İLK ÖPÜCÜK

395 36 3
                                    

Sabah olmuştu. Saat 07.35 idi. Hala onun omuzundaydım. Çok güzel uyuyordu. Hava güneşliydi. Onun yanında çok mutluydum. Bir daha yanımdan gitmesini istemiyordum. Bu gün ona sevdiğimi söyleyeceğim. Üstümü değiştirip dışarı çıktım. Ceren de oradaydı, hemen yanına gidip biraz konuştum . Onun da Emir ile çok iyi bir ilişkisi varmış. Biz konuşurken Gökmen gelip elimi tuttu. Ona döndüm ve bana gülüyordu. "Ben sizi yanlız bırakayım"dedi Ceren ve gitti "Eee sen hala sevdiğini söylemedin" dedi Gökmen bana yaklaşarak. Ve onun yanından uzaklaşıp kumsalın olduğu yere gittim. Binevi ondan kaçıyordum.

Kumsala geldiğimde hava çok güzeldi. Güneş doğuyordu. Güneşi izlerken arkamdan bir nefes hissettim bana çok yakındı, onu görmemiş gibi yaptım. Ve güneşi izlemeye devam ettim. Bana "Güneş senin kadar olmasa da çok güzel Selen'im" dedi bende ona "Ben sana seni sevdiğimi söylemiş miydim?" dedim. O da "Seviyo musun ki? " dedi bende "Evet Gökmen'im "deyince bana sarıldı ve birden bire dudaklarının benim dudaklarımda olduğunu hissettim ve bende ona karşılık verdim. Birkaç dakikamız böyle geçti ve odamıza geçtik.

Odamıza gelince bana tekrardan sarıldı ve "Seni çook seviyorum" dedi bende güldüm ve "Bende seni seviyorum " dedim ve onunla beraber koltuğa oturup güzel bir film izledik. Ama benim çok uykum vardı Gökmen'e "Benim uykum geldi. Uyusak mı artık ? " dedim o da yine "Bir şartla" dedi "Şartı biliyorum "dedim ve benim yatağıma geçtik. Hep saçımı okşayıp duruyordu. Saat 22.16 oldu ve bende ona bakıp "İyi geceler..."dedim o da bana "İyi geceler Meleğim " dedi. Bana ilk defa bu kelimeyi kullanmıştı.

"Meleğim? " dedim o da " Evet sen benim MELEĞİMSİN" dedi. O an ona daha çok bağlandım. Onu çook sevdiğimi tekrardan anlamıştım ve ona bakarak uyudum.

Yeni Okulum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin