok seviyordum. Bu zamana kadar ebeveynlerimin ölümü dışında herşey iyiydi. Taki büyükbabam kalp krizi geçirip vefat edene kadar. Büyükannem bu büyük acıdan sonra hayata tutunan bir uçurtmanın ipini daha ellerinden bırakmıştı. Bir zaman sonra büyükannem aklını kaçırıp akıl hastanesine yattı. Ve hâlâ da orda. Nasıl desem bilmiyorum ama şuanda hayatımın en zor dönemini yaşıyorum. Bu yıl ki sınava daha iyi hazırlanmam gerek. Ama aynı zamanda iş bulup para kazanmam gerekiyordu. Okulumuz yarın açılıyo. Hazırlıklı olmalı herkesle iyi geçinmeliydim.

Şimdi bana bu günlüğü neden yazıyorsun diye sorarsanız hem çok yanlızım hem de duygularımı gerçekten birilerine dökmem gerekiyodu. Ama her ne zaman duygularımı birine anlatsam o kişi bi çıkar bulup arkamdan bıçaklıyo. Bu yüzden en güvenli bu günlüktü. Bu yüzden seni yazıyorum günlük... Görüşürüz.

Günlüğümü yazıp başucuma koydum. Ve lambamı kapatıp gözlerimi yumdum. Sabah olmuştu. Alarmımı kapatıp lavaboya gittim. Yüzümü yıkadım ve kahvaltımı hazırladım. Yemeğimi yedim hazırlanıp çıktım. Okul evimize çok yakın olmasada yürüyerek gitmeliydim. Nihayet okula gelmiştim ki üstü açık ultra havalı bi araba bana korna çaldı. Neymiş efendim çekilsene! Abi zaten yolda değilim ki bu ne hava. Aman neyse dedim ve okulun içine girdim. Koridordan geçip sınıfıma girdim. Kızıl saçlı bi kız yanıma yaklaşıp "selam" dedi. Bende selam verdim. Biraz sohbet ettik. İsmi Eda'ymış. Çok tatlı bi kız. Şimdiden geleceğimi görüyorum. Bu kız en iyi arkadaşım olucak sanırım diye içimden geçirdim ki sınıfa çok yakışıklı bi oğlan girmez mi? Allahım taş mübarek. Analar neler doğuruyor dedim. Ki ardından oğlan bana doğru yaklaşıyordu. Yavaş yavaş yanıma geliyodu. Benim anlımdan çoktan terler boşalmıştı. Ve bana "affedersin, yanın boşsa geçebilir miyim?" Diye sordu. Ağzım açık kalmıştı. Gözlerim de bir o kadar açıktı. Oğlanın ne dediğini duymamıştım bile. Sonra evet dedim. Neye evet dedim bilmiyodum ama yanıma oturunca anladım. O an heyecandan kalbim çıkıcaktı sanki. Ardından hoca sınıfa geldi ders başladı. Bir ders boyunca aralıksız ona baktım. O ise bir kere bana bakmadı. Üzülmüştüm ama onca boş sıra varken gelip yanıma oturması. Şaşırtıcıydı.

Zil çalmıştı. Tenefüs vakti gelmişti. Bana "ben kantine gidiyorum gelmek ister misin?" Diye sordu. Ben şoktaydım. Ne desem bilemedim. Ama sonra Edayı görünce gelmeyeceğimi söyledim. Eda yanıma geldi. O ise çoktan sınıftan çıkmıştı. Edaya olanları anlattım. O çocuktan hoşlandığımı söyledim. Eda o çocuğun isminin Toprak olduğunu söyledi. Toprak. Ne güzel isim dedim kendi kendime. Sonra ikinci ders zili çaldı ki Toprak sınıfa girdi. Ders tarihti. Tarih mi? Nefret ederim. Ben derste Toprağın gözlerinde dalarken, Toprak dersi dinlemeye çalışıyodu. Bu yıl sınav vardı ve ben şuan imkansız bi aşkı sevdiğim çocuğun gözlerinde kaybolurken hayalini mi kuruyodum yani?!? Of hayır olamaz. Hemen kendimi toparladım ve dersi dikkatlice dinlemeye başladım. O gün boyunca ona derste hiç bakmadım...

Ve sonunda son ders gelmişti. Sonunda gün bitiyodu. Ve Toprak'ın aniden " Hey! Tanışmamıştık, ben Toprak. Senin ismin nedir?" Sorusuyla irkildim. Ve cevap verdim "B-ben de Deniz". Ve ardından zil çaldı. Zilin çalmasıyla herkes dağılmaya başladı. Herkes özel şoförle giderken, ben Eda ile yürüyordum. Eve varana kadar dedikodu yaptık. Gerçekten çok iyi bi kızdı. Tam benim kafa dengimdi. O da çoktan birinden hoşlanmaya başlamıştı. Bana aralarından geçenleri anlattı ve o oğlanı lisenin başından beri sevdiğini söyledi. Hayretle Eda'yı dinlerken Edanın bileğindeki dövme gözüme çarptı. E kalp S. Bu dövmenin anlamını sordum. Bana eda kalp sinan olduğunu söyledi. Deli bu kız :) yoksa aşık mı?!? •_•

Arkadaşlar 1. Bölümü umarım beğenmişsinizdir. Devamı için beğenmeyi unutmayın :)

Su, Toprak, AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin