3/81. A hosszú keresés. ♪

439 39 0
                                    

***Emma szemszöge.***

Magam mellé néztem és láttam hogy Ash elaludt. Úgy sajnálom őt, alig ha tudott aludni abban az egy hétben miattam, bár egy rossz szót annyit nem szólt.
Túl kedves velem és hihetetlenül figyelmes. Vajon ennyire sajnálhat engem, vagy talán valamit érezhet irántam?
Szerintem tuti hogy csak sajnál.
Most perpillanat Harry jutott az eszembe. Megadta a számát abban az egy hétben és azt mondta, hogy hívjam fel ha már nem bírom tovább és ő segíteni fog. Hogyan akarna segíteni? Vissza adná Luke-ot? Mert máshogyan nem tudna.

2 órával később.

Még mindig magam elé bambulok és gondolkodom.
Vajon mi lehet a srácokkal? Már biztos zenélnek. Büszke leszek rájuk, ha a tábor utolsó napján fellépnek a többi hírességgel. Vajon Demi-vel mi lehet? Már biztos ő is tudja, hogy Luke után indultunk Ash-el.
Na és vajon Luke-val mi van? Gondolhat rám? Vagy már el is felejtett? Miért kellett ennyire megszeretnem őt? Miért?

-Haver nézd.- Mutatott felém az egyik srác. -Ott ül Emma Horan, Ashton Irwin mellett. Hol lehet a banda többi tagja?-
Felálltak és odajöttek hozzánk. Ash egyből felébredt, amikor az egyik srác megköszörülte a torkát.

-Sziasztok. Tudnátok adni nekünk, egy autogramot?- Néztek ránk mosolyogva.

-Persze.- Feleltük egyszerre Ash-al. Mind a kettejüknek aláírtuk a papírjait, amit az orrunk alá dugtak.

-Emma- Nézett rám az egyik srác. -Megkérdezhetem, hogy van-e barátod?-
Ash feljebb ült az ülésben.

-Igen van neki! Éppen vele nézel most szembe.- Ingerülten mondta, én pedig teljesen legyökereztem.

-Ja. Bocs.- Mondta a srác és vissza mentek a helyükre.

Ránéztem Ash-re. -Miért mondtad azt, hogy te vagy a barátom?- Suttogtam. Rám nézett és szemmel láthatóan zavarba jött.

***Ashton szemszöge.***

Halvány gőzöm sincs, hogy miért mondtam ezt. Hirtelen felindulásból talán. Mostanában nagyon furcsa vagyok és ez tuti Emma-nak is feltűnt.

***Emma szemszöge.***

-Na?- Kíváncsian néztem rá.

-Nem tudom. Bocsi.- Felelte és maga elé meredt.

-Semmi gond, csak meglepődtem.- Mosolyogtam.

***

Pár órával később.

Miután leszálltunk a gépről, Ash hívott egy taxit.

-Mi a következő úticél?- Néztem rá nagy szemekkel, de ő csak a szemeimbe meredt.

***Ashton szemszöge.***

Nem tudom mit mondjak. Nem mondhatom meg neki, hogy Luke a Pszichiátrián van.

-Elmegyünk a volt házunkhoz.- Mondtam és leültem a reptér előtti padra.

-Oké.- Felelte és leült mellém.

***

Miután megérkezett a taxi, mindent bepakoltunk a csomagtartóba és beültünk a hátsóülésre, majd pedig megmondtam az úticélt.
Em az ablakon meredt kifelé, én pedig őt néztem.
Nem szívesen játszom vele, de legalább ezzel a kis úttal elterelem a figyelmét valamilyen szinten és nem ül egymagában. A vállára hajtottam a fejemet és elkezdtem telefonozni.

꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon