ONUNLA İLK TATİLİM

369 36 11
                                    

Sabah kalktığımda müdür tüm odaları gezip tatile gideceğimizi söylüyordu. Hemen bavulumu hazırladım. Gökmen de uyandı. "Tatil mi ? " dedi bende "Evet yaa seninle aynı odada 2 hafta kalıcam" dedim o da "Ooo ne güzel işte sende bana artık sevdiğini söylersin dimi" dedi bende "Çok beklersin"dedim. O da bavulunu hazırlamak için odasına geçti. Ceren geldi ve oda bavulunu hazırladı. . "Artık Gökmen'e söylersin sevdiğini 2 hafta boyunca onunla kalacaksın "dedi "Evet ama söylemiyeceğimm" dedim pek inanmamış gibi görünüyordu ama onu ikna etmeyi başarmam lazımdı.

Okuldan çıkıp otobüslere bindik ve yine Gökmen le oturdum. Sürekli elimi tutup sırıtıyordu. Hem hoşuma gidiyor hem de istemiyordum. Yolda giderken şarkı dinliyordum ve kulaklığımın birini alıp o da dinlemeye başladı. "Şarkı tam da seni anlatıyor canım" dedi bende "Tamam kesin öyledir Gökmen bana canım demeyi kes artık" dedim o da güldü "Ama canımsın "dedi bende cevap vermedim.

Tatil yerimize geldik. Herkese odalarını gösterdiler odama yerleştim Gökmen ile aynı odada kalacaktım. Dışarı çıktım bir kumsal vardı. Bomboştu orası kimse yoktu. Gökmen arkamdan gelip yine bana sarıldı ve bende ona "Niye sürekli bana sarılıyorsun " dedim ve elini tuttum. O da "Seni seviyorum"dedi ona döndüm . Ve bana yaklaştı. Aramızda 2 cm vardı bende elimle onun boynuna sarıldım. Tam beni öpecekti ki kendimi ittim ve ona "Bence bunu deneme" dedim o da " Her zaman deniyeceğim" dedi ve güldü. O kadar güzel güldü ki bende ona güldüm. " Bak işte bu kadar güzel olma " dedi bende " Sana öyle geliyo " dedim ve tekrardan odama geçtim. O da arkamdan geldi. "Bir gün seni ne kadar sevdiğimi anlayacaksın" dedi bende güldüm. Saat 18.00 oldu ben yine kumsala indim mesaj geldi babamdandı "KIZIM ANNEN HASTANEDE" yazıyordu. Bu mesajı görünce ağlamaya başladım. Gökmen de geldi. "Ne oldu" dedi bende "Boşver" dedim onun omuzuna başımı yaslayıp ağladım o bana çok iyi geldi. Odaya gittim. "ANNEN İYİ" diye bir mesaj geldi babamdan çok mutlu oldum .

Saat 22.42 oldu. Çok yorgundum. Gökmen yanıma geldi ve elimi tuttu. "İyi misin " dedi bende ona bakıp güldüm "Evet sayende iyiyim" dedim ve tekrardan omzuna başımı yasladım. Ve "Sen ağlayınca çok üzüldüm insan sevdiği kişinin ağlamasını istemez..." dedi bende ona "Evet istemez sen ağlasan aynısını ben de sana yapardım" dedim o da " Niye bana aşık mısın" dedi ben tam "Evet " diyecekken " Eee bilmiyorum" dedim o da güldü. "Tamam hadi uyu" dedi bende "Sen uyumayacak mısın" dedim o da "Seni izleyeceğim" dedi bende tekrardan elini tutup uyumaya çalıştım ama sürekli onu düşünüyorum yanımda olmasına rağmen ...

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin