‘‘Anno můžu mít dotaz?‘‘
‘‘Jistě co potřebuješ?‘‘
‘‘Ví jestli s Jamesem dneska postoupíme chtěla bych mu říct v přímém přenosu ,že ho miluju. Je to možné? Ale jen pokud postoupíme.‘‘ zeptám se a prozíravě na ní kouknu.
‘‘Janě ,že je to možný!‘‘ Odpoví a něžně se usměje.
‘‘Díky, ale neříkej to nikomu prosím‘‘ jakmile to dořeknu, vyřítím se přes dveře a jdu zpátky za Jamesem. Nikde na židlích okolo něj už není místo a tak mi nabídne abych si sedla na něj. Neváhám ani minutu a už sedím. Celou dobu jsme se objímaly a různě si povídaly. Najednou k nám někdo přistoupil. Byl to Justin. Usmíval se na mě jak na debila a pak konečně vydal nějaké slovo.
‘‘Byli js-ste úža-asní‘‘ Vykoktal se a podezíravě se podíval na Jamese. Potom odešel a James mě pevně obejal a dal mi pusu do vlasů.
‘‘Proč se na tebe podíval tak podezíravě?‘‘ vyhrknu ze sebe.
James zvedne obočí a poví..‘‘ Já nevím ,nemáme spolu dobré zkušenosti. Vlastně vůbec dobré. Ale neřeš to je to jen mezi mnou a ním‘‘
‘‘Aha dobrý aspoň vím ,že vás nemám nechávat u sebe.‘‘ odpovím a usměju se
‘‘Prosíme všechny dvojice ať jdou na pódium‘‘ řekne Anna do mikrofonu a já se pomalu zvedám z Jamesových nohou. Pomalu už přicházíme na pódium a Anne se na mě usmívá. Úsměv jí vracím a jdu dál. Po chvíli čekání už jsou výsledky u Anne v obálce.
‘‘A s nejvyšším počtem hlasů postupuje Kathrin Matewsová a James Arthur!‘‘ zakřičí Anne a usměje se na mě od ucha k uchu.
‘‘Dalšími postupujícími jsou.. Amanda Lynn a Jerry Stone! A Poslední postupující dvojcí je Nathalia Gnomes a Josh Auf! Gratuluju všem!‘‘ Zahlásila Anne.
Najednou Ann hlasitě tleskla aby jí lidi věnovali pozornost. ‘‘Znám jednu dívku ,která by tady chtěla někomu něco říct‘‘ Ann to dořekla a já pomalu vystoupila z publika. Ann mi předala mikrofon a všichni se dívaly jen na mě.
‘‘Ještě před tím než řeknu to co chci říct tak bych chtěla poděkovat všem co mi posílají hlasy a hlavně bych chtěla poděkovat své rodině a bráškovi za podporu. A teď k věci. Víte no teda víš Jamesi. Chtěla bych ti něco říct.. Mi..‘‘ v tu chvíli mi někdo vzal mikrofon a ano byl to James. ‘‘Miluju tě!‘‘ odpověděl za mě James. Dav začal tleskat a řvát naše jména. V tu chvíli to bylo to nejkrásnější co jsem kdy zažila. Po tom všem zmatení jsem mu odpověděla ,že jíá ho miluju víc a on si mě k sobě přitáhnul a pevně mě obejmul. Potom jsme utekli do zákulisí a tam si daly pusu.Byla jsem unavená a tak jsem řekla Jamesovi ,že jdu nahoru do pokoje spát. On mi dal pusu a popřál mi dobrou noc.
Už stojím u mých pokojových dveří a odemykám je když mě někdo chytne za rameno a otočí mě k sobě. Ano byl to Justin bohužel.
‘‘Co tu chceš?¨‘‘‘‘Nechoď s Jamesem! On tě jen využívá!‘‘
‘‘No jasný jenom žárlíš, tobě věřit fakt nebudu‘‘ v tu chvíli odemknu dveře a vejdu do pokoje, chci zavřít dveře ,ale Justin strčí nohu mezi dveře.
‘‘Okey jak myslíš ,ale pak ke mně nechoď jak tě opustí a nebo podvede‘‘
Dá nohu pryč a já rychle zavřela dveře. Pak jen slyším ,jak někdo bouchá pěstí do zdi. Nějak to neřeším a jdu si lehnout. Během chvilky usnu jako malé děcko.
Je ráno a mě probudí něčí rty na mých rtech. Nevím kdo to je ,ale líbí se mi to. Otevírám pomalu oči a vidím Jamese. Spatřím ten jeho krásný úsměv, pomalu natahuju ruce a přitahuju si jeho hlavu k sobě. Dávám mu pusu a popřeju mu dobré ráno.
‘‘Jak si se sem dostal?‘‘‘‘Bylo otevřeno‘‘ usměje se a přitáhne si mě k sobě. Šáhne mi na zadek a já už vím co chce, okamžitě si nohy obtočím okolo jeho pasu a začíná to. Taková ta euforie lásky. Nejkrásnější pocity. Dáváme si hromadu polibků když najednou se zahledíme do očí každý tomu druhému a pomalu se přibližujeme. Začínáme se líbat, něžně spolupracujeme s jazyky a já ho při konci mírně kousnu do jazyka. Osve se hlasité ‘‘au‘‘ a já se začnu smát. Po chvíli se jdu oblíknout a jdeme spolu společně na snídani.
*Po 7 dnech*
Všechno probíhalo dobře, s Jamesem jsme pořád postupovaly až jsme se dostaly do finále kde jsme byli jen my 2. Bylo to celkem dobrý a bylo mi jedno jestli to vyhraju nebo ne. Stačilo by mi aji to druhé místo. Dneska jsem měla jen tančit. Vybrala jsem si tanec na písničku ‘‘try‘‘ , je to hezká písnička a tak se mi na ní tančilo dobře. James zpíval písničku ‘‘Impossible‘‘ abych řekla pravdu opravdu to zazpíval dobře. Po zpívání a tancování jsme čekaly na vyhodnocení a mezitím odpovídaly na různé otázky. Po asi půl hodině už jsme stály na pódium a čekaly, až donesou výsledky.
Takže tady je další část:) doufám že se líbí:) teď přidám další buď ve čtvrtek nebo v pátek protože si potřebuju trochu dopsat více těch stránek. takže další čekejte tak za 2-3 dny.. doufám že se líbí. kdyžtak vote a nebo koment.)
ČTEŠ
Justin Bieber? No problem. (Czech Story)
FanficJe to o mladé dívce jménem Kathrin Matewsová. Mnohokrát se zklame v lásce i v přátelství. ztratí a získá různé osoby.. Nikdo neví jak to skončí..