Sabah kalktığımda yağmur yağıyordu. Gökmen daha uyanmamıştı. Gökmen'in telefonuna mesaj gelmişti. Bakmak istemedim ve sonra içimden bakmak geldi ve mesajı okudum mesaj Cansu diye bi kızdan gelmişti. Bir fotoğraftı o fotoğrafta ikisinin sarılma anı çekilmişti ve birde mesaj vardı. "SENI SEVİYORUM " yazıyordu mesajda, bunları görünce telefonu masaya bırakıp üstümü değiştirip dışarı çıktım. Dışarıda yağmur yağıyordu. Sırılsıklam olmuştum. Saat 09.10 oldu Gökmen geldi ve "Mesajı mı okudunnn" dedi bende "Sence okumuş muyumm" dedim o da " Çok üzgünüm gerçekten o kızla bi alakam yok" dedi bende ona bir cevap vermeden okulun dışına çıktım.
Kafamda soru işaretleri vardı. Okulun dışına çıkınca Gökmen arkamdan geldi ve suskundu hiç konuşmadı. Bende ona "İlk defa sustun yanii" dedim "SENİ ÇOK SEVİYORUM Selen anla artıkk" dedi bende "Git onu Cansu'ya söyle ve yanımdan gitt" dedim yanımdan gitmedi ama beni takip edip duruyordu. Başım döndü ve yere düştüm beni kaldırıp "İyi misin?" dedi ve bende "Seni ilgilendirmez benim nasıl olup olmadığım" dedim.
Bir yere oturduk hala başım dönüyordu. "Ne olur beni dinle bi anlatayım hak vereceksin lütfenn" dedi bende " Anlat bakalım"dedim anlatmaya başladı. "Cansu'nun sağlıksal problemleri var, ilkokul arkadaşım benim bu okulda okuyordu fakat o gün ailesi okuldan almak için geldi onu bende oradaydım Cansu sinir krizi geçiriyordu, onu sakinleştirmemi istedi ailesi bende tamam dedim bazı şeyler anlattım ona güldük eğlendik ve sonra birden bire beni öptü sonra da onu ittim ve sen gördün bizi ve yanlış anladın " dedi bende olaya inandım. Ona " Tamam inandım" dedim o da bana sarıldı. "Sen o gün bana ne söyliyecektin" dedi bende "Hiiç sadece konuşmak için " dedim o da "Eee şimdi ne olucak " dedi bende "Eski arkadaşlığımıza devam edicez" dedim ona sevgili olalım diyemezdim çünkü onu da biraz süründürmek istiyordum.
Okula geldik . Ve ben üstümü değiştirdim. Saat 11.00 idi. Hala moralim bozuktu ve Ceren'in yanına gidip olayı anlattım onun ile Emir artık aynı odada kalıcaklardı. Sevgili olmuşlardı. Ve bu durumda bende Gökmen ile aynı odada kalacaktım. Bu durumdan memnun oldum gibi ama bazen de canımı sıkıyordu. Saat 16.58 oldu akşam yemeğini tek yedim. Gökmen yemek yemedi ve hep beni izledi. "Sana bayılıyorum" dedi benim de içimden bende sana demek geldi ama demedim çünkü tam emin olamadım. Biraz telefon ile uğraştım.
Saat 21.40 oldu dizi izledik beraber dizinin ismi KARA SEVDA idi. İzlerken bana dönüp "Bak bizim aşkımız gibi" dedi bende "Ben sana aşığım demedim ki " dedim o da "Demedin ama ben hissettim" dedi "Iyi tamam hissettiysen öyle kal söylemiyim sen hislerinle yaşa." dedim. O da yine başını omzuma yaslayıp uyudu onu kaldırıp yatağıma geçtim o da yanıma geldi " Ne yapıyorusun "dedim o da " Sevdiğimin yanındayım işte " dedi bende hiç cevap vermedim ve gözümü kapattım. O da bana sarıldı ve öyle uyudu. Bende çok rahat olduğum için bir şey demedim onu uyumuş sandım ve saçını okşayıp uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
FantastikMerhaba ben Selen diğer arkadaşlarımın isimleri de Alp ve Ceren biz 3 arkadaş bir yatılı okula gitmeye karar verdik. Ama bu okulda başımıza gelmeyen kalmadı. Şimdi bizim yaşadıklarımızı size anlatmaya başlayayım...