Kapitel 54

1.7K 42 4
                                    

"Er det bare et brugt kondom?" Spørger Anthon. Jeg står lidt og tænker. Så tager jeg min mobil, og skriver til Linnea: "Hey, hvorfor gik du?" Hun svarer hurtigt: "det tog lang tid før du kom, så orkede ikke vente, ahah" det var mærkeligt. "Når, men Thor sagde du SKULLE hjem? Ikke at du bare ikke orker vente mere?" Skriver jeg. "Øh har slet ikke snakket med Thor. Ved ikke havd han taler om, men vi ses. Skal lave lektier" svarer hun. "Vi ses" skriver jeg. "Thor sagde til mig at Linnea SKULLE hjem, men hun har lige selv sagt at hun ikke orkede vente mere" siger jeg mistænksomt. "Okay???" Spørger Anthon forvirret. "Thor kiggede meget flovt ned i jorden, da han sagde hun skulle hjem. Han skyndte sig virkeligt meget hen til Julie, uden grund, og vi har lige fundet et brugt kondom" siger jeg. "Jaer?" Siger Anthon. "Jeg tror, at Thor og Linnea havde sex. Jeg tror ikke Thor tænkte over det, måske var det bare for lang tid siden han hat haft sex så han blev tiltrukket. Han fik dårlig samvittighed og skyndte sig hen til Julie, for at bevise overfor sig selv at det er hende han elsker. Men det er det bare ikke. Hvis han virkelig elskede hende ville han ikke, gå i seng med en anden" siger jeg. "Hvordan kan du være sikker på det?" Spørger Anthon. "Det er jeg heller ikke, men jeg vil godt vide det! Så nu tager vi et smut hen til Julie. Kom!" Siger jeg, og skynder mig ud i gangen. Anthon kommer luntede efter. "Skynd dig lidt Anthon" siger jeg. "Jaer" siger Anthon. Da vi har overtøj på, skynder vi os alt hvad vi kan hen til Julie. Eller jeg gør. Jeg er nød til at stoppe op, for at vente på Anthon fordi han ikke selv gider skynde sig. Endelig er vi fremme ved Julies hus. Vi behøver ikke engang gå indenfor. Thor sidder på jorden, ude på gaden foran hendes hus, med sine hændet op til hovedet. "Er du okay?" Spørger Anthon, og sætter sig ved siden af ham. "Nej" siger Thor. "Hvad er der sket?" Spørger jeg. "Jeg tror ikke jeg elsker Julie mere" sukker Thor. "Er det fordi du var i seng med Linnea?" Spørger jeg. "Det var fordi jeg... Vent. Hvor ved du det fra?"
Spørger Thor, og kigger op på mig med tårer i øjnene. "Vi fandt et brugt kondom" siger jeg, og sætter mig ved siden af ham. Han kigger ned i jorden. "Da jeg bankede på døren, og Julie åbnede ville hun kysse mig men jeg afviste hende. Da vi kom ind ville hun kramme mig, men jeg afviste hende. Jeg var nød til at sige jeg havde været i seng med en anden, og at jeg ikke elskede hende mere... Hun blev bare så knust! Jeg holder jo af hende! 100% men jeg elsker hende bare ikke mere. Så sagde hun det var bedst jeg gik, og at jeg ikke skulle kontakte hende... Og jeg vil bare godt være hendes ven" siger Thor, og græder lidt igen. "Hvordan er hun? Linnea?" Spørger Thor så, og kigger på mig. "Øh. Hun er citygirl" siger jeg. Ordene ryger bare ud af mig. Jeg får selv et chok over at have sagt det! "Er hun citygirl?!" Spørger Thor. "Øhm.... Ja" siger jeg så. "Er du sikker? Hun virkede ikke sådan?" Siger Thor. "Det er hun" siger jeg. "Jeg prøver altså lige at ringe til hende" siger Thor, og rejser sig, går lidt væk og ringer til Linnea. "Har han haft sex med en citygirl?" Spørger Anthon. "Ja" siger jeg. "Når..." Siger Anthon. Så kommer Thor tilbage. "Hun sagde altså at hun ikke var citygirl DN" siger Thor. "Når det sagde hun ellers til mig" sier jeg. Idet Thor skal til at sige noget, ringer min mobil. Det er Linnea. Jeg rejser mig, går lidt væk og tager telefonen. "Hallo?" Siger jeg. "Hvorfor har du sagt til Thor jeg er citygirl?!" Spørger en vred Linnea. "Det er du da?" Spørger jeg. "Nej! Jeg sagde jeg godt kunne lide deres musik, og at Thor var pæn! Jeg har fucking på intet tidspunkt sagt jeg var citygirl! Jeg ved godt at du ved jeg har været i seng med Thor, og jeg er pænt ligeglad! Måske prøver du at skille os ad, men vores følelser for hinanden er kun lige kommet, og de bliver meget stærkere. Lad vær med at kontakte mig igen. Farvel!" Siger Linnea, og så bliver det lagt på. Hun sårer mig faktisk med de ord hun siger. Jeg holder rigtig meget af Linnea, hun var på kort tid allerede en af mine bedste veninder. Det var hende der fik mit humør op igen, og gjorde den hårde periode meget bedre. Jeg elskede hende, men nu hader hun mig. "Jeg går hjem" siger jeg, og smutter rundt om et hjørne. Da jeg er gået lidt ned af en gangsti sætter jeg mig ned, og begynder at græde. Alle problemerne, alle følelserne og alle depritionerne kommer tilbage på en gang. Jeg er mere ked af det en før, og jeg har egentlig bare lyst til at sige farvel til det hele. Lige nu! 
________________________
Tilføj mig på snap! Anonym2233

Min berømte storebror - CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang