Bir anda gözlerimi hastanede açtım ama tek gördüğüm memeydi sanırım bu Doğa idi. Çünkü o bizim aramızda en büyük memelere sahip kişi. O burada ne arıyordu?
Tam kafamı kaldıracakken büyük memeler bunu engelledi. Doğa altında bir hareketlenme hissetti ve memesini suratımdan çekti.
"Doğa sen burada ne yapıyorsun? Ve ben buraya nasıl geldim?" .
"Benle Damlayı bir anda yatakta görünce bayılmışsın hemen hastaneye getirdim" dedi.
Evet hatırlıyordum. Olaylar üst üste gelmişti ve bünyem dayanamadı tabi. Birde Doğayla Damlayı yatakta sevişirken görünce bayıldım.
"Ee Damla ve diğerleri nerede?"
" Damla hemşire ile konuşuyor, Hicran ve Gaye yiyecek birşeyler almaya gitti. Havva tuvalette sıçıyor sanırım. Şevval ve diğerleri hala alışverişte birazdan gelirler" bunu demesi üzerine kafamı tekrar soğuk yastığa gömdüm. Gerçekten çok yorulmuştum. Uyku iyi gelebilirdi.
FLASHBACK
Damla'nın Gözünden...
Doğayla oturmuş 'Aynı Yıldızın Altınada'yı izliyorduk. Daha doğrusu o filme odaklanmıştı bense onu izliyordum. Her sahnede mimikleri değişiyordu bu haline güldüm. Doğa dönüp bana "Niye sırıtıyorsun" dedi ama bunu söylerken kendide gülüyordu salak.
"Hiç. Sadece çok tatlısın."
Yüzünü ellerinin arasına almıştı. Sanırım bu utandığı anlamına geliyordu. Ama kulakları bunu becerememişti, kıpkırmızı olmuştu.
Ellerini yüzünden çektim ve ona yavaşça yaklaştım. Gözeri çok güzel. Tanrım! Gözleri mükkemmel. Hiç bıkmadan izleyebilirim. Uzaklaşmıyordu. Benden uzaklaşmıyordu?!
Bir anda kucağıma çıktı. Yaptığı harakete biraz afalladım ama bozuntuya vermedim. Gözlerimiz izin istercesine birbirine kenetlenmişti.
Dayanamyıp alt dudağını bir hamlede yakaladım ve emmeye başladım. Bu haraketten tahrik olduğunu belli eden iniltiler çıkarmaya başlamıştı. Altımda kıvranıyordu. Ve alt kısmıma sürtünüyordu. Ellerimi kalçasına koydum ve sıktım. Bunu yaparken dillerimiz adeta dans ediyordu. Kafasını geriye atıp inledi. İkimizde dayanamıyorduk. Onu kucağıma alıp odama götürdüm. Sanırım bizimkiler evde değildi. İstediğimiz kadar sevişebilirdik.
Onu hemen altıma aldım ve boynunu ısırıp öpmeye başladım. İniltileri beni daha fazla tahrik ederken bir yandan da kalçamı sıkıyordu. Dudaklarına tekrar yapıştım ve bir anda kapı açılma sesi duyduk. Doğa kafasını kaldırıp kapıya baktı bende onun baktığı yöne baktım. Tanrım Merve'nin burada ne işi vardı!?!?
NOW
Merve'nin Gözünden...
Gözümü açar açmaz Emreyi görmeyi beklemiyordum. Fazla endişeli bakıyordu.
"Hey. Uyanmışsın"
"Evet. İlk senin yüzünü görmek çok güzel"
Elini ensesine attı ve güldü. Bende bu haraketine güldüm. Çok tatlıydı.
Emre su getireceğini söyleyip çıktı. Ardından içeri Sude geldi ve olanları anlatmamı istedi bende anlattım.
"Merve kötü bir haberim va-"
"Ne?"
"Merve biz Halille seviştik sanırım hamileyim ve ne yapacağımı bilmiyorum"
"SİKTİR GÖT AMKÖ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Sanal Reel Olmuş
Teen FictionKoskoca sanalın aynı yerde yaşadığını düşünün. -Cinsellik içerir - Merve Nur & Damla Sönmez Damla'nın hesabı; @damlaxgod hesabına girip diğer hikayelerine bakabilirsiniz.