36

33 2 0
                                    

Niall Horan Pov.
Ik haal een hand door mijn haar en kijk zuchtend naar mijn plafond van mijn kamer. "Hey Nialler is er iets?" Ethan gaat bij me zitten "Ik had net ruzie met Jenny" zucht ik zachtjes "Niall het komt wel goed, oke?" ik knik "Dankje Ethan" ik glimlach zwak "Geen dank ik heb eten gemaakt dus kom" ik sta op en volg Ethan naar de keuken. Ik ga zitten en kijk naar de pannen die er staan "Ziet er goed uit" "Mooizo want ik heb mijn best gedaan" grinnikt Ethan. Ik grinnik even, Ethan schept op voor mij, daarna voor hem zelf en ik neem een hap als hij mijn bord neer zet. Ik kijk even op mijn mobiel "Nog niks gehoord van die vrienden groep?" ik schud mijn hoofd "Estelle had voor gesteld om af te spreken maar ik denk dat niemand dat echt wil. Nou ja, er wordt niet verder over gepraat en om eerlijk te zijn is het al heel lang stil in de groepsapp" mompel ik. "Hey dat komt ook wel goed oke?" ik knik "Dankje Ethan je bent echt een goede vriend voor me" ik glimlach "Ahw dat is echt heel lief maar ik moet nu huiswerk gaan maken dus ik ga maar weer eens mijn kamer in" ik knik en eet mijn bord leeg. Ik ruim de tafel af en loop mijn kamer in en pak mijn huiswerk.
Ik kan me echt niet concentreren op mijn huiswerk, Jenny spookt alleen maar door mijn hoofd met die Grant. Ik zucht en kijk naar mijn huiswerk.

Spaces Between Us - One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu