Namo ji turėjo grįžti autobusu. Frėjai tai visai patiko. Aišku, jei jos nebūtų pagavusi kontrolė, būtų buvę geriau. Vaikų namuose jie neturėjo pinigų, todėl kai pabėgdavo į miestą ir važiuodavo autobusu, bilietų nepirkdavo. Vėliau su skundais ir kitomis nesąmonėmis juos nuvešdavo atgal į Saulutę, kaip jie buvo praminę vaikų namus. Dabar jai išrašė baudos kvitą ir liepė perduoti globėjams, kad sumokėtų. Tačiau Frėja suplėšė jį į mažučius skutelius ir numetė po lova. Nenorėjo jau pirmą dieną naujoje šeimoje pasirodyti siaubinga. Juk jie galėjo bet kada ją grąžinti atgal į Saulutę.
-Kaip mokykla? -paklausė Amelija, kai sugrįžo namo.
Frėja sėdėjo svetainėje ir vartė biologijos vadovėlį.
-Rami, -atsakė ji, -Keista, kai mokytojai nešokinėja nuo kėdžių dėl adatėlių ir spintelės neaprašinėtos šlykščiais žodžiais. Valgyklos maistas nepanašus į kartą jau suvalgytą, nesimėto visur kitur, tik ne lėkštėse. Čia žymiai geriau, bet kartais pasiilgstu neatvarkos.
-O tavo draugai? Pasiilgai jų?
-Žinoma. Tik jiems negalima bendrauti su žmonėmis už Saulutės ribų. Bet tikiuosi įprasti.
-Kai ką sugalvojau! -Amelija suplojo rankomis, -Pasiimsiu tave kartu į vakarėlį Klaipėdoje. Tenai tikrai su kažkuo susibendrausi. Keli mano draugai ten surado meilę. Nors išties aš nesu ten buvusi, tačiau Teo ir kiti buvo, o jais aš pasitikiu.
-Papasakok apie savo draugus, -paprašo Frėja.
Amelija truputį pamąsto, o tuomet pradeda sklandžiai dėstyti:
-Na, Teo mano geriausias draugas. Susipažinome pernai, nes dažnai pakliūdavom kartu daryti kažkokius projektus. Šiaip visada buvom bendraklasiai, tačiau nelabai bendravom. Pernai jis buvo įsimylėjęs mokyklos karalienę Felicitie, kurią nuvertė tokia Sueza. Felė išvažiavo kažkur žiemą ir taip ir negrįžo. Teo visai prasigėrė tuo metu, tačiau susipažino su manimi ir padėjau jam mesti. Dabar jis nebegeria. Sueza pernai buvo naujokė, bet vos atėjusi susiriejo su Fele ir ją nugalėjo. Vėliau jos susidraugavo, o tada Felė išskrido. Sueza draugavo su Charliu, bet jie išsiskyrė. Dabar Charlis ir Titas įstojo į universitetą. Nežinau, ar Charlis ką nors turi, bet Titas draugauja su Denise, kuri yra tavo amžiaus. Sueza draugavo su Teo, bet jiems taip pat nepavyko. Dabar ji vieniša. O štai jos pusseserė, kuri kažkodėl su ja gyvena, Awika, tame vakarėlyje pernai susirado vaikiną Kasparą. Dar yra Marija, bet apie ją nieko įdomaus - uždaras žmogus ir tiek. Ir Zoe... ji lesbietė. Pernai vakarėlyje susipažino su Efa, tačiau paaiškėjo, kad jos iš skirtingų miestų. Kiek žinau, rašinėjasi laiškais. Pažvelgus į Zoę nepasakytum, kad ji romantiška ir galėtų rašyti meilės laiškus. Bet eh, išvaizda juk būna apgaulinga. Iš esmės, jie visi draugiški žmonės, todėl greičiausiai priims tave. Tau tereikia neprisidirbti, kad išleistų į vakarėlį.
-Žinoma, aš pasistengsiu, -nudžiugusi pažadėjo Frėja.
Ji norėjo turėti draugų, norėjo pritapti.
-Mama sakė, kad nusivesčiau tave į prekybos centrą, juk tau reikia naujų drabužių, -ištarė Amelija, -Tuos, kurių nebenešiosi, žinoma, išmesk.
-Gerai, -Frėja nusišypsojo.
-Šiūkšlių maišai antrame stalčiuje. -nurodė Amelija.
Frėja paėmė vieną ir nuėjusi į savo kambarį, išvertė ant lovos visus drabužius. Tuomet apžiūrėjo, pervertė prisiminimus ir didžiąją dalį drabužių išmetė. Didžioji dalis buvo visi drabužiai, kurių ji nevilkėjo. Tuomet atsisėdo ant lovos ir mintyse pervertė Amelijos žodžius. Suplėšytas baudos kvitas po lova degino jos kūną kaip karštos žarijos./^/^/^/^/&/&/^/^/^/^/^//^/^/^/^/
Kėj, štai nauja:))
O dabar ilgai laukit
DU LIEST GERADE
Galimybė Laukti
SonstigesPrasigėrusi istorija apie viską, ko galėtume sulaukti šiame gyvenime, jei tik kas duotų mums galimybę laukti. Dilogija su ,,Aukštyn Kojom", kuri skęsta kažkur fėbės platybėse. ĮSPĖJIMAS: Nebijokit laukti (viena iš mūsų žiauriai ilgai ir tingiai rašo...