Merhabe herkese. Sonsözleri nasıl yazacağımı hiç bilmiyorum ama ben bilgi vererek yazmak istiyorum.
Öncelikle..
Bu nasıl son? Atlıyorlar mı? Ölüyorlar mı? Böyle son mu olur?
Gibi şeyler dediğinizi duyar gibiyim. Aslında haklısınız.
Sonu böyle yazarak aslında açık bir kapı bırakmak istedim. Devamı gelebilir düşüncesiyle. Belki ikinci kitabı olabilir. Çünkü bu hikayeyi çook seviyordum ve hemen silip atmak istemiyorum açıkcası.
Bunun haricinde finalin böyle olmasının bir diğer nedeni, klasik sonlar sevmemem. Aslında klasik olan bir çok şeyi sevmemem. Çok kitap okuyorum,eskiden wattpad de okurdum. Okudukça genellikle sonların birbirine çok benzediğini farkediyorum. Dizilerde de böyledir. Oğlanla kız evlenir falan filan..
Unutulmayacak bir son yazmak istedim. Klasik sonlar yerine daha değişik bir şey.Garip,ilginç,dikkat çekici ve düşündürücü. Bence başardım.
Son yoruma açık. Gerisini bu hikayeyi seven ve büyük bir heyecanla okuyan sizlerin hayal gücüne bırakıyorum.
Hep dediğim gibi hikaye uzadıkça bu hikayeden bıkardınız. Çok uzatmadan bitmesi güzel oldu bence. Uzatmadan bitti. Sonu tam istediğim gibi oldu aslında. Bir kaç şey dışında tabi. Bu hikayede istediğim gibi bir hikaye oldu. Aslında başlarken daha değişik düşünmüştüm ama yine hikayeden mutluyum.
Sonu beğenirsiniz veya beğenmezsiniz o herkesin kendi duygusu. Beğenmeyenler için hakkımı helal ediyorum sövebilirsiniz 😝😄😆Ama söylemeliyim ki ben beğendim 😅😀
Bu aralar kitap yazmayacağımıda söylemek isterim. Birazcık ara vermek istiyorum. Daha sonra belki yeni kitap veya hikayeye devam gibi bir şey düşünüyorum. Hayırlısı diyelim. Ama boşa ümit vermekte istemem. Yeni bir hikayeye daha sıcak baktığımı bilmenizi isterim.
Teşekküre kısmına geçiyorum artık bu kadar açıklamadan sonra.☺️
Öncelikle canım arkadaşım Niran'a çok çok çok teşekkürler. Her zaman yanımda oldun. Dostum dediğim insandır kendisi. Sebi çook seviyorum.
Kuzenim Şevval'e Desteğiniz için ve verdiği fikirler için sonsuz teşekkürler 😘Ve tabi diğer destekleyen arkadaşlarımada teşekkürler. Sizleri çooook seviyorummmm.!! ❤️
Veee siz değerli okurlarım. Beğenilerinizle ve yorumlarınızla beni yalnız bırakmayanlara çoooook teşekkürler. Sevilmek güzel bir şey ve siz bana sevildiğimi hissettirdiniz. Bu hikayede aslında sizimde emeğiniz büyük. Destekleriniz için yine teşekkür ederim. Sizleri seviyorummm ❤️
Yeni bir hikayede görüşmek üzere..
Hoşçakalın 😘😘👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı "MAVİ"Olsun..
Teen FictionÜlker,ablasının kumar borcu yüzünden bir işe girer. Bu iş sıradan,basit bir iş değildir. Hedefi birini tavlayıp mirastan onu mahrum etmektir. Ama bu iş sandığı kadar basit olmaz. Bir süre sonra ortalık iyice karışır ve gerçek oyun işte o zaman başla...