DUPĂ 2 SĂPTĂMÂNI.........
Michael pov*
Timpul a trecut repede de când sunt împreună cu Angel , facem sex în fiecare noapte la mine acasă . Mai lipsesc doar două zile să se întoarcă prieteni mei din Brazilia , abia aștept să ne distrăm din nou . Poate reunim din nou grupul Iadul Roșu , a și dacă nu știați și ei îs criminali că mine , nu.ai că eu sunt liderul , eu sunt number 1.ANGEL: Michael trebuie să îți spun ceva foarte important.
MICHAEL: Te căsătorești cu mine ?
ANGEL: Nu . Și ce?
MICHAEL: Spune prăjiturica mea.
ANGEL: Mâine se întorc părinți mei din America , și vreau să stai departe de ei , și să menți relația noastră secretă de ei .
MICHAEL: De ce să mențin relația noastră secretă? Oricum dacă află nu au ce îmi face.
ANGEL : Ba da , au . Or să te ucidă sau mai rău. Și nu vreau să ți se întâmple nimic rău.( îl iau pe Michael în brațe)
MICHAEL: Nu îți face griji , nu are cum să mă ucidă nimeni, pate eu pe ei dar ....
ANGEL: Cum?
MICHAEL: Nimic. Deci o să mă prezinți părinților tăi?
ANGEL: Poate, dar numai ca prieten.
MICHAEL: Hhuuuu, hhhuuuuu.
ANGEL: Cei?
MICHAEL: Ești foarte rău.
ANGEL: Ce am făcut.
MICHAEL: Nimic , încă.
Michael pov*
Îl iau pe Michael în brațe de pe iarba verde ca o prințesă, și îl sărut îndreptândune spre mașină.ANGEL: Lăsămă jos.
MICHAEL: Nu .
ANGEL: Mă conduci acasă.
MICHAEL: Da , dar nu înainte să facem dragoste .
ANGEL: Nu pot astăzi, până pleacă părinți mei trebuie să îți pui pofta în cui.
MICHAEL: De ce?
ANGEL: Pentru că dacă observă că mă doare ceva sau este ceva îneregulă cu mine o să aducă un doctor să mă controleze, și o să afle că nus mai virgin.
MICHAEL: Stai , deci eu ți-am luat virginitatea?
ANGEL: Dda , mulțumit? ( Angel se înroșește)
MICHAEL: Foarte, mă face să te vreau mai mult.
ANGEL: Pornește odată. ( îi sărut pe Michael scurt pe buze)
MICHAEL: Desigur iubita mea inimioară dulșe ca ciocolata.
ZIUA URMĂTOARE......
Angel pov*
Mă trezesc , îmi fac rutina de dimineață, mă îmbrac cu un costum Armani alb impecabil pentru sosirea părinților mei.ANGEL: Ryu în cât timp trebuie să ajungă.
RYU ( majordomul): În aproximativ 15 minute Young Master .
ANGEL: Mulțumesc.
RYU : Nu aveți pentru ce .
Angel pov*
Se aude soneria , iar noi coboram la parter să îmi întâmpin părinți cum se cuvine.ANGEL: Mamă , tată.
PĂRINȚI: Fiule. Ce mai faci?
TADASHI & SAKU ( servitori de încredere ai tatălui meu): Ce mare și frumos ați crescut tinere stăpân.
ANGEL: Da , mulțumesc.
Bine. Deci , cât timp o să stați?TATA: 3 zile.
Angel pov*
Eu sperăm să fie mai puține , dar na.TATA: O să ne întoarcem peste o lună cu o surpriză pentru tine.
ANGEL: Abia aștept.
MAMA : Am auzit că ți-ai făcut un prieten nou. Când ai de gând să nil prezinți și nouă?
ANGEL: El este cam ocupat acum.
MAMA : Nu este nici o problemă poți să îl prezinți mâine.
ANGEL: Desigur. ( la naiba)
TATA: Ți-ai făcut vreo iubită?
ANGEL: Nu .( iubită nu dar iubit da)
TATA: Perfect.
ANGEL: Cum adică?
TATA: O să vezi mai târziu.
ANGEL: Dacă mă scuzați aș vrea să mă retrag în dormitorul meu.
PĂRINȚI: Nici o problemă fiule.
Angel pov*
Urc scările cu mulți nervi și mă închid în camera mea. Cum o să îi spun lui Michael că părinți mei vreau să îl cunoască ? De ce lumea asta îi așa de complicată? Of. Aud un telefon sunând și se pare că era al meu.ANGEL: Alo.
MICHAEL: Ce faci dulceață .
ANGEL: Ce bine că mai sunat . Oricum trebuia să vorbesc cu tine.
MICHAEL: Bine , despre ce este vorba?
ANGEL: Părinți mei vor să te cunoască.
MICHAEL: Viitori mei socri vor să mă cunoască?
ANGEL: Da , și nu întinde coarda.
MICHAEL: Bine . Când?
ANGEL: Mâine.
MICHAEL: La ce oră ?
ANGEL: La 10 fix să fi în fața casei mele.
MICHAEL: Înțeles iubire.
ANGEL: A și era să uit , să te îmbraci la costum și să arăți ca ești un copil educat. Și să nu faci vreo prostie în fața părinților mei. Vei fi doar prietenul meu , nimic mai mult . Înțeles?
MICHAEL: Daa.
ANGEL: Așa, ne vedem mâine.Pa iubire .
MICHAEL: Pa inimioara mea , te iubesc mult de tot.
ANGEL: Da, și eu , pa hamster beat ce ești.
MICHAEL: Pa cupidonul meu , care îmi trage în cur cu arcu.
CITEȘTI
Murdered Love
Любовные романыCe se întâ când un criminal care ucide din placere (Michael) şi un baiat bogat şi răsfățat (Angel) se întâlnesc? Dar când se îndrăgostesc unul de altul? Hei lume asta este prima mea poveste este yaoi. PS daca nu va place nu citiţi.