Rašytoja Zylouprincess

303 22 4
                                    

1. Trumpai apie save (vardas, amžius, pomėgiai, planai ateityje).

Greta. 13 metų ( rugpjūčio 31 bus 14) Laisvu laiku mėgstu kurti. Tai susiję su nuotaika. Vienu momentu galiu pilnai pasinerti į dailę, kitu galiu tiesiog sedėti ir rašyti viska kas šauna į galvą ( o veliau iš to gaunasi istorija). Aišku kaip ir kiekvienas paauglys mėgstu muzika. Taip pat ilgus pasivaiksčiojimus ir lietų.

2. Trumpai apie savo asmenybę (koks žmogus esi, kas patinka/nepatinka ir t.t.).

Dauguma sako, kad esu labai ištverminga. Manimi pasitiki dauguma mano draugų ir pasakoja didžiausias savo problemas bei paslaptis. Retkarčiais manau kad iš manęs išeitu nebloga psichologė ( juokauju). 

3. Stiprioji tavo asmenybės pusė.

 Viena iš stipriausiu mano asmenybes pusiu yra mano besąlygiškas gerumas. Turiu omenyje , jog kaip be bučiau susipykusi su žmogumi aš negaliu jam nepadėti jeigu jam būsiu reikalinga.   

4. Silpnoji tavo asmenybės pusė.

Silpnoji pusė...gal tai, kad nepasitikiu žmonėmis. Niekada niekam nesakau savo problemu o viską laikau savyje.

5. Kuo skiriesi nuo kitų?

Nemanau jog esu kažkuo išsiskirianti iš kitų. Kaip ir visi lankau paprastą mokyklą, turiu hobi, organizuoju laisvalaiki. Galbūt turiu tik viena skirtumą, mano fantazija. Ji retkarčiais mane gąsdina. Aš ją išvysčiau iki tokio lygmens kad galiu užsimerkusi klausyti muzikos ir lyg matyti pačios kuriama istorija. T.y kažkokius siužetus ir tai retkarčiais pereina vos ne į serialą. Pripažįstu tai atrodo keista, bet toks jau mano skirtumas).  

6. Kaip pradėjai rašyti? (pirmas kartas, kas paskatino rašyti?)

Rašyti pradėjau penktoje klasėje. Nes nuo tada sėkmingai bei įdomiai man pradėjo sektis rašinių kūrimas. Klasiokių paskatinta ėmiau kurti savo pirmąją istorija "silent bell sound" kuria kėliau viename facebook istorijų puslapyje.

7. Pirma knyga. Jos istorija.

Į Wattpad pirmają istorija įkėliau pernai. Ji vadinosi "Becouse of you" tačiau jos man pabaigti nepavyko nes pamiršau slaptažodį nuo tos anketos. Pirmosios mano rašytos istorijos siužetas buvo gan banalus. Keturios draugės turinčios neįprastus gabumus išsiunčiamos į specialią mokykla. Kur siužetui besivystant jos turėjo mokytis bei kiek vėliau ginti savo mokyklą.

8. Ką manai apie save kaip apie rašytoją?

Manau, jog kaip rašytoja dar nesu pakankamai stipri. Mano istorijos nesurenka daug ★ ar comentarų. Tačiau istorijos "It's me" peržiūrų skaičius mane džiugina ir verčia manyti jog galbūt besivystant mano skaitytoju auditorija augs ir vertinimas vertės.

9. Ko išmokai rašydamas knygas?

Rašydama istorijas išmokau susidėlioti mintis. Įterpti daug išsireiškimų, aforizmų. Taipat vėl gi dar labiau vystėsi mano fantazija.

10. Ar savo ateitį planuoji sieti su rašymu? Kodėl?

Ateityje manau parašyti daugiau istorijų ir sėkmingai jas užbaigti. Aišku svajoju po pilnametystės parašyti bei išleisti knygą. Tačiau tai kolkas tik mano svajonė.

11. Pasidalink įgyta patirtimi, išmoktomis pamokomis.

Per visa tą laiką kuri esu praleidus šioje svetainėje galiu pasakyti, jog labai dažnai ateina noras viska mesti. Būna kad parašau dalį kokios istorijos o vėliau Opa ir išsijungia telefonas o dalis nėra išsaugota ir viska tenka rašyti iš naujo. Todėl mano patarimas jeigu rašai per kompiuterį tai pirma parašyk viska worde o tada nukopijavus iškarto kelk čia. Jeigu rašai per telefoną ( kaip tai darau aš) tuomet gali kaip juodraščiu pasinaudoti kiekviename telefone esančia programėle "notes".

12. Ką tu manai apie savo kūrybą?

Manau mano kūryba yra kolkas ant vidutinės pakopos tačiau jeigu stengsiuos manau pasikelsiu ir pasieksiu aukštesnių rezultatų..

13. Du įdomūs faktai: vienas iš Wattpad,kitas iš savo gyvenimo.

1. Esu sutikusi savo istorijos skaitytoja mieste. Su ja linksmai pakalbėjome. Tikrai buvau labai nustebusi kad ji mane atpažino pagal tai kad ant mano telefono dėkliuko buvo mano pavadinimas " zylouprincess".

2. Mano mokytoja yra man sakiusi, kad turiu gera rašymo perspektyva ir, kad ji tikisi iš manęs ateityje didelių pasiekimų rašiniuose.

Ačiū rašytojai už atsakymus ir kviečiu apsilankyti jos anketoje zylouprincess. :)

Rašytojų kampelisМесто, где живут истории. Откройте их для себя