14 dalis

1.1K 66 0
                                    

5:58

Atsibudusi radau atidarytą langą o prie jo laišką. Negali būti.

Priėjau prie lango ir iškišusi galvą apžiūrėjau kiemą. Nieko. Visiškai.
Uždariau langą ir pasiėmiau į rankas laišką. Viduje ne tik lapas. Kaip ir praeitą kartą.
Sukaupusi paskutines jėgas atplėšiau įtarimus keliantį voką.
Išsiėmiau iš voko lapą ir puoliau jį skaityti.

MGG,
Puikiai padirbėjai su skūromis. Man patiko stebėti šį spektaklį. Apskritai mėgstu tave stebėti. Kaip tau sekasi, kaip gyveni ir net kaip miegi. Pameni geriausią dieną savo gyvenime? NE? Kažkaip nemalonu. Aš galiu tau padėti prisiminti.

Supratusi apie ką tai iš voko išsiėmiau durklą.

-Pabėgimo diena.-sušnabždėjau.

"-Nagi kalės! Šiandien jus išveža!- suriko vienas iš vyrų.
Be paliovos girdėjosi merginų dejonės nuo skausmo. Aš ir esu aptalžyta, nes nepaklusau pačiam Grėjui.
-Greičiau!
Apsipratusi su skausmu atsistojau. Vėl pirmoji. Tai ne į naudą.
-Gaila kad Megan išvyksta, man jos burna patiko...-numykė vienas.
Tada įsiveržė į šį kambarį Zakas.
-Boso paliepimu MGG keliauja pas jį.-paliepė jis.
Zakas priėjo prie manęs ir paėmęs už dilbio nutempė už durų.
-Ką jis su manim darys?-sukūkčiojau.
- Aš melavau.-dairydamasis sako man Zakas.-Tu dabar keliauji į antrą aukštą ir surandi raudonmedžio duris. Ten mano kambarys. Aš turiu keliauti į rūsį pripūsti nesąmonių apie tave. Tada grįšiu ir viską papasakosiu. Imk šitą.-jis iš kišenės išsitraukė žvilgantį durklą.-Jei sutiksi bet ką iš gaujos, nužudyk.
-Aš,-mikčioju.-Aš negaliu.
-Tuomet rinkis. Arba tu- arba tave.
Zakas paliko mane stovėti nežinioje. Išgirdus vyrų balsus nuskubėjau į antrą aukštą, kaip man ir buvo liepta. Bėgau kaip įmanydama ir prieš save sutikau Aleką. Jis puolė mane su pistoletu bet aš buvau greitesnė ir jį...padūriau. Mano rankos buvo suteptos žudiko krauju. Dabar ir aš žudikė. O ne...
Kūkčiodama dėl savo gynybos šiaip ne taip radau raudonmedžio duris,kurios mano laimei, buvo atrakintos. Įėjusi į kambarį duris užrakinau ir atsirėmusi į jas nuslydau ant žemės ir pradėjau verkti. Ant mano rankų kraujas. Mano rankose žudymo įtankis. KĄ AŠ PADARIAU?!! Atsistojau ir susiradusi vonios kambarį priėjau prie kriauklės ir nusiploviau rankas bei nuploviau durklą.
-Kas nutiko?-paklausė manęs iš pasalų Zakas.-Ar tai tu jį..
-Taip Zakai. Aš jį padūriau.-verkdama pasakiau.- Aš nužudžiau žmogų!
Mane apėmė silpnumo akimirka ir aš pribėgusi apsikabinau Zaką. Jis stovėjo sustingęs, bet po sekundės apkabino mane ir pasakė:
-Priprasi.
-Kaip tai?-sušniurkščiau nosimi.
-Jei ne kalė- tada žudikė. Arba mirus
-Aš nenoriu būt žudikė.
-Dėja būsi. Nebent nori grįšti pas kitas kales. Tavo teisė rinktis.
-Aš negrįšiu. Bet kodėl man padedi?
-Nes nepaisant visko ką patyrei tavo akyse žiba žiaurumo ir vilties spindulys. Aš žinau, kad nori nužudyti Grėjų. Matau kad gali ištverti sunkius fizinius smūgius, taigi treniruosiesi su vaikinais.
-Bet tai sužinojęs Grėjus mane užmuš...

-Aš jį įkalbėjau kad tu treniruotumeisi su vaikinais. Viskuo pasirūpinau. Tavo kambarį parodysiu vėliau. Dabar imk šiuos,-jis man atkišo juodą odinę aprangą.-Ir greitai apsirenk. Po 5 minučių rūsyje. Tave nori matyti Grėjus."

-Lunatikams čia ne vieta.-pasakė Gasas valgykloje.
-Atleisk, tiesiog užsigalvojau.
-Apie ką?
-Nesvarbu. Ar jau galime išvežti likusias?
-Taip. Pats laikas. O kaip dėl Boso merginos?
-Aš pasirūpinsiu. Kiek laiko iki kitos 13-osios?
-47 dienos.
-Daug.
-Taip, bet tavo pagalba mes tai ištversim.

Viltis

30 boys And 15 Girls(BAIGTA)Where stories live. Discover now